Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
Beffie
- Nog geen rang
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Karolien zie je dan niet het grote plaatje ... Er zijn in de natuur slechts 2 geslachten, geen 7 of 13. Dat heeft een reden, maar dat doet hier niet ter zake, hoe dan ook, de scenarioschrijvers moeten het doen met 2 geslachten. Maar ... gelukkig zijn er afwijkingen, mannen in een vrouwenlijf, vrouwen in een mannenlijf, en bovendien een personage dat van geslacht is veranderd ! Na 22 jaar is iedereen natuurlijk uitgekeken op de traditionele driehoeksverhoudingen van man bedriegt vrouw met vrouw of vrouw bedriegt man met man of ... Wat wij hier nu meemaken is kersverse bedriegerij tussen vrouwen onderling. Wij hetero's kunnen toch niet dankbaarder zijn met een dergelijk verhaal ? Denk es na, hoe komt het dat je hier zo snel en gemakkelijk kiest tussen goed en kwaad ?
Maar objectief is Jessica de vreemde eend die de gevestigde stabiliteit is komen te verstoren. Zie het zo : zonder Jessica geen haartje in de boter tussen Ann en Mayra.
Maar objectief is Jessica de vreemde eend die de gevestigde stabiliteit is komen te verstoren. Zie het zo : zonder Jessica geen haartje in de boter tussen Ann en Mayra.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
-
Soapseut
- x 435
Ik vraag mij iets af, omdat ik niet weet of ik het juist heb verstaan tijdens de aflevering van vrijdag.
Heeft Mayra nu tegen Ann gezegd "ik heb u bedrogen, want ik kon niet weerstaan"? Of heeft ze gewoon gezegd dat Jessica haar probeerde te verleiden?
Zoals ik het begreep heeft ze gezegd "ik ben vreemdgegaan" (enfin, ik parafraseer hé, ze zei het niet met die exacte woorden, maar daar kwam het wel op neer). En daar gaat Ann alvast licht over.
Ik snap het niet ... Er ontgaat mij iets. Mayra heeft toch net gezegd dat ze vreemdgegaan is? Waarom is Ann niet op zijn minst boos?
Heeft Mayra nu tegen Ann gezegd "ik heb u bedrogen, want ik kon niet weerstaan"? Of heeft ze gewoon gezegd dat Jessica haar probeerde te verleiden?
Zoals ik het begreep heeft ze gezegd "ik ben vreemdgegaan" (enfin, ik parafraseer hé, ze zei het niet met die exacte woorden, maar daar kwam het wel op neer). En daar gaat Ann alvast licht over.
Ik snap het niet ... Er ontgaat mij iets. Mayra heeft toch net gezegd dat ze vreemdgegaan is? Waarom is Ann niet op zijn minst boos?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Mayra heeft niet gezegd dat ze Ann bedrogen heeft.
Ze heeft alleen gezegd dat Jessica geprobeerd had haar te verleiden en dat ze gekust hebben.
Ze heeft alleen gezegd dat Jessica geprobeerd had haar te verleiden en dat ze gekust hebben.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Terwijl ze nog nooit gekust hebben, toch?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Omdat Ann en Jessica zelf al een ongeveer hetzelfde verleden hebbenSoapseut schreef:Ik vraag mij iets af, omdat ik niet weet of ik het juist heb verstaan tijdens de aflevering van vrijdag.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is juist. Jessica is er in gebracht om tussen Ann en Mayra te komen. Blijkbaar vonden ze dat er toch weer iets moest gebeuren omdat die relatie nu al een tijdje zonder problemen was,en dat kan toch niet in Thuis hé. Voor de rest vind ik het dikke zever.Beffie schreef:zonder Jessica geen haartje in de boter tussen Ann en Mayra.
0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2

Crackers schreef:Terwijl ze nog nooit gekust hebben, toch?
Juist
Zowel Mayra als An hebben NOOIT met Jessica gekust - al beweren ze nu allebei van wel
Beide dames zien ze serieus vliegen en hebben het ook hoog in hun bol.
Het enige wat er gebeurd is tot nu toe is dat Jessica Ann een kusje gaf in de nek en An haar weg duwde.
En daarna wilde Mayra Jessica kussen in de auto en duwde Jessica Mayra weg,
en nog later besprong Mayra Jessica maar is er volgens mij niet gekust
Eigenlijk onvoorstelbaar gedrag van beide dames (Ann & Mayra) die worden geacht volwassen te zijn
Een groentje daar blijf je als oudere volwassen persoon vanaf zo simpel zou dat moeten zijn.
Mayra was nooit een favoriet personage van mij - maar nu heeft ze voor mij wel vierkant afgedaan
En eigenlijk ook volledig idem voor Ann - die zich veel te vaak gedraagt als een omhoog gevallen opgeblazen kikker,
die denkt dat ze beter is dan anderen omdat ze toevallig dokter is
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Potverdorie die zelfvoldane gemene snuit die ze trok toen Nancy hoorde van An dat er meer was
Zo van ha ha ze kunnen mij niets maken - afschuwelijk.
Je zou zo zin hebben om ze door je Tv toestel te sleuren als het zou kunnen.
Zo van ha ha ze kunnen mij niets maken - afschuwelijk.
Je zou zo zin hebben om ze door je Tv toestel te sleuren als het zou kunnen.
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 7
Ik kan echt niet wachten op de dag dat ze door de mand zal vallen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Maar daarna zal Ann wel weer alles met de mantel der liefde toedekken na eerst wat kwaad, ontgoocheld en nukkig geweest te zijn.
0 x
-
spike
- Nog geen rang
In het verleden te veel verhaallijn gemist van dit personage.
Daardoor nu toch serieus verrast door de bitch-kant van Mayra.
Ik kende haar zo niet.
Ik kende haar zo niet.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
- Caligula
- Poster rang 5

In het verleden heeft Mayra haar taxi omgetoverd tot een rijdend bordeel om toch maar zwanger te geraken.spike schreef:In het verleden te veel verhaallijn gemist van dit personage.
Ik kende haar zo niet.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

een eerder summiere samenvatting van Mayra en haar geschiedenis binnen Thuis vind je onder deze linkspike schreef:In het verleden te veel verhaallijn gemist van dit personage.
Ik kende haar zo niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mayra_Magiels
Het summiere slaat op het feit dat de negatieve kant van Mayra niet echt belicht wordt in deze samenvatting.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Uw man is een crimineel zei ze tegen Nancy. Blijkbaar vergeet ze snel wat Guy betreft.
0 x