Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Crackers »

Summer85 schreef:Wat had ze anders moeten zeggen?

"Beste Tim, het eten is hier niet zo lekker." ;)
:lol: :lol: "Mijn kamer is maar kleintjes"
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

tvx1 schreef:
Poolaapje schreef:We gaan Femke zes maanden niet zien. Dus pas in maart terug. Ik vermoed met hare kleine in haar armen.
Aangezien de bevalling ergens voor begin mei zou moeten zijn zal ze wel nog niet met hare kleine in haar armen terugkeren. En aangezien ge volgens de wet-Lejeune al kunt vrijkomen als ge één derde van uw straf effectief hebt uitgezeten acht ik het mogelijk dat we ze al wat vroeger terugzien.
Dacht dat de wet Lejeune niet telde voor de korte straffen. (hebben ze die trouwens niet recent aangepast?) Maar ik dacht ook dat voor straffen korter dan een jaar niet naar de gevangenis moest gegaan worden, door de overbevolking, maar met enkelband uitgezeten moesten worden. Ach, we zullen wel zien hoe ze het in Thuis gaan oplossen, met of zonder baby of dikke buik.
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Femke met een enkelband, dat is pas gevaarlijk. Dat ding gaat het in de kortste keren begeven. :lol:
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

In elk geval, ze zit daar goed. Dan hoeven onze oren 6 maanden niet te piepen van haar gejank. :bye:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

De laatste reeksen waren veel met Femke. Ze kan nu best 'n tijdje uit het zicht blijven. Die grote ogen met dat eeuwige spijt begonnen me te vervelen. Toch heb ik medelijden want je zal maar opgroeien bij twee die met moeite hun eigen leven in handen houden, die aan de fles gaan en dan nog ontdekken wie je echte vader is.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Poolaapje schreef: Maar ik dacht ook dat voor straffen korter dan een jaar niet naar de gevangenis moest gegaan worden, door de overbevolking, maar met enkelband uitgezeten moesten worden...
Die bedenking maakte ik me toch ook wel, den Eddy met zijn gigantisch strafblad (zal zelfs al in het buitenland in de cel) krijgt een enkelband, maar Femke die voor de eerste keer veroordeeld wordt, moet prompt naar de gevangenis.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Femke had natuurlijk een voorwaardelijke straf gekregen, maar haar voorwaarden geschonden. Dat is een iets andere situatie dan Eddy, die meteen veroordeeld was tot een effectieve straf.
0 x
Sanne
elsje
Nog geen rang

Bericht door elsje »

Wat stond er nu juist in haar brief? Ik heb die aflevering precies gemist :(
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

elsje schreef:Wat stond er nu juist in haar brief? Ik heb die aflevering precies gemist :(
Er stond in, en dat werd door een voiceover met Femkes stem ingesproken: "Liefste Tim, het spijt mij heel erg." En toen heeft hij niet verder gelezen en de brief verfrommeld. De kijker weet het dus verder niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Crackers schreef:
elsje schreef:Wat stond er nu juist in haar brief? Ik heb die aflevering precies gemist :(
Er stond in, en dat werd door een voiceover met Femkes stem ingesproken: "Liefste Tim, het spijt mij heel erg." En toen heeft hij niet verder gelezen en de brief verfrommeld. De kijker weet het dus verder niet.
berouw komt meestal na de zonde :think:

Tim doet al moeite om haar brieven te openen, dat is al een stap "in de goede richting"
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

Wallanderjunior schreef:berouw komt meestal na de zonde :think:
Zeker bij Femke... :razz:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Wallanderjunior schreef:Tim doet al moeite om haar brieven te openen, dat is al een stap "in de goede richting"
Ik herhaal, hij leest ze 's avonds als het donker is. Komaan, da's toch de evidentie zelve.
0 x
charlie
Nog geen rang

Bericht door charlie »

nm
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

Ik hoop dat grootogige Femke ons een beetje gerust laat zolang ze in de doos zit. :bye:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik hou anders wel van haar grote ogen moet ik zeggen. :violin:
0 x
Plaats reactie