Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula schreef:Hoeveel tijd heeft de man eigenlijk nodig?
Op zoiets kan je geen bepaalde tijdsduur plakken. Daar kan je geen planning voor maken. Dat heeft de tijd nodig die het nodig heeft. Bij sommige mensen duurt dat zelfs jaren. Het belangrijkste is dat het uiteindelijk goed gekomen is tussen Frank en Kaat.
Dat is waar. Maar door het zolang niet te willen aanvaarden is hij nu zijn Suske kwijt. Dus zit hij echt niet goed, en dat is zijn eigen fout omdat hij gewoon niet besefte dat Simonne altijd voor Kaat zou kiezen zelfs ten koste van Frank.
En ik denk dat de enige die de stukken nog kan lijmen nu Kaat is.
Caligula schreef:Hoeveel tijd heeft de man eigenlijk nodig?
Op zoiets kan je geen bepaalde tijdsduur plakken. Daar kan je geen planning voor maken. Dat heeft de tijd nodig die het nodig heeft. Bij sommige mensen duurt dat zelfs jaren. Het belangrijkste is dat het uiteindelijk goed gekomen is tussen Frank en Kaat.
Dat is waar. Maar door het zolang niet te willen aanvaarden is hij nu zijn Suske kwijt. Dus zit hij echt niet goed, en dat is zijn eigen fout omdat hij gewoon niet besefte dat Simonne altijd voor Kaat zou kiezen zelfs ten koste van Frank.
En ik denk dat de enige die de stukken nog kan lijmen nu Kaat is.
Kwijt zou ik nog niet zeggen. Simonne heeft verleden week nog gezegd dat ze hem nog steeds graag ziet en dat het zelfs opnieuw met hem wil proberen. En dat Frank daar gisteren aan de achterdeur stond ondanks wat hij vrijdag te weten is gekomen spreekt ook boekdelen. Die twee zien elkaar eigenlijk nog steeds doodgraag maar durven (of willen) dat gewoon niet aan elkaar toegeven.
Laatst gewijzigd door tvx1 op ma 21 nov 2016, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat kwam Frank eigenlijk doen bij Simonne ? Zo hard bonzen op de achterdeur. Was hij daar om te controleren of Waldek er was of was hij ongerust/bang dat Julia zijn suske iets zou aandoen ? Mijn indruk was dat hij toch heel zenuwachtig was, ik hoorde precies toch ferm zijn stem trillen toen hij met Kaat aan het bellen was.
martha schreef:Wat kwam Frank eigenlijk doen bij Simonne ? Zo hard bonzen op de achterdeur. Was hij daar om te controleren of Waldek er was of was hij ongerust/bang dat Julia zijn suske iets zou aandoen ? Mijn indruk was dat hij toch heel zenuwachtig was, ik hoorde precies toch ferm zijn stem trillen toen hij met Kaat aan het bellen was.
Dit is speculeren, maar ik denk dat hij(onze macho met het kleine hartje) toch even wou zien of horen dat Simonne Ok was.
En als hij Waldek daar had aangetroffen, jawadde, dat was op z'n minst vuurwerk geweest.
Dat hij zenuwachtig was, dat was idd overduidelijk. Hij had allerminst verwacht de telefoon in z'n pollen gestoken te krijgen.
ikke schreef:Hij had allerminst verwacht de telefoon in z'n pollen gestoken te krijgen.
Nee, hoe is het met het weer ginder?
Wedden dat Kaat het door had dat haar vader met z'n mond vol tanden stond?
"Men" begint enkel over het weer als men niet weet wat te vertellen. Of als men niets wil vertellen...
Omdat zijn hoofd er duidelijk niet naar stond.
Toon denkt dat het allemaal om Simone draait, maar ik denk dat Frank ook wel inzit met Waldek.
Hij is er heel boos op, maar vindt ook dat Waldek dit niet kan gedaan hebben.
Dilemma dus.
satine schreef:Omdat zijn hoofd er duidelijk niet naar stond.
Toon denkt dat het allemaal om Simone draait, maar ik denk dat Frank ook wel inzit met Waldek.
Hij is er heel boos op, maar vindt ook dat Waldek dit niet kan gedaan hebben.
Dilemma dus.
Dat denk ik ook...
Vooral dat hij zo vastbesloten tegen Luc zei dat Waldek het niet gedaan heeft, vond ik mooi om te zien.
Frank lijkt echt wel te beseffen dat ze er allemaal een puinhoop van gemaakt hebben, en dus niet alleen Simonne & Waldek. Het is eens wat anders dan hem vol zelfmedelijden als een olifant in een porseleinkast tekeer te zien gaan, en ik hoop dan ook dat hij dit volhoudt
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Arme Frank zijn ochtend etentje met zijn suske verstoord door Tim en zijn bende
Inderdaad mooi dat hij bij haar bleef tot ze weg waren
Ook mooi dat hij braaf op de zetel sliep, wat natuurlijk ergens logisch is gezien de omstandigheden,
ze moeten niet meteen met elkaar in bed duiken hé, het is zo veel mooier dat het allemaal weer langzaam
terug wordt opgebouwd. Ik hoop voor hem dat hij zijn Suske helemaal terug kan krijgen.
Nu maar hopen dat hij haar niet in de cel moet gaan bezoeken binnen kort want als Tim en zijn bende