Tiboko schreef:baaltje schreef:Geert toont geen empathie tegenover Marianne. Daar heb ik het wel moeilijk mee! Verdorie, ziet hij dan niet wt voor een psychopaat Mayra is? Daar zo onnozel met zijn valieseke in de gang staan is ook geen oplossing.....
Eigenlijk laat hij haar in de kou staan en dat had ik toch niet van hem verwacht.
Zijn "goeie" werkrelatie met Ann is blijkbaar belangrijker dan de gevoelens van zijn echtgenote

Tsja, of het om zijn werkrelatie met Ann draait weet ik niet, want het kan misschien ook zo zijn dat hij gewoon niet wil dat de zaken in zijn algemeenheid verder escaleren. Verhuizen moeten ze toch, wat hij en Marianne daar ook van vinden...
Maar ik vind ook dat hij zich nogal op de vlakte houdt. Toen Courtois werd ingeschakeld, kon hij wel prima zijn zegje doen tegenover Ann, ook omdat hij zich daar zelf door gekwetst voelde. Maar nu zijn vrouw gekwetst wordt, horen we hem niet meer. Ik vind dat zwak...
En dat hij Mariannes weerstand als "koppig" bestempelde tegenover Tom, gaat er bij mij al helemaal niet in. Tuurlijk is Marianne koppig, maar Geert moet toch ook beseffen dat dit zeker niet de enige en belangrijkste reden is dat Marianne niet op wil geven...