Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Op Allerheiligen de overledenen gedenken heeft ook meer met traditie te maken dan met gelovig zijn.
En Bob wist dat waarschijnlijk wel, maar de rolstoel van Luc was dringender of interessanter.
Kortom, zoals Christel ook al zei: de man die mee verantwoordelijk was voor de dood van Jack leek op dat moment belangrijker dan de moeder van Jack, zijn eigen vriendin.
En wie heeft er aan Allerheiligen aan gedacht om met Bob diens moeder te gedenke? Ook niemand. Jana heeft hem ook niet voorgesteld om samen naar haar graf te gaan. Zelfs op het forum is iedereen die recente gebeurtenis in Bob's leven blijkbaar helemaal vergeten.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Inclusief hijzelf .....of heb ik dat gemist ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

tvx1 schreef: En wie heeft er aan Allerheiligen aan gedacht om met Bob diens moeder te gedenke? Ook niemand. Jana heeft hem ook niet voorgesteld om samen naar haar graf te gaan. Zelfs op het forum is iedereen die recente gebeurtenis in Bob's leven blijkbaar helemaal vergeten.
Bob heeft zelf toch ook een geheugen? Hij weet toch zelf ook dat zijn moeder recent overleden is?
't Is toch geen klein kind meer?
Hij vond gewoon de racewagen van Luc belangrijker.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Captain Cuckoo schreef:Jana lijkt er (uiterlijk althans) tamelijk zeker van dat Bob zal meegaan naar de USA. Als dat maar geen zelfoverschatting wordt. :think:
Ik dacht nog: heb ik iets gemist?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik vond het alles behalve van Jana om haar "vriendin" mee te sleuren naar Arne .
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Jana lijkt meer en meer teleurgesteld te zijn in Bob.. wat ik ergens een beetje vreemd vind aangezien ze nu onderhand toch wel weet hoe die gast in elkaar steekt.. wat ze wel en niet kan verwachten.. :-?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is waar natuurlijk maar als vrouw verwacht je toch dat als je man een mooi ontbijt klaarmaakt dat hij dan ook mee blijft eten hé. Nu zit ze daar alleen met haar mooi ontbijt. Bob toch!,dat kun je toch niet maken.
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het is ook nooit goed voor Jana. Hij kon ook om 7 uur uit bed gekropen zijn en zomaar vertrekken. Dan mocht ze zelf de tafel dekken en ook alleen eten. Nu had Bob tenminste nog zijn best gedaan na een hele nacht doctoraatswerk. Ik zou dan geen zin meer hebben om nog een uitgebreid ontbijt in elkaar te boksen voor een ondankbaar kind.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vond wel dat hij wat goed te maken had eigenlijk...
Hij gaf ook zelf toe dat hij meer tijd voor haar moest maken.

Maar ik zou ook liever een half uurtje langer soezen mèt vriend, dan een 'perfect' ontbijt alleen opeten.
Hoe lief het ook bedoeld was.
Die twee zouden beter eens een goed gesprek hebben.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Positief voor Jana: het leek haar niet eens meer te verbazen dat zij volgens het scenario van Bob haar romantisch ontbijt maar alleen moest nuttigen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Die twee zouden beter eens een goed gesprek hebben.
Dat zeker!

Deze keer vond ik dat er voor beide kanten wel wat te zeggen viel. Jana had zeker een punt dat het niet gezellig was wat Bob deed, maar Bob had wel zijn best gedaan en verdiende ook wel wat meer begrip.
Het begint alleen hoe langer hoe duidelijker te worden dat ze allebei heel verschillende ideeën hebben over wat een fijne relatie inhoudt. Niet zo vreemd op zich, als de eerste verliefdheid er een beetje vanaf is, maar dan zal er wel gepraat en gekeken moeten worden hoe dat in de toekomst dan moet, en vooral ook of ze daar samen uitkomen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vind wel dat Jana hier een punt heeft hoor. Bob had gewoon samen met Jana aan dat lekker ontbijt moeten zitten. Ik vind dat hij van een kant iets moois doet voor zijn vrouwtje die hij echt wel graag ziet maar hij beseft gewoon niet wat het met Jana doet als hij daarop zegt: voila, eet maar,ik ben weg nu. Maar ja,Bob is Bob hé, hij beseft gewoon niet hoezeer Jana dat raakt.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Jana, lozen die handel. Bob is veel te druk met van alles. Zet hem maar op E-bay meid.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Ging jana haarzelf niet lozen richting de USA
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Je kan over Jana zeggen wat je wil, maar niet dat ze het makkelijk heeft.
Haar moeder waarvan ik de nek zou willen omwringen is altijd in het buitenland en lijkt haar carrière belangrijker te vinden dan haar dochter en als ze er dan is behandelt ze haar als een kleuter, haar vader is naar de andere kant van de wereld verhuisd en hetzelfde, maar dan over zijn toekomstige, ze is haar kind kwijtgeraakt en haar ex-lief is daarna ook al verhuisd. Vervolgens krijgt ze eindelijk een goede vriendin, maar die lijkt intussen die hersenloze Tamara waaraan ik mij meer en meer erger leuker te vinden. Dan krijgt ze eindelijk een nieuwe relatie, maar dan is het uiteindelijk wel met een man die tijd voor haar maakt als het haar uitkomt. Dan lijkt de man die verantwoordelijk is voor de dood van haar kind ook nog de beste vriend van Nonkel Bob. En nu is inderdaad Yvette er ook al niet meer.
Zeg nu nog eens dat Jana niet zo moet zeuren? (Algemeen bedoeld.)

Ik vind het ook triestig van de schrijvers dat dit meisje blijkbaar geen (blijvend!) geluk mag kennen. Geen wonder dat ze er altijd zo sip bijloopt!!!
0 x
Gesloten