Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Christel »

satine schreef:Ik vind het vreemd dat ze de relatie tussen Ann en Jean-Pierre een argument vindt.
Dit was toch lang voor de schenking van het huis? :denk:
Inderdaad, dat vond ik ook maar vreemd... Als ze daar zo'n problemen mee had, dan had ze dat huis niet geschonken, toch?
Al bij al vind ik het sowieso een rare situatie. Als het uit huis zetten van Marianne, na zo'n groot "cadeau" in de vorm van een huis + complete verbouwingen + jarenlang onderhoud, al niet afdoende ondankbaar wordt gevonden, dan geloof ik niet dat andere "flut-argumentjes" die al lang uitgesproken zijn, het verschil gaan maken. :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1071
x 596

Bericht door martha »

wow, een klachtenlijst over Ann van 16 pagina's :shock: Hoeveel pagina's zou die voor haar Tommeke beslaan ? (moest zij die ooit moeten opmaken :shhh: ).
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

16 pagina's ja? Kan ze beter haar eigen Bouqetreeks beginnen! Met al die wonderlijke toestanden binnen de familie kan dat best nog een succesje worden. Heeft Marianne tenminste nog iets te doen. Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat ze Geert achterna gaat. Eigenwijsheid is wel haar kernkwaliteit.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1071
x 596

Bericht door martha »

zo, binnen 16 dagen moet zij het huis uit.

Ze had wel een mooie sjaal aan.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

martha schreef:zo, binnen 16 dagen moet zij het huis uit.

Ze had wel een mooie sjaal aan.
Ze heeft misschien wel een rot karakter maar in deze situatie heeft ze overschot van gelijk ! Dat ze die 2 onozele " lievekes" aub niet hun slag laat thuishalen !
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Zeker niet Nounake :naughty:
0 x
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

Geert toont geen empathie tegenover Marianne. Daar heb ik het wel moeilijk mee! Verdorie, ziet hij dan niet wt voor een psychopaat Mayra is? Daar zo onnozel met zijn valieseke in de gang staan is ook geen oplossing.....
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1078

Bericht door Tiboko »

baaltje schreef:Geert toont geen empathie tegenover Marianne. Daar heb ik het wel moeilijk mee! Verdorie, ziet hij dan niet wt voor een psychopaat Mayra is? Daar zo onnozel met zijn valieseke in de gang staan is ook geen oplossing.....
Eigenlijk laat hij haar in de kou staan en dat had ik toch niet van hem verwacht.

Zijn "goeie" werkrelatie met Ann is blijkbaar belangrijker dan de gevoelens van zijn echtgenote :thumbdown:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik schrik er ook van.
0 x
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

Tja zijn werkrelatie idd, daar had ik nog niet aan gedacht! Hoe gaat dat aflopen dat verhaal, ik zie het niet goed zitten.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

baaltje schreef:Geert toont geen empathie tegenover Marianne. Daar heb ik het wel moeilijk mee! Verdorie, ziet hij dan niet wt voor een psychopaat Mayra is? Daar zo onnozel met zijn valieseke in de gang staan is ook geen oplossing.....
Alsof Marianne well steeds empathie toont tegenover anderen... :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef:
Eigenlijk laat hij haar in de kou staan en dat had ik toch niet van hem verwacht.

Zijn "goeie" werkrelatie met Ann is blijkbaar belangrijker dan de gevoelens van zijn echtgenote :thumbdown:
Tsja, of het om zijn werkrelatie met Ann draait weet ik niet, want het kan misschien ook zo zijn dat hij gewoon niet wil dat de zaken in zijn algemeenheid verder escaleren. Verhuizen moeten ze toch, wat hij en Marianne daar ook van vinden...

Maar ik vind ook dat hij zich nogal op de vlakte houdt. Toen Courtois werd ingeschakeld, kon hij wel prima zijn zegje doen tegenover Ann, ook omdat hij zich daar zelf door gekwetst voelde. Maar nu zijn vrouw gekwetst wordt, horen we hem niet meer. Ik vind dat zwak...
En dat hij Mariannes weerstand als "koppig" bestempelde tegenover Tom, gaat er bij mij al helemaal niet in. Tuurlijk is Marianne koppig, maar Geert moet toch ook beseffen dat dit zeker niet de enige en belangrijkste reden is dat Marianne niet op wil geven...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik ben eens benieuwd hoe Marianne het maakt in een tweepersoonsappartementje.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:Ik ben eens benieuwd hoe Marianne het maakt in een tweepersoonsappartementje.
Ik weet niet of we er veel van toezien gaan krijgen. Bij mijn weten bestaat er geen decor van. De woning boven het advocatenkantoor is wel wat groter dan een tweepersoonsappartementje. Ze heeft twee verdiepingen.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik vind dat ze al haar meubels had moeten meenemen, desnoods om te stockeren ergens in een gehuurde garage ofzo.
Het huis is dan misschien officieel niet meer van haar maar ik kan moeilijk geloven dat Ann het meubilair en alles dat erbij komt kijken betaald heeft.
0 x
Plaats reactie