Beau sejour

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Re: Beau sejour

Bericht door karolien85 »

Glenny schreef:waar in hemelsnaam stopt Kato voor het rood licht ?? dit houdt totaal geen steek !!
Haha, ja inderdaad, dat vroeg ik me ook luidop af.. Ze zal goed opgevoed zijn zeker, altijd de verkeersregels respecteren.. :thumbup:
0 x
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

karolien85 schreef:
Glenny schreef:waar in hemelsnaam stopt Kato voor het rood licht ?? dit houdt totaal geen steek !!
Haha, ja inderdaad, dat vroeg ik me ook luidop af.. Ze zal goed opgevoed zijn zeker, altijd de verkeersregels respecteren.. :thumbup:
eigenlijk kan ze evengoed de hele tijd spookrijden, tenzij een van de zieners ook op de weg is, hahaha

oké, die was flauw.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Al die ingewikkelde theoriën hier :lol:

Wat ik voorlopig denk : die zes "zieners" hebben op één of andere manier iets te maken met de dood van Katho. Of de moordenaar er tussen zit, dat weet ik niet. Misschien komt er in de volgende 5 afleveringen nog een ziener erbij die wel de moordenaar is.

En wat het praten met het spook van hoeven betreft terwijl de omstaanders niets opmerken : ik denk dat die gesprekken niet echt zijn, dat het gewoon de gedachten zijn van de zieners.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Lazylady schreef:En heeft diezelfde schuinsmarcheerder zelf paranormale gaven misschien? Kato komt daar aangereden en "toevallig" op hetzelfde moment is meneer daar ook. :crazy:
In de vorige aflevering zagen we dat Kato het gesprek tussen Alexander en Melanie had afgeluisterd. Kato weet dus dat Melanie haar lijk verplaatst heeft van Beau Sejour naar de Grindplassen. Pas toen Melanie dat bekend had aan Alexander wandelde ze voorbij hem en brak er paniek uit bij meneer Vincken.

Dus zo 'toevallig' zal het idd niet zijn maar gaat het om een achtervolging. ;)
Glenny schreef: in aflevering 1 loopt er toch een kerel tegen haar aan op de cross-terreinen... dus dat klopt toch wel, hmmmm...
Die kerel die tegen haar aanliep op de crossterreinen was volgens mij Charlie hoor, nee? :denk:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Glenny schreef: Ik heb al zitten denken, Vincken doet poeslief tegen Leon en blaft Charlie af, wat als zijn zoon niet Charlie is maar Leon...
Toen Hild haar boeltje bijeen pakte werd er opvallend ingezoomd op zo'n doodsprentje, ook van een zekere Vincken. Vermoedelijk de papa van Leon. Ik ga er wel vanuit dat er daar nog iets van in't verschiet ligt ja. Dat zal wel niet zo toevallig zijn denk ik. :problem:
0 x
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

hannanaske schreef:
Lazylady schreef:En heeft diezelfde schuinsmarcheerder zelf paranormale gaven misschien? Kato komt daar aangereden en "toevallig" op hetzelfde moment is meneer daar ook. :crazy:
In de vorige aflevering zagen we dat Kato het gesprek tussen Alexander en Melanie had afgeluisterd. Kato weet dus dat Melanie haar lijk verplaatst heeft van Beau Sejour naar de Grindplassen. Pas toen Melanie dat bekend had aan Alexander wandelde ze voorbij hem en brak er paniek uit bij meneer Vincken.

Dus zo 'toevallig' zal het idd niet zijn maar gaat het om een achtervolging. ;)
Glenny schreef: in aflevering 1 loopt er toch een kerel tegen haar aan op de cross-terreinen... dus dat klopt toch wel, hmmmm...
Die kerel die tegen haar aanliep op de crossterreinen was volgens mij Charlie hoor, nee? :denk:

ik denk het niet, die gozer leek Kato niet te zien, en Charlie ziet haar wel, maar 100% ben ik niet zeker meer, ik zou het opnieuw moet zien...
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Fantastisch hoe Vincken een pistool in Kato haar nek hield in het begin van de aflevering. Wat ging hij doen? Kato doodschieten? :lol:
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

hannanaske schreef:Die kerel die tegen haar aanliep op de crossterreinen was volgens mij Charlie hoor, nee?
Nee, dat was een andere gast, heb net even terug gekeken.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

karolien85 schreef:
hannanaske schreef:Die kerel die tegen haar aanliep op de crossterreinen was volgens mij Charlie hoor, nee?
Nee, dat was een andere gast, heb net even terug gekeken.
Ach, oké :thumbup: Zo zie je maar weer hoe handig deze topic is. Het is wel gemakkelijk als je elkaar een beetje kunt aanvullen om elkaar weer op weg te helpen.

Ik zag trouwens op de facebookpagina van Béau Sejour dat alle afleveringen te herbekijken zijn.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Ik heb ze nog allemaal op mijn digicorder staan ;)
Dan kan ik eens een marathonneke doen als ik het terug wil bekijken :razz:
0 x
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

Nickos schreef:Fantastisch hoe Vincken een pistool in Kato haar nek hield in het begin van de aflevering. Wat ging hij doen? Kato doodschieten? :lol:
nog zoiets ? ik kan er geen kop noch staart aan krijgen.... misschien dat Kato verdwijnt als ze haar aanvallen ofzo ? verder kan ik echt niets verzinnen, een geest bedreigen met een pistool jongens jongens :wtf:

ik heb nog een andere theorie in petto, maar deze is nog onwaarschijnlijker dan die van Meuris. Misschien dat de 5 euh 6 zieners Kato kunnen zien omdat......

ze zelf geesten zijn ?? Nee, onmogelijk, ik weet het, dat kan gewoonweg niet maar ik gooi het maar op tafel !
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind het bijzonder dat onze Kato -zeker als geest- nog niet doorheeft dat Ines dealde (of wat dan ook) en nu opgepakt is.
0 x
S.A. Conrad Uno
Nog geen rang

Bericht door S.A. Conrad Uno »

Hebben Alexander en Melanie echt een relatie? Ze gaan innig met elkaar om, maar ik heb ze geloof ik nog niet zien kussen? Of meer...
0 x
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

S.A. Conrad Uno schreef:Hebben Alexander en Melanie echt een relatie? Ze gaan innig met elkaar om, maar ik heb ze geloof ik nog niet zien kussen? Of meer...
normaal wel.
0 x
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

ik heb een vraagje waar ik mee worstel. In aflevering 2 zegt Vincken in de scene waar de 5 zieners allemaal zijn: 'waart gij dat in die slaapzak ?' Bedoelde hij daarmee de zak waarin haar lichaam gevonden werd ? Of is er een andere scene die ik mis ?
0 x
Plaats reactie