Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Jacques, hij was de druppel waardoor Kaat terug vertrekt :thumbdown: :cry:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Thom schreef: wo 09 okt 2019, 20:58 Olivia en Lowie vanwege hun vooroordelen tegenover Dries.
Komt door onwetendheid natuurlijk. Ze dachten én dat Tamara niet op de hoogte was én dat het een slechte invloed zou hebben op baby Leo. Alsof die de eerste jaren zou wakker liggen van waar het gezinsinkomen vandaan komt :lol:

Bij Lowie komt er dan nog bij dat hij altijd Bobs kant kiest, om het even waarover het gaat.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: wo 09 okt 2019, 22:56 Bij Lowie komt er dan nog bij dat hij altijd Bobs kant kiest, om het even waarover het gaat.
Ja, het wordt tijd dat hij eens meer het accent legt op wat Bob als grote man zou moeten doen! :smile:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Bob is geen grote man, Bob is een klein kleuterke in de verpakking van een volwassene :mrgreen: maar ergens begrijp ik Lowie wel, hij woont en werkt samen met Bob en weet intussen ook al wel dat hij toch gewoon tegen een muur zou opbotsen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Voor het feit dat Lowieke zo bekommerd is over Bobbie, daar trek ik niet voor aan zijn oren. Integendeel : als iedereen die in de "put" zit, al dan niet door eigen schuld, iemand zou hebben die net zo bekommerd is als lowie, zou onze maatschappij al veel liever zijn. Want meestal loopt iedereen weg als een kennis, collega, familielid enz. in de put zit. Okee, 1 dag mag je misschien klagen maar op dag 2 kiezen ze al het hazenpad en wordt er verondersteld dat jezelf je problemen moet oplossen en vooral erover zwijgen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Frank Bomans :twisted: Voor de schandalige dingen die hij allemaal tegen Kaat zei.
Kaat, uiteindelijk een volwassen vrouw en geen kind van 16 jaar dat besluit het ouderlijk huis te verlaten.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Frank voor zijn zoveelste gebrul. Je zou denken dat het verstand er met de jaren komt, maar blijkbaar geldt dat niet voor Frank :roll:

En Marianne , die blijkbaar niks anders meer doet dan te zeuren.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Zeuren en commanderen
0 x
eviva
Nog geen rang
x 28
x 13

Bericht door eviva »

Geen lap van mij voor Frank. Zijn reactie was zoals Simonne ook zei er eentje van onmacht en teleurstelling.
En eigenlijk sloeg hij de nagel op de kop he?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Karin voor haar hautaine houding en uitdagende taal! :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Voor Nancy, om zich zo onprofessioneel op te stellen en te weigeren om een klant (want dat is Marianne uiteindelijk wel) weg te brengen. Ik had het veel sterker gevonden als ze Marianne wél met de taxi vervoerd had, en zich daarbij enkel en alleen professioneel opgesteld had tegenover haar voormalig "beste vriendin". Dan had ze boven het kinderachtige gedrag van Marianne gestaan, terwijl ze zich nu ontzettend heeft laten kennen. Maar hetzelfde geldt eigenlijk voor de rest van de Withoeve, want vervelende klanten zijn ook gewoon klanten, en alleen al het gesputter van Dieter op het moment dat Marianne binnenkomt, vind ik tenenkrommend.

Marianne krijgt geen lappen van mij, want daar is toch geen redden meer aan, vrees ik... :nope: Wat is dat een draak van een vrouw geworden. :thumbdown:
Elke nuance in haar karakter is volledig weg...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef: vr 11 okt 2019, 11:18 en alleen al het gesputter van Dieter op het moment dat Marianne binnenkomt, vind ik tenenkrommend.
Inderdaad. Die man heeft een droomjob, zeker in vergelijking met zijn vorige baan. En dan gedraagt hij zich zo tegen mensen die hij niet kan uitstaan, door hen te negeren of soms eindeloos te laten wachten op hun bestelling. Dat zijn nochtans ook klanten.

Doet me denken aan Tamara, toen ze nog in de Frens werkte.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jessie V. schreef: do 10 okt 2019, 21:15 Kaat, uiteindelijk een volwassen vrouw en geen kind van 16 jaar dat besluit het ouderlijk huis te verlaten.
Dat ze zich daar dan ook naar gedraagt ! Frank reageert " à la Frank" maar ergens heeft hij gelijk ...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Christel schreef: vr 11 okt 2019, 11:18 Elke nuance in haar karakter is volledig weg...
Ja, ik weet niet wat ze haar nog kunnen laten doen zonder dat wij haar lappen om haar oren geven. Zal moeten een 180° verandering zijn in haar personage. Als dat nog mogelijk is weet ik niet!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Om te beginnen had hij zijn bezwaren en andere reacties op haar vertrek wel op een charmantere manier onder woorden mogen brengen. Schandalig
vond ik dat.
Ik zie niks verkeerds in Kaats handelen. Ze was eerst niet van plan thuis te gaan wonen toen ze het even niet meer zag zitten (als ik het me goed herinner). Dat ze nu weg gaat omdat ze haar draai niet kan vinden, kan ik haar niet kwalijk nemen.
Hij had toch niet verwacht dat ze de rest van haar leven bij haar ouders zou blijven wonen?
0 x
Plaats reactie