Luc Bomans (Mark Willems)
-
tvx1
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Ik vond de reactie van Luc tijdens het diner met Sam maar vreemd. Dat hij zo verwonderd is dat er een vrouw aan het hoofd staat van een klusbedrijf. Is hij dan Kris helemaal vergeten? En wat met Marie, Simonne en Leontien?
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Hij verkoopt al die bla-bla tegen Sam om door te gaan met de plannen uit zijn verborgen agenda zeker.?
Hij denkt dat zij dat niet weet en tegen dat ze er achterkomt zit ze al in zijn web.
Hoe komt dat toch dat ik bij Luc, wat hij ook zegt 'n klein duiveltje op zijn linkerschouder zie zitten ?
Hij denkt dat zij dat niet weet en tegen dat ze er achterkomt zit ze al in zijn web.
Hoe komt dat toch dat ik bij Luc, wat hij ook zegt 'n klein duiveltje op zijn linkerschouder zie zitten ?
0 x
-
tvx1
- x 435
Waar haalt Luc trouwens nu weer het geld vandaan om die verbouwingen uit te voeren? Alsof die gebouwen zelf nog niet genoeg gekost hebben?? Die heeft dus echt een bodemloze geldkoffer staan... 
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Als ik me niet vergist heb, hebben Rosa & Waldek zelf de eerste verbouwingen gedaan voor de Zus & Zo, wat nogal wiedes is, zij huren enkel het 'lege' pand en het is dus aan hen om kamers e.d. in te richten, te voorzien van water, elektriciteit, enz...
Maar nu beslist Luc, out of the blue, om extra kamers aan te maken... dat is raar, want als Rosa & Co het hele gebouw huren is het toch aan hen om daarover te beslissen, en is de investering van Luc verloren geld (tenzij er een herziening van het contract staat aan te komen, maar uit eerdere gesprekken is gebleken dat dat niet het geval is).
Een andere mogelijkheid is dat Rosa & Co de stallingen NIET huren en dat Luc hoopt dat zij de extra kamers die hij bijmaakt toch zullen huren (voor extra geld, natuurlijk). Dit is ongeveer de enige mogelijkheid want Luc beslist ook zomaar om voor zichzelf een studio te bouwen, dit kan toch alleen maar als het gaat om een stuk dat niet verhuurd wordt?
Maar nu beslist Luc, out of the blue, om extra kamers aan te maken... dat is raar, want als Rosa & Co het hele gebouw huren is het toch aan hen om daarover te beslissen, en is de investering van Luc verloren geld (tenzij er een herziening van het contract staat aan te komen, maar uit eerdere gesprekken is gebleken dat dat niet het geval is).
Een andere mogelijkheid is dat Rosa & Co de stallingen NIET huren en dat Luc hoopt dat zij de extra kamers die hij bijmaakt toch zullen huren (voor extra geld, natuurlijk). Dit is ongeveer de enige mogelijkheid want Luc beslist ook zomaar om voor zichzelf een studio te bouwen, dit kan toch alleen maar als het gaat om een stuk dat niet verhuurd wordt?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Omdat Luc daar , onafgezien dat hij er een echt fysieke figuur voor is ( ik kan me niet indenken dat die ooit een "brave" rol zou spelen ) ook steeds zijn slechte ik boven water laat komen .ranske schreef:Hij verkoopt al die bla-bla tegen Sam om door te gaan met de plannen uit zijn verborgen agenda zeker.?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind de flirterige manier waarop Luc zaken doet, maar niks, ik kan moeilijk geloven dat dat in t echte leven er ook zo aan toe gaat.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ha ha, dat kan ik nu eens wel voor me zien!johan1969 schreef:Ik vind de flirterige manier waarop Luc zaken doet, maar niks, ik kan moeilijk geloven dat dat in t echte leven er ook zo aan toe gaat.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ik denk dat de stallingen niet gehuurd worden door de zus&zo of door de taxi. Luc kennende wil hij doodeenvoudig daar een studio voor hem inrichten; het is zijn manier van antwoord op het weigeren door Rosa van hem een kamer te geven.
Dan had hij altijd iets van mij nodig. 
Maakt deel uit van een charme-offensief. Als hij Sam ophemelt omdat zij een zakenvrouw is hoopt hij dat zij zich gevleid zal voelen en heel anders dan andere vrouwen die een dienende rol moeten spelen. Luc zijn leeftijd in acht nemend is hij nog opgegroeid met het idee dan het mannen waren die de macht hadden en de vrouwen netjes mochten ja knikken. Anno 2013 zit dat gedachtengoed nog altijd ingebakken bij die generatie. Ik merk het vaak bij de oudere mensen.tvx1 schreef:Ik vond de reactie van Luc tijdens het diner met Sam maar vreemd. Dat hij zo verwonderd is dat er een vrouw aan het hoofd staat van een klusbedrijf. Is hij dan Kris helemaal vergeten? En wat met Marie, Simonne en Leontien?
Ja dat toontje. In mijn persoonlijk verleden heb ik ook zo iemand meegemaakt (een ex) als die op zo'n manier tegen mij begon dan moest ik goed letten op mijn centjesjohan1969 schreef:Ik vind de flirterige manier waarop Luc zaken doet, maar niks, ik kan moeilijk geloven dat dat in t echte leven er ook zo aan toe gaat.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik heb dat ook eens meegemaakt maar dat werkte bij mij juist omgekeerd !
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Hee Martha, nu ben ik toch nieuwsgierig welke leeftijdsgrenzen je hier aanhoudt.martha schreef:Anno 2013 zit dat gedachtengoed nog altijd ingebakken bij die generatie. Ik merk het vaak bij de oudere mensen.
Luc past bij de generatie babyboomers (Mark zelf is van 1947) en die zijn groot geworden in de jaren 60. Het waren hun ouders die voornamelijk in de geest leefden van het enige recht van de vrouw is het aanrecht. Mogelijk zijn er wel regionale verschillen, tussen stad en platteland b.v. en missch ook wel tussen Nederland en Belgie. Ik heb ervaren dat het in Ierland niet echt gepakt heeft de flower power en de bh-verbranding
Maar inderdaad dat 'bespelen' en 'charmeren' is precies de manier waarop Luc altijd zijn zin heeft kunnen krijgen - hoewel het bij mij absoluut niet zou pakken. Dat soort types bestaan echt en ik krijg er de kriebels van en denk dan 'wegwezen'!!!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
- Crackers
- Poster rang 5

Triestige plant... (die hij bij had)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
-
Lazylady
- x 435
Dat wel.martha schreef:Maar het werd toch een mooi eerbetoon aan "ons moe" ann petersen
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Inderdaad. Ik mis ons moe.martha schreef:Maar het werd toch een mooi eerbetoon aan "ons moe" ann petersen
0 x