Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Waldek heeft plechtig beloofd om Mayra te helpen bij de opvoeding van hun kindje. Gaat hij het ook leren praten?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Waarom voelt Waldek zich niet misbruikt/gebruikt ? Nu de koene ridder spelen, heel rare situatie !!!!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Omdat zijn grote kinderwens in vervulling gaat.johan1969 schreef:Waarom voelt Waldek zich niet misbruikt/gebruikt ? Nu de koene ridder spelen, heel rare situatie !!!!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Soapseut
- x 435
Ann zo bijna uitlachen en kleineren... niet netjes van Waldek. Zijn kinderwens mag dan wel in vervulling gaan, hij kent Mayra, hij weet dat Ann een punt heeft. Hij zou het op zijn minst kunnen toegeven "ik wil papa worden, kan me niet bommen hoe en met wie".
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik heb me echt even zitten verbazen toen hij zo moest lachen toen Ann vertrok. Wat is Waldek toch een verschrikkelijke man geworden...
Het kan hem blijkbaar geen barst schelen dat Ann ongelofelijk gekwetst wordt door het hele gebeuren, en haar bezoek had hem op z'n minst nog eens met de neus op de feiten moeten duwen wat het karakter van Mayra betreft. Als iemand weet hoe smerig zij in elkaar steekt, dan is hij het wel, want hij is buiten Ann de enige die volledig op de hoogte is van haar verknipte karakter. Ik vind het echt onbegrijpelijk hoe hij zich op blijft stellen tegenover haar, kinderwens of niet...
Het kan hem blijkbaar geen barst schelen dat Ann ongelofelijk gekwetst wordt door het hele gebeuren, en haar bezoek had hem op z'n minst nog eens met de neus op de feiten moeten duwen wat het karakter van Mayra betreft. Als iemand weet hoe smerig zij in elkaar steekt, dan is hij het wel, want hij is buiten Ann de enige die volledig op de hoogte is van haar verknipte karakter. Ik vind het echt onbegrijpelijk hoe hij zich op blijft stellen tegenover haar, kinderwens of niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik zie het, zoals gewoonlijk, weer anders. 
Waldek is totaal niet op de hoogte van hoe het nu echt zit tussen Ann en Mayra. Hij weet alleen maar hetgeen Mayra hem gezegd heeft. En in zo'n situatie komt Ann over zoals Tom en Karin proberen te voorkomen dat ze overkomt.
En ja, Waldek is blijkbaar zo goedgelovig dat hij niet inziet dat Mayra een spelletje met hem speelt.
Waldek is totaal niet op de hoogte van hoe het nu echt zit tussen Ann en Mayra. Hij weet alleen maar hetgeen Mayra hem gezegd heeft. En in zo'n situatie komt Ann over zoals Tom en Karin proberen te voorkomen dat ze overkomt.
En ja, Waldek is blijkbaar zo goedgelovig dat hij niet inziet dat Mayra een spelletje met hem speelt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Waldek weet maar al te goed hoe Mayra is en dat hij niet zou weten hoe het zit met Ann en Mayra???. Wie in 't Thuisdorp zou nu nog niet weten dat die 2 uit elkaar zijn?lord F. schreef:Ik zie het, zoals gewoonlijk, weer anders.
Zijn kinderwens gaat in vervulling en de rest kan hem niets schelen(zoals Soapseut al schreef)
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Dat wel ja, maar hij weet het ganse Jessica verhaal nietikke schreef:Waldek weet maar al te goed hoe Mayra is en dat hij niet zou weten hoe het zit met Ann en Mayra???. Wie in 't Thuisdorp zou nu nog niet weten dat die 2 uit elkaar zijn?lord F. schreef:Ik zie het, zoals gewoonlijk, weer anders.
Zijn kinderwens gaat in vervulling en de rest kan hem niets schelen(zoals Soapseut al schreef)
0 x
-
ikke
- x 435
Het Jessica-verhaal is dan nog niet eens het ergste... al hangt dat er natuurlijk ook van af hoe je't bekijkt.vdbemdsa schreef:Dat wel ja, maar hij weet het ganse Jessica verhaal nietikke schreef:Waldek weet maar al te goed hoe Mayra is en dat hij niet zou weten hoe het zit met Ann en Mayra???. Wie in 't Thuisdorp zou nu nog niet weten dat die 2 uit elkaar zijn?lord F. schreef:Ik zie het, zoals gewoonlijk, weer anders.
