Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- pnele
- Poster rang 1
- x 8
- x 7
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Is het wel zeker dat Julia dit gedaan heeft? Het is wel zo in beeld gebracht en het lijkt ons heel voor de hand liggend dat ze er iets mee te maken heeft.
Maar uiteindelijk hebben we het niet zien gebeuren en kan het inderdaad zo zijn dat Luc gewoon gemorst heeft door in slaap te vallen.
Nu, we zullen het wel nog te weten komen wat er gebeurd is zeker.
En moest het zo zijn dat Julia dit gedaan heeft, begin ik ook meer en meer te denken dat zij ook iets te maken heeft met de dood van Cois.
Waarom moesten we anders zo nodig weten van de scenaristen dat Cois verongelukt is?
Maar uiteindelijk hebben we het niet zien gebeuren en kan het inderdaad zo zijn dat Luc gewoon gemorst heeft door in slaap te vallen.
En moest het zo zijn dat Julia dit gedaan heeft, begin ik ook meer en meer te denken dat zij ook iets te maken heeft met de dood van Cois.
Waarom moesten we anders zo nodig weten van de scenaristen dat Cois verongelukt is?
0 x
-
- Poster rang 1
Als Luc tweedegraads brandwonden heeft van een kopje thee, dan moet dat wel zeer heet geweest zijn. Zoiets krijg je volgens mij enkel van kokend water.pnele schreef:Is het wel zeker dat Julia dit gedaan heeft? Het is wel zo in beeld gebracht en het lijkt ons heel voor de hand liggend dat ze er iets mee te maken heeft.
0 x
-
- Poster rang 5
Is hij niet verlamd in zijn benen?nounake schreef:En hij voelt niks van zo'n hete thee dat zijn benen zo erg verbrand zijn ???????????????????Captain Cuckoo schreef:Vooral dat tweede. Luc zit daar hevig opgefokt de seconden af te tellen tot Marieke opduikt... en valt dan plotsklaps vredig in een diepe slaap?jessie V. schreef:Ik vind haar tamelijk griezelig.
Al snap ik niet dat Luc daarvan niks gemerkt heeft.
Er is wel een reden dat hij in zo'n karretje rondrijdt hé.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad - tenzij Luc meteen na het vertrek van Lowie in een diepe slaap gesukkeld is en daar leek hij mij te opgewonden voor.Devilex schreef:Als Luc tweedegraads brandwonden heeft van een kopje thee, dan moet dat wel zeer heet geweest zijn. Zoiets krijg je volgens mij enkel van kokend water.
Ik denk toch ook wel dat Julia hier de hand in gehad heeft.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dat denk ik al een hele tijdpnele schreef:Is het wel zeker dat Julia dit gedaan heeft? Het is wel zo in beeld gebracht en het lijkt ons heel voor de hand liggend dat ze er iets mee te maken heeft.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Aaaaaah ja ! natuurlijk ! Die heeft geen gevoel meer in zijn benen. Maar, waarom zit hij dan zo onsmakelijk te zabberen over dat Marieke als hij niks voelt ????lord F. schreef:Is hij niet verlamd in zijn benen?nounake schreef:En hij voelt niks van zo'n hete thee dat zijn benen zo erg verbrand zijn ???????????????????Captain Cuckoo schreef:Vooral dat tweede. Luc zit daar hevig opgefokt de seconden af te tellen tot Marieke opduikt... en valt dan plotsklaps vredig in een diepe slaap?jessie V. schreef:Ik vind haar tamelijk griezelig.
Al snap ik niet dat Luc daarvan niks gemerkt heeft.
Er is wel een reden dat hij in zo'n karretje rondrijdt hé.
0 x
-
- Poster rang 5
We weten niet wat hij wel voelt hé. 
Maar goed, Julia heeft nog een paar namen van haar lijstje af te werken.

Maar goed, Julia heeft nog een paar namen van haar lijstje af te werken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Toch wel een serpent he, ik wist al toen ze binnenkwam, dat er iets niet goed zat. Maar dat ze luc zo zou toetakelen had ik niet verwacht.. Nog steeds geschift dus..
