Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Dat er DNA gevonden is bewijst juist niks. Het wil gewoon zeggen dat Geert daar geweest is (normaal) en Emma daar al of niet geweest is.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tim heeft het over dat DNA-spoor gehad met Tom en Judith, en Tom heeft dat weer tegen Marianne verteld. Dat hebben ze ook duidelijk in beeld gebracht, dus ik neem aan dat ze dat met Ann ook zouden doen, aangezien dat DNA-gegeven qua Geert's geloofwaardigheid een behoorlijk verschil maakt voor de mensen blijkbaar.
Tim heeft tegen Ann echter alleen maar gezegd dat het er niet goed uit ziet voor Geert. Toen ze doorvroeg wilde hij verder niks zeggen, omdat het onderzoek volgens hem geheim was. Bovendien begreep Ann vanavond nog altijd niet waarom Tom het verhaal van de politie gelooft, en voor Tom maakte dat DNA spoor gisteren het grote verschil, dus dat heeft hij hen dan nog niet uitgelegd lijkt me. Vandaar dat ik dus aanneem dat Ann en Mayra nog steeds van niks weten...
En dat DNA bewijst inderdaad niks, maar tel dat op bij de telefoon van Emma die gevonden is, en de verdenkingen stapelen zich toch wel op in de ogen van sommige mensen, denk ik...
Tim heeft tegen Ann echter alleen maar gezegd dat het er niet goed uit ziet voor Geert. Toen ze doorvroeg wilde hij verder niks zeggen, omdat het onderzoek volgens hem geheim was. Bovendien begreep Ann vanavond nog altijd niet waarom Tom het verhaal van de politie gelooft, en voor Tom maakte dat DNA spoor gisteren het grote verschil, dus dat heeft hij hen dan nog niet uitgelegd lijkt me. Vandaar dat ik dus aanneem dat Ann en Mayra nog steeds van niks weten...
En dat DNA bewijst inderdaad niks, maar tel dat op bij de telefoon van Emma die gevonden is, en de verdenkingen stapelen zich toch wel op in de ogen van sommige mensen, denk ik...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

DNA dat niks bewijst en een tf die "in de buurt" gevonden is, is dat echt genoeg? O ja, ik vergat nog de oververhitte moeder.
Als Geert onschuldig blijkt wordt dit wel een prettige samenwerking in de dokterspraktijk.
Ondertussen staat ons Anneke weer eens voor een dilemma hé. Mama of haar liefke? Ocharme toch.
Als Geert onschuldig blijkt wordt dit wel een prettige samenwerking in de dokterspraktijk.
Ondertussen staat ons Anneke weer eens voor een dilemma hé. Mama of haar liefke? Ocharme toch.
0 x
Potentia Principatum
-
Wamberto
- Nog geen rang
De getuigenis van Odette gaan ze voorleggen aan de onderzoeksrechter, dus of Geert geloofd wordt hangt niet langer van hun visie af.Caligula schreef:DNA dat niks bewijst en een tf die "in de buurt" gevonden is, is dat echt genoeg? O ja, ik vergat nog de oververhitte moeder.
Wat de bewijslast betreft: Als Geert onschuldig is, hoe verklaart hij dan dat DNA. Ten minste, zo redeneert de politie bij zijn aanhouding. Misschien zijn ze daar eens binnen gesprongen toen Geert Judtih, Emma en Stan was komen bezoeken op hun survivalweekend.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik heb toch al meermaals duidelijk gemaakt dat er een perfect onschuldige verklaringen kan zijn voor de aanwezigheid van het DNA van Emma. Geert is al meermaals bij Judith en Tom op bezoek geweest. En Emma is al meermaals op bezoek geweest bij Marianne en Geert. En ik meen mij ook te herinneren dat Geert haar eens omhelsd heeft bij de begrafenis. Mogelijkheden genoeg dus voor haar DNA (haar, huidcellen,...) om op Geert zijn kleren terecht te komen. En zo kan het weer in het huis van Odette terechtgekomen zijn.Wamberto schreef:De getuigenis van Odette gaan ze voorleggen aan de onderzoeksrechter, dus of Geert geloofd wordt hangt niet langer van hun visie af.Caligula schreef:DNA dat niks bewijst en een tf die "in de buurt" gevonden is, is dat echt genoeg? O ja, ik vergat nog de oververhitte moeder.
Wat de bewijslast betreft: Als Geert onschuldig is, hoe verklaart hij dan dat DNA. Ten minste, zo redeneert de politie bij zijn aanhouding. Misschien zijn ze daar eens binnen gesprongen toen Geert Judtih, Emma en Stan was komen bezoeken op hun survivalweekend.
0 x
-
Wamberto
- Nog geen rang
Dat is inderdaad allemaal perfect mogelijk, maar de politie kan niet anders dan dat spoor in acht nemen.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Daar heb je wel een punt! Ze moeten alle sporen nagaan.Wamberto schreef:Dat is inderdaad allemaal perfect mogelijk, maar de politie kan niet anders dan dat spoor in acht nemen.
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Het probleem is eerder dat ze niet lijken andere sporen na te gaan
Ik vind het wel mooi dat Ann in hem blijft geloven. De band tussen Ann en Geert heb ik altijd al erg mooi gevonden en ik hoop dat ze hem steun kan bieden en in hem blijft geloven (want ik geloof niks van zijn schuld)
Ik vind het wel mooi dat Ann in hem blijft geloven. De band tussen Ann en Geert heb ik altijd al erg mooi gevonden en ik hoop dat ze hem steun kan bieden en in hem blijft geloven (want ik geloof niks van zijn schuld)
0 x
"You can call me Root"
- martha
- Poster rang 5

