Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
-
- Poster rang 5
Re: Gui Tarstar
Ah oei, dat heb ik gemist. Daar gaat m'n theorie dus al. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Ik begin meer en meer te denken dat het iemand is die wij nog niet kennen, ik zie echt niet in wie het kan zijn. Maar waarom zouden ze dan zo geheimzinnig doen naar de kijker toe? Wel vind ik dat de chatter precies geen slechte bedoelingen lijkt te hebben want hij probeert Emma toch altijd op het 'rechte pad' te houden wanneer ze bijvoorbeeld klaagt over haar mama. Hij wil haar precies toch echt niet in de problemen brengen en haar laten beseffen dat ze wel moet gehoorzamen aan haar mama.
0 x
-
- Nog geen rang
Hij wil gewoon haar vertrouwen winnen...Addict schreef:Ik begin meer en meer te denken dat het iemand is die wij nog niet kennen, ik zie echt niet in wie het kan zijn. Maar waarom zouden ze dan zo geheimzinnig doen naar de kijker toe? Wel vind ik dat de chatter precies geen slechte bedoelingen lijkt te hebben want hij probeert Emma toch altijd op het 'rechte pad' te houden wanneer ze bijvoorbeeld klaagt over haar mama. Hij wil haar precies toch echt niet in de problemen brengen en haar laten beseffen dat ze wel moet gehoorzamen aan haar mama.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
En haar een kettinkje geven?Addict schreef:Ik begin meer en meer te denken dat het iemand is die wij nog niet kennen, ik zie echt niet in wie het kan zijn. Maar waarom zouden ze dan zo geheimzinnig doen naar de kijker toe? Wel vind ik dat de chatter precies geen slechte bedoelingen lijkt te hebben want hij probeert Emma toch altijd op het 'rechte pad' te houden wanneer ze bijvoorbeeld klaagt over haar mama. Hij wil haar precies toch echt niet in de problemen brengen en haar laten beseffen dat ze wel moet gehoorzamen aan haar mama.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- x 435
Die fase zijn we al lang voorbij. Ze heeft hem al ontmoet en ze wil hem blijven ontmoeten, ondanks het feit dat hij daar zelf niet zo happig voor is. Ondertussen is ze zelfs al verliefd op hem.Volymart schreef:Hij wil gewoon haar vertrouwen winnen...Addict schreef:Ik begin meer en meer te denken dat het iemand is die wij nog niet kennen, ik zie echt niet in wie het kan zijn. Maar waarom zouden ze dan zo geheimzinnig doen naar de kijker toe? Wel vind ik dat de chatter precies geen slechte bedoelingen lijkt te hebben want hij probeert Emma toch altijd op het 'rechte pad' te houden wanneer ze bijvoorbeeld klaagt over haar mama. Hij wil haar precies toch echt niet in de problemen brengen en haar laten beseffen dat ze wel moet gehoorzamen aan haar mama.
0 x
-
- Nog geen rang
Ja hij is er niet altijd zo happig voor om haar te zien dat heb ik ook al gemerkt en dan dacht ik dat hij dit deed om haar niet in de problemen te brengen. Aangezien hij ouder is, zou je misschien denken dat hij ook wijzer is... Trouwens als hij haar vertrouwen zou willen winnen dan zou hij doen wat ze vraagt en haar niet zo vaak tegenhouden denk ik dan.
0 x
-
- Poster rang 2
Misschien een mogelijke piste:
Stel: het is Toon. Toon had onlangs duidelijk gevoelens voor Peggy, maar nu Peggy af en toe subtiel laat vallen dat ze hem leuk vindt, lijkt Toon de boot af te houden. Misschien heeft hij intussen Emma ontmoet en ligt hij daardoor met zijn gevoelens in de knoop.
Stel: het is Toon. Toon had onlangs duidelijk gevoelens voor Peggy, maar nu Peggy af en toe subtiel laat vallen dat ze hem leuk vindt, lijkt Toon de boot af te houden. Misschien heeft hij intussen Emma ontmoet en ligt hij daardoor met zijn gevoelens in de knoop.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Toon die zit dan ook wel veel op zijn laptop maar was die wel op de koffietafel langs geweest?Djenner schreef:Misschien een mogelijke piste:
0 x
-
- Poster rang 5
Mja, toch een ernstige kandidaat nu je t zegt. 
Zeker omdat je van hem wel kan inbeelden dat hij slechte bedoelingen zou kunnen hebben.
(maar dat laatste hoeft niet)
Zou ook wel iets raars zijn, maar geloofwaardiger dan pakweg Danny.

Zeker omdat je van hem wel kan inbeelden dat hij slechte bedoelingen zou kunnen hebben.

(maar dat laatste hoeft niet)
Zou ook wel iets raars zijn, maar geloofwaardiger dan pakweg Danny.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Ik heb ook al gedacht aan Toon, maar dan had ik toch bij haar eerste ontmoeting met een onbekende, veel oudere baardaap als reactie in plaats van: "Ik ben blij dat je gekomen bent!" een "Wie zijde gij?" verwacht
0 x
-
- Poster rang 1
Toon werkt natuurlijk ook wel in de Zus en Zo en kan dus op de koffietafel geweest zijn. Daarnaast weten we niets over zijn ouders, het zou inderdaad wel eens kunnen.
Trouwens ook hij heeft het druk, nu luc er tijdelijk niet is.
Anderzijds lijkt Toon mij niet echt zo iemand die jonge meisjes zou lastigvallen?
Anderzijds lijkt Toon mij niet echt zo iemand die jonge meisjes zou lastigvallen?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- x 435
Ben ik nu de enige die gewoon afwacht tot getoont wordt wie die fameuze chatvriend/vriendin is van Emma?maartenB schreef:Toon werkt natuurlijk ook wel in de Zus en Zo en kan dus op de koffietafel geweest zijn. Daarnaast weten we niets over zijn ouders, het zou inderdaad wel eens kunnen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nee niet echt, ik maak mij er ook niet druk om - als het zover is, zullen we het wel zien.ikke schreef:Ben ik nu de enige die gewoon afwacht tot getoont wordt wie die fameuze chatvriend/vriendin is van Emma?maartenB schreef:Toon werkt natuurlijk ook wel in de Zus en Zo en kan dus op de koffietafel geweest zijn. Daarnaast weten we niets over zijn ouders, het zou inderdaad wel eens kunnen.

0 x
-
- Poster rang 3