Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Ann ligt door haar depressie een godganse dag als een lamlendige vod in de zetel, heeft nergens nog zin in, kan haar kind zelfs niet in de buurt verdragen en in een knip en een wip huppelt ze opnieuw rond als een dartel veulen 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Ja maar ik heb gisteren gezien dat Sandrientje weer een goed deel van die depressie heeft overgenomen... waarschijnlijk gaat ze als bruismeisje naar de trouw van P&P in een zwarte jurk...Crackers schreef:Ann ligt door haar depressie een godganse dag als een lamlendige vod in de zetel, heeft nergens nog zin in, kan haar kind zelfs niet in de buurt verdragen en in een knip en een wip huppelt ze opnieuw rond als een dartel veulen

0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- Crackers
- Poster rang 5
Een bruismeisje oplossen in water kan Peter soms wel helpen.Peter Jansens schreef:Ja maar ik heb gisteren gezien dat Sandrientje weer een goed deel van die depressie heeft overgenomen... waarschijnlijk gaat ze als bruismeisje naar de trouw van P&P in een zwarte jurk...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Bomanza
- Nog geen rang
Korsakov!johan1969 schreef:Wel raar dat hij de link niet onmiddelijk legde tussen de verdwenen flessen en zijn zoontje.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Bruismeisje, als dat geen freudiaanse verspreking van jewelste is!Peter Jansens schreef:waarschijnlijk gaat ze als bruismeisje naar de trouw

0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Franky en Jens zijn vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs maar mogen wel 250 euro boete betalen ?
0 x
-
- x 435
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ja, ze moeten weer 'actueel' zijn in Thuis.
Volgens mij is die GAS-boete dan eerder voor Lowieke (Luc dus) dan voor Franky !
Ik snap ook niet dat ze ermee akkoord gaan !
Volgens mij is die GAS-boete dan eerder voor Lowieke (Luc dus) dan voor Franky !
Ik snap ook niet dat ze ermee akkoord gaan !
0 x
-
- Poster rang 3
Zal wel geen GAS-boete zijn, maar eerder administratieve kosten...
0 x

- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Waarom zijn de administratieve kosten dan voor de Frens en niet voor de indiener van de klacht (Luc) ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Of 50/50, omdat het Luc's woord tegen dat van de Frens is...johan1969 schreef:Waarom zijn de administratieve kosten dan voor de Frens en niet voor de indiener van de klacht (Luc) ?
Misschien hebben Jens en Franky die boete wel gewoon gekregen omdat het heeft kunnen gebeuren in hun café. Het is ook niet echt handig dat ze allebei helemaal niks in de gaten hadden voordat het helemaal fout ging. De Frens is niet groot, Lowie & Co stonden een gooi van de bar af, waren hoorbaar luidruchtig en het was niet zo druk dat ze opgingen in de menigte of zo...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276