In het echte leven zou hij het na 3km wel welletjes gevonden hebben.jessie V. schreef:Ik dacht dat Tom onderweg wel ergens in elkaar gestort zou zijn
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Toon noch Tom zagen er geen van beide echt vermoeid uit. Ik verdenk hen ervan dat ze na enkele kilometers op café zijn geweest.lord F. schreef:In het echte leven zou hij het na 3km wel welletjes gevonden hebben.jessie V. schreef:Ik dacht dat Tom onderweg wel ergens in elkaar gestort zou zijn
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Denk ik ook! Het is natuurlijk moeilijk om de hele 12km in beeld te brengen! Zo na 3km op café en dan nog een stukje met de wagen zeker?
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Bwa, van Toon kan ik nog wel begrijpen dat hij er na *amper* 12km er niet echt "afgejakkerd" uitzag.ikke schreef:Toon noch Tom zagen er geen van beide echt vermoeid uit. Ik verdenk hen ervan dat ze na enkele kilometers op café zijn geweest.lord F. schreef:In het echte leven zou hij het na 3km wel welletjes gevonden hebben.jessie V. schreef:Ik dacht dat Tom onderweg wel ergens in elkaar gestort zou zijn
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Haha tja als je zo stoer bent om te doen alsof 12 km niets is, dan moet je ook zo stoer zijn om de gevolgen te dragen. Heeft hij wel een goede warming-up gedaan en een goede coolingdown? Wat een tjappie! Trekt hij ook nog zo een duidelijke boxeraan. Jaja Tom, bij je leeftijd blijven hé!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Kwast schreef:Jaja Tom, bij je leeftijd blijven hé!
Vandaag leek het anders alsof Tom bijna 100 jaar is!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Voor Tom wordt het een dilemma: ofwel mee gaan lopen en telkens afzien, ofwel thuisblijven en fantaseren hoe Judith met Toon hand in hand richting ondergaande zon loopt.
Mogelijk net dezelfde fantasie als Toon zelf heeft?
Mogelijk net dezelfde fantasie als Toon zelf heeft?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Derde mogelijkheid: ze met de wagen volgen.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Dan zal Tom best eerst de cursus "Ongemerkt iemand volgen voor Dummies" moeten volgen. Bij Eddy, bijvoorbeeld.Caligula schreef:Derde mogelijkheid: ze met de wagen volgen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
maar de volgende keer gaat hij minder stijf zijn want hij is een beetje "gerodeerd" .Caligula schreef:Derde mogelijkheid: ze met de wagen volgen.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

gisteren voor het eerst beetje irritatie gemerkt bij Tom tov Judith... toen de bel ging, wat is ZE nu weer vergeten
dat ze tijdje weg was heeft hen relatie geen goed gedaan heb ik de indruk, misschien duikt Judith uit verstrooidheid wel eens met de verkeerde in bed één dezer dagen
aan interesse van Toon geen gebrek, in ieder geval....
dat ze tijdje weg was heeft hen relatie geen goed gedaan heb ik de indruk, misschien duikt Judith uit verstrooidheid wel eens met de verkeerde in bed één dezer dagen
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Judith vergeet zowat dagelijks wel iets - dat was voor hun reis naar Australië ook al.k de vis schreef:gisteren voor het eerst beetje irritatie gemerkt bij Tom tov Judith... toen de bel ging, wat is ZE nu weer vergeten![]()
dat ze tijdje weg was heeft hen relatie geen goed gedaan heb ik de indruk, misschien duikt Judith uit verstrooidheid wel eens met de verkeerde in bed één dezer dagenaan interesse van Toon geen gebrek, in ieder geval....
Als wij Toon niet zo verlekkerd naar Judith zouden zien kijken, was dit waarschijnlijk niet eens opgevallen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik meen zelfs gehoord te hebben: gelukkig dat hare kop stevig op haar nek staat, anders zou ze die ook nog vergeten.k de vis schreef:gisteren voor het eerst beetje irritatie gemerkt bij Tom tov Judith... toen de bel ging, wat is ZE nu weer vergeten![]()
dat ze tijdje weg was heeft hen relatie geen goed gedaan heb ik de indruk, misschien duikt Judith uit verstrooidheid wel eens met de verkeerde in bed één dezer dagenaan interesse van Toon geen gebrek, in ieder geval....
Nu om uit verstrooidheid met verkeerde in bed te duiken,dat zou ik dan toch wel pathologisch noemen...
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Caligula schreef:Ik meen zelfs gehoord te hebben: gelukkig dat hare kop stevig op haar nek staat, anders zou ze die ook nog vergeten.
0 x