En het zou zijn hoera-stemming, "ik word toch nog papa" niet verminderen, mocht hij er weet van hebben.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Hij had bijna naar Simonne gebeld.
Ik dacht toen ik zijn gsm zag met het nummer van Simonne
Niet bellen niet bellen niet bellen
En hoera hij belde niet
Want wat voor zin zou dat nu hebben
Verder benieuwd hoe lang hij het gaat volhouden om met Mayra samen te wonen.
En wat zal er gebeuren indien Mayra een miskraam krijgt? Want dat kan hé ze is
nog maar enkele weken ver, en hangt het al aan de grote klok, terwijl de meesten
dacht ik toch wel wachten om het te vertellen als men de periode van miskraam
kunnen krijgen voorbij is. Dus... t kan nog altijd dat ze haar kind verliest hé,
wat gaat hij dan doen?? ben benieuwd hoe dit allemaal nog gaat lopen
Ik dacht toen ik zijn gsm zag met het nummer van Simonne
Niet bellen niet bellen niet bellen
En hoera hij belde niet
Want wat voor zin zou dat nu hebben
Verder benieuwd hoe lang hij het gaat volhouden om met Mayra samen te wonen.
nog maar enkele weken ver, en hangt het al aan de grote klok, terwijl de meesten
kunnen krijgen voorbij is. Dus... t kan nog altijd dat ze haar kind verliest hé,
0 x
-
tvx1
- x 435
Misschien omdat dat helemaal niet het geval is. Ze zijn in een zatte bui samen in bed beland met de gekende gevolgen. En Mayra is van in het begin heel eerlijk geweest over die gevolgen. Waldek neemt gewoon zijn verantwoordelijkheid op.johan1969 schreef:Waarom voelt Waldek zich niet misbruikt/gebruikt ? Nu de koene ridder spelen, heel rare situatie !!!!
Het is Ann die het aan de grote klok heeft gehangen, niet Mayra. Mayra wachtte met reden duidelijk nog af.Flower-Power schreef:Verder benieuwd hoe lang hij het gaat volhouden om met Mayra samen te wonen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...ikke schreef:Het Jessica-verhaal is dan nog niet eens het ergste... al hangt dat er natuurlijk ook van af hoe je't bekijkt.vdbemdsa schreef:Dat wel ja, maar hij weet het ganse Jessica verhaal nietikke schreef:Waldek weet maar al te goed hoe Mayra is en dat hij niet zou weten hoe het zit met Ann en Mayra???. Wie in 't Thuisdorp zou nu nog niet weten dat die 2 uit elkaar zijn?lord F. schreef:Ik zie het, zoals gewoonlijk, weer anders.
Zijn kinderwens gaat in vervulling en de rest kan hem niets schelen(zoals Soapseut al schreef)![]()
Waldek weet als geen ander wat Mayra destijds allemaal uitgehaald heeft om zwanger te worden en was er zelf bij toen het hele gebeuren met Kurt uit de hand liep. Daarna is hij zelfs door haar gechanteerd om te zwijgen!
Als het nou alleen om de breuk tussen Ann en Mayra ging, dan zou ik de huidige houding van Waldek ook nog wel kunnen begrijpen, maar nu dus echt niet meer. Als iemand weet waartoe ze in staat is, dan is hij het wel...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Goh, ik kan het misschien verkeerd geïnterpreteerd hebben maar ik had toch wel het idee dat hij de kwaadheid van Ann kon plaatsen.
Maar aan de andere kant is het lievelingswoord van Luc heel goed van toepassing op Waldek.
Maar aan de andere kant is het lievelingswoord van Luc heel goed van toepassing op Waldek.
0 x
-
Elli
- Nog geen rang
OMG, ik erger me blauw aan Waldek!
Wat een loser zeg, nog gaan proberen bij Simonne
De 'heilige Waldek days' zijn duidelijk over en uit!
Simonne had wat mij betreft nog wel wat kletsen extra mogen uitdelen..
Wat een loser zeg, nog gaan proberen bij Simonne
De 'heilige Waldek days' zijn duidelijk over en uit!
Simonne had wat mij betreft nog wel wat kletsen extra mogen uitdelen..
0 x