0 x
-
- x 435
Ben ik de enige die het wel OK vindt dat Julia dit zou gedaan hebben? Luc is een smeerlap eersteklas. Het wordt eens tijd dat er iemand door de façade van dat karreke kijkt en beseft dat hij nog altijd een stommekloot is en verdient wat hem nu overkomt.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind het in ieder geval niet OK.
Het kan zijn dat ze met Luc nog een eitje te pellen had, maar daar is het nu te laat voor.
Jammer voor haar misschien, maar op deze manier een weerloze behandelen vind ik er toch ver over.
Het kan zijn dat ze met Luc nog een eitje te pellen had, maar daar is het nu te laat voor.
Jammer voor haar misschien, maar op deze manier een weerloze behandelen vind ik er toch ver over.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook.
En iemand met kokend water overgieten kan ik sowieso nooit begrijpen of goedkeuren, wat er ook aan vooraf gegaan is...
En iemand met kokend water overgieten kan ik sowieso nooit begrijpen of goedkeuren, wat er ook aan vooraf gegaan is...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Luc heeft Leontien de dood in gejaagd. Hij krijgt wat hij verdient.
Ik heb er veel moeite mee dat iedereen er zoveel eieren onder legt. Af en toe mag een slechterik na zoveel wandaden gewoon verhuizen naar het volgende dorp, dan moeten wij die tenminste niet meer zien. Verstoten worden is erger, en beter dan overgoten worden met kokend water, maar ja... dat gebeurt dus niet. Hij is overal welkom.
Ik heb er veel moeite mee dat iedereen er zoveel eieren onder legt. Af en toe mag een slechterik na zoveel wandaden gewoon verhuizen naar het volgende dorp, dan moeten wij die tenminste niet meer zien. Verstoten worden is erger, en beter dan overgoten worden met kokend water, maar ja... dat gebeurt dus niet. Hij is overal welkom.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik blijf bij mijn gedacht: die is helemaal niet gek, die is integendeel heel goed bij de pinken.
Wat ze eventueel gedaan heeft met Luc kan niet door de beugel, iemand die niet jouw gelijke is fysiek aanvallen is laf. Zeker omdat (als ze het gedaan heeft) dit niet in overeenstemming is met wat Luc haar "maar" aangedaan heeft. Hij is zowat de enige die haar niet met een ander bedrogen heeft, alleen maar wat centen verkeerd geparkeerd. En haar wraak daarvoor heeft ze al lang gehad door Peter te helpen met de frauduleuze overname van de Withoeve.
Wat ze eventueel gedaan heeft met Luc kan niet door de beugel, iemand die niet jouw gelijke is fysiek aanvallen is laf. Zeker omdat (als ze het gedaan heeft) dit niet in overeenstemming is met wat Luc haar "maar" aangedaan heeft. Hij is zowat de enige die haar niet met een ander bedrogen heeft, alleen maar wat centen verkeerd geparkeerd. En haar wraak daarvoor heeft ze al lang gehad door Peter te helpen met de frauduleuze overname van de Withoeve.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat is inderdaad waar.heidiw schreef: Hij is zowat de enige die haar niet met een ander bedrogen heeft, alleen maar wat centen verkeerd geparkeerd. En haar wraak daarvoor heeft ze al lang gehad door Peter te helpen met de frauduleuze overname van de Withoeve.
En waarom Julia wraak zou moeten nemen voor de dood van Leontien, dat ontgaat me ook.
Dat iedereen veel te veel eieren onder Luc legt, dat vind ik ook zeker wel.
Na alles wat hij gedaan heeft, lijkt hij nu wel een heilige, terwijl hij zich constant gedraagt als een rotverwend kind.
Maar dat alles is nog geen reden om iemand met kokend water te overgieten.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
We zagen Julia met de waterkoker achter Luc staan. En dan die blik toen zij binnenkwam. Ze kneep half haar ogen dicht (doe ik ook als ik kwaad benpnele schreef:Is het wel zeker dat Julia dit gedaan heeft? Het is wel zo in beeld gebracht en het lijkt ons heel voor de hand liggend dat ze er iets mee te maken heeft.

0 x