Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Mona'ke »

Kort samengevat: Femke is gewoon labiel geworden (sinds Mike).
Ik heb ook liever de Femke die vol zelfvertrouwen door het leven gaat i.p.v. de Femke die constant huilt en jammert.
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Femke is en blijft Femke :mrgreen: : Een huilebalk en een stresskip. :lol:
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nickos schreef:Sinds Vanya Wellens terugkeerde uit zwangerschapsverlof (toen heel de Rafaël verhaallijn begon) heeft Femke veel verhaallijnen gehad, een beetje té veel naar mijn mening. Personages worden af en toe naar de achtergrond verschoven om dan weer naar meer aandacht te krijgen, maar Femke is blijkbaar een uitzondering want zij heeft altijd verhaallijnen met als resultaat dat ik het ganse personage kotsbeu ben. Gisteren zaten we aan jankscene 3000. Femke is een personage dat de laatste jaren zoveel heeft zitten janken en zoveel zelfmedelijden had dat ik er gewoon niet meer naar kan kijken. Genoeg is genoeg! Het interesseert mij ook niet meer wat er met haar gebeurd en ik zou het zelfs niet erg vinden moest het personage verdwijnen en nooit meer terugkeren. Het is altijd hetzelfde: het gaat even goed, dan verpest ze het voor zichzelf en vervolgens gaat ze wat zitten janken en medelijden met zichzelf hebben.
Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

^ Ik had gedacht dat toen de periode met Tim eraan kwam het eindelijk wat beter zou gaan met haar, maar helaas was het maar van korte duur... en ik kan al raden dat de makers maar zouden vinden dat er toch één dramaqueen in moet zitten... :roll: (Al is Simonne natuurlijk ook nog van dienst. :P)
0 x
Het huis
x 435

Bericht door Het huis »

Simonne blijft ook wel de DramaQueen in thuis. Zij vindt ik het ook overtuigend spelen. Femke daar en tegen. Die heeft sinds dat ze in 2011 of was het eerder? Terug is veel te veel verhaallijnen gehad die voor mij soms te waren. Femke moet toch ook eens een aantal positieve verhaallijnen krijgen. Ze heeft tot nu toe heel veel ellende meegemaakt. Hoop ook dat het dus als ze terugkomt een aantal positieve verhaallijnen zal gaan krijgen en dat het goed gaat komen met Tim. Want toen Tim en Femke bij elkaar kwamen had ik nog hoop dat het ooit goed kom met een aantal positieve verhaallijnen.

Zo heb even mijn gedacht gezegd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Bah, wat een manipulerend wicht! Dat je dat zomaar van je moeder kunt verlangen! Ik zou het niet beloven hoor! En ze doet het uiteindelijk toch maar om haar eigen vel te redden!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Als ik een moeder had als Nancy, dan zou ik haar toch nooit de dingen vertellen die Femke haar vanavond verteld heeft en dan nog zeggen dat ze haar mond moet houden. Dan mag ze wel beginnen met alle drank uit de buurt van Nancy te houden en dan nog. Tegen Simone ging ze al in de fout. "moet ik straks twee mensen gaan bezoeken in de bak".
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Nancy en haar mond houden :whistle:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Femke twijfelde al om abortus te laten doen. Ze zal die kleine wel houden.
0 x
Afbeelding
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Wat gaat Peter dan zeggen tegen Peggy als Femke plots een kind heeft, het is ingewikkeld genoeg als Peter van niets weet en nog iets: Wat gaat Tim dan doen. Ik denk dat dat een algemene ramp zou zijn.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik denk wel dat het definitief gedaan is tss Tim en Femke. Zie het nog evolueren dat ze toch ten laatste in mei terug samen is met Peter. :)
(er zal wel wat tijd over gaan)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Als ze binnenkort rondloopt met een kind van Peter zal het zeker niet meer goedkomen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat zielig weer. Alsof ze Peter niet kon tegenhouden toen hij die avond kwam...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Femke tegen haar moeder: het is uit met Tim. Ik heb hem bedrogen. Met de charmante man. Met Peter. En ik ben zwanger. Ook van Peter. En ik heb moeten blazen en het was positief. Zo nu weet je het ineens allemaal.

Waarop Nancy kurkdroog: Begin nog eens van bij het begin :laughing-rolling:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

t Was met 'de gentleman'.
0 x
Plaats reactie