Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Ik ben benieuwd wanneer Frank het toch wel vreemd gaat vinden dat Waldek 's avonds bij Simonne op bezoek komt... aangezien Waldek niet kon weten dat Frank en Kaat daar waren, kwam hij dus duidelijk voor Simonne!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Vraag is of Frank wel zover kan nadenken natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Frank zou zich daar geen vragen moeten over stellen, normaal gezien. Hij weet hoe zwaar zijn beste vriend het heeft en hij weet dat hij goed overeen komt met Simonne. Wetende dat Simonne normaal Julia's beste vriendin is, zou het in feite zelfs logisch moeten zijn voor Frank dat Waldek bij Simonne langskomt.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Kan zijn maar het is ook aannemelijk dat Frank zich achteraf vragen begint te stellen.Nicolaske schreef:Frank zou zich daar geen vragen moeten over stellen, normaal gezien. Hij weet hoe zwaar zijn beste vriend het heeft en hij weet dat hij goed overeen komt met Simonne. Wetende dat Simonne normaal Julia's beste vriendin is, zou het in feite zelfs logisch moeten zijn voor Frank dat Waldek bij Simonne langskomt.
Mooie scene in deze aflevering was dat Waldek plots voor de ogen van Frank voor Piet Snot stond.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Ja, tot ze hoort wat er tussen Frank en Kaat is gebeurd bij Toon thuis.Caligula schreef:Nu had Simonne ook wel een tedere blik toen ze zag hoe Frank nu met Kaat omging.
Want niet alleen Simone heeft 'geheimen'.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar dat lijkt me ondertussen toch wel bijgelegd niet. Als je ziet hoe Frank nu met Kaat omgaat,toch een groot verschil.satine schreef:Ja, tot ze hoort wat er tussen Frank en Kaat is gebeurd bij Toon thuis.Caligula schreef:Nu had Simonne ook wel een tedere blik toen ze zag hoe Frank nu met Kaat omging.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Dat is waar, maar het is wel gebeurd.
Ik weet niet of Simone het ook zo zou bekijken, moest ze het weten.
Want dit kan je over het vreemdgaan van Simonne ook zeggen: het is nu voorbij.
Maar of Frank daar ook zo over zou denken en zeggen 'de spons erover'?
Ik weet niet of Simone het ook zo zou bekijken, moest ze het weten.
Want dit kan je over het vreemdgaan van Simonne ook zeggen: het is nu voorbij.
Maar of Frank daar ook zo over zou denken en zeggen 'de spons erover'?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, als het in de almanak staat mss?satine schreef:Maar of Frank daar ook zo over zou denken en zeggen 'de spons erover'?
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Caligula schreef:Ja, als het in de almanak staat mss?satine schreef:Maar of Frank daar ook zo over zou denken en zeggen 'de spons erover'?
En niet die van Frank vrees ik.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het is in het belang van zowel Frank als van Kaat dat dit nooit uitlekt. Als zij er in slagen dat voorval te klasseren onder de noemer "vader-dochter geheimpjes" zijn beide klaar voor een nieuwe start.satine schreef:Ja, tot ze hoort wat er tussen Frank en Kaat is gebeurd bij Toon thuis.Caligula schreef:Nu had Simonne ook wel een tedere blik toen ze zag hoe Frank nu met Kaat omging.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

1 vuistslag maar
ik ben teleurgesteld in Frank.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- miauw
- Nog geen rang
- Caligula
- Poster rang 5

Ik ook, ik herinner me dat hij de Mo in de tijd ook afgemot heeft en een armbreuk heeft bezorgd omdat hij bij zijn suske zat terwijl Frankske eigenlijk dood en begraven was!Crackers schreef:1 vuistslag maarik ben teleurgesteld in Frank.
Dit was idd teleurstellend tenzij hij het beste houdt voor bij de kabouters.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Voor Frank geldt eigenlijk hetzelfde als voor Julia (hoewel de relatie tussen hem en Simonne sowieso al redelijk bekoeld was, maar goed, hij had nog hoop): Hij is niet alleen bedrogen door "zijn suske", maar ook door zijn beste vriend.
Zijn voor zijn doen milde reactie heeft volgens mij vooral te maken met het feit dat hij echt over zijn toeren is, meer nog dan met zijn leeftijd, al is hij sowieso een stuk milder geworden met de jaren.
Maar het bedrog van Waldek deed hem in elk geval zichtbaar pijn...
Zijn voor zijn doen milde reactie heeft volgens mij vooral te maken met het feit dat hij echt over zijn toeren is, meer nog dan met zijn leeftijd, al is hij sowieso een stuk milder geworden met de jaren.
Maar het bedrog van Waldek deed hem in elk geval zichtbaar pijn...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..