- x 977
- x 582
Ik vraag me af op welke basis Ann de praktijk kan heropenen ? Waren de patiëntendossiers al niet verzonden naar andere huisartsen ? Het moet daar verwarrend zijn in thuisdorp : de ene week krijgen de patiënten zonder voorafgaande communicatie te horen dat de praktijk van de ene dag op de andere wordt opgedoekt en dan moeten ze maar ruiken dat de praktijk terug open gaat.
0 x
-
zarsas
- Nog geen rang
En gaat Ann dan de praktijk alleen doen? Op Geert en Judith moet ze voorlopig niet rekenen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,als je nu Thuis zo gaat uitpluizen ga je nergens meer komen. In Thuis komen en gaan dokterspraktijken,notariaten,advocatenkantoren en tutti quanti als sneeeuw voor de zon. En dan heb ik het nog niet over aandelen en dergelijke want daar durf ik zelfs niet mee te beginnen.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Meer inkomsten in ieder geval.zarsas schreef:En gaat Ann dan de praktijk alleen doen? Op Geert en Judith moet ze voorlopig niet rekenen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Vooralsnog zal Ann niet rijk worden van de toegestroomde patiënten, want er kwam natuurlijk geen kip opdagen. Iets wat dan eindelijk wél weer eens realistisch is in Thuis, vind ik...lord F. schreef:Meer inkomsten in ieder geval.zarsas schreef:En gaat Ann dan de praktijk alleen doen? Op Geert en Judith moet ze voorlopig niet rekenen.
Ik vraag me echt af hoe groot de verstandsverbijstering is waar Ann aan lijkt te lijden... Elke keer verbaast ze me weer!
Haar gekeuvel met Mayra over "hun kindje", het zomaar heropenen van de praktijk, haar bezoekje aan Judith met de vraag of die weer wil komen werken als ze eraan toe is (geen woord over spoorloze Emma notabene): alsof er niks gebeurd is!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- zanacht
- Poster rang 2

Wat had Ann nu gedacht dat de wachtzaal zal vol zitten. Eerst sluit ze de praktijk en nu plots gaat ze weer open net nu dat de dochter van de ene dokter ontvoert is en dat de andere dokter de hoofdverdachte is. Een reputatie is soms al voor minder naar de vaantjes. Ik zou als buurtbewoner ook denken dat dat daar een zottekot is en daar wegblijven.
Zoals Christel al zei zomaar aan Judith vragen of ze weer wou komen werken als ze wil dat gaat mijn verstand ook te boven en dan zeggen dat alles wat ze ook zei dat alles er verkeerd uitkwam, inderdaad het is beter dat ze Judith met rust laat nu.
Zoals Christel al zei zomaar aan Judith vragen of ze weer wou komen werken als ze wil dat gaat mijn verstand ook te boven en dan zeggen dat alles wat ze ook zei dat alles er verkeerd uitkwam, inderdaad het is beter dat ze Judith met rust laat nu.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wel, raar genoeg ben ik veel van die spanningen door de zomerstop al half vergeten.Christel schreef:Vooralsnog zal Ann niet rijk worden van de toegestroomde patiënten, want er kwam natuurlijk geen kip opdagen. Iets wat dan eindelijk wél weer eens realistisch is in Thuis, vind ik...lord F. schreef:Meer inkomsten in ieder geval.zarsas schreef:En gaat Ann dan de praktijk alleen doen? Op Geert en Judith moet ze voorlopig niet rekenen.![]()
Ik vraag me echt af hoe groot de verstandsverbijstering is waar Ann aan lijkt te lijden... Elke keer verbaast ze me weer!
Haar gekeuvel met Mayra over "hun kindje", het zomaar heropenen van de praktijk, haar bezoekje aan Judith met de vraag of die weer wil komen werken als ze eraan toe is (geen woord over spoorloze Emma notabene): alsof er niks gebeurd is!![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!