Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Een lap voor Jasper, die 'zijn vrouw niet wil bedriegen'.
Tenzij ze een open relatie en bepaalde afspraken hebben, slaat dit toch nergens op?
Tenzij ze een open relatie en bepaalde afspraken hebben, slaat dit toch nergens op?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
"gekwaak in de ruimte vind ik het verhaal van die man
0 x
-
- x 435
Open relaties slaan idd nergens op.satine schreef: vr 18 okt 2019, 16:03 Een lap voor Jasper, die 'zijn vrouw niet wil bedriegen'.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ook voor Jasper! wat een flierefluiter en opportunist is dit! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat was ook mijn eerste gedacht, maar als je dan het volledige verhaal hoort wordt het wel begrijpelijk.satine schreef: vr 18 okt 2019, 16:03 Een lap voor Jasper, die 'zijn vrouw niet wil bedriegen'.
0 x
-
- x 435
Jasper had meteen open kaart moeten spelen met Judith. Als ze meteen had geweten hoe Jasper (en zijn vrouw) erover denken, dan had ze een keuze kunnen maken. Nu zit ze alweer met grote twijfels en pijn. Dus ne ferme lap voor Jasper want hij speelde met haar gevoelens. Hij bedroog niet zijn vrouw maar wel Judith (en hoeveel anderen?).
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik weet niet hoeveel geloof ik moet hechten aan dat verhaal. 

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Dat is ook mijn idee, ik vermoed dat het een verhaaltje is om Judith nu al te melden dat het enkel maar seks is en niets anders.jessie V. schreef: za 19 okt 2019, 13:05 Ik weet niet hoeveel geloof ik moet hechten aan dat verhaal.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Aan zijn omgang met zijn leerlingen in de sportschool (en ook aan het terechte commentaar van Ann daarop) te zien, gaat het inderdaad naar alle waarschijnlijkheid niet alleen om Judith...
Ook van mij krijgt Jasper een flinke lap, want als dat hele verhaal van zijn vrouw al waar is, dan had hij dat zeker in eerste instantie aan Judith moeten melden, en niet pas achteraf. Alleen dat feit al zorgt ervoor dat het in mijn ogen een bedrieger is, en dat hij er nogal bedenkelijke ideeën op nahoudt wat "echtelijke trouw" betreft. Ik hoop dat Judith snel bij zinnen komt en eieren voor haar geld kiest.
Ook van mij krijgt Jasper een flinke lap, want als dat hele verhaal van zijn vrouw al waar is, dan had hij dat zeker in eerste instantie aan Judith moeten melden, en niet pas achteraf. Alleen dat feit al zorgt ervoor dat het in mijn ogen een bedrieger is, en dat hij er nogal bedenkelijke ideeën op nahoudt wat "echtelijke trouw" betreft. Ik hoop dat Judith snel bij zinnen komt en eieren voor haar geld kiest.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als hij het de eerste keer verteld had, wel.heidiw schreef: za 19 okt 2019, 11:55 Dat was ook mijn eerste gedacht, maar als je dan het volledige verhaal hoort wordt het wel begrijpelijk.
En inderdaad, Judith is niet eens de enige - hopelijk doet hij wel aan safe seks dan.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
toch een rare situatie dat een leraar daarmee wegkomt! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als ze allemaal zo gretig reageren als Judith zal hij geen problemen krijgen. 

0 x
-
- x 435
Ik denk dat de gretigheid van Judith voorbij is, hoor.jessie V. schreef: zo 20 okt 2019, 13:52 Als ze allemaal zo gretig reageren als Judith zal hij geen problemen krijgen
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532