Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Re: Adil (Nawfel Bardad-Daidj)

Bericht door satine »

Wel vreemd dat zo'n 'belangrijke firma' die zo'n 'grootse reclamecampagne' voorziet, op het allerlaatste momentje nog een fotograaf moet gaan zoeken voor een coverfoto. :mrgreen:
En dat er dan blijkbaar helemaal niks op papier gezet wordt...

Maar goed, Adil is hier wel de dupe van - en zijn moeder ook.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Wel vreemd dat zo'n 'belangrijke firma' die zo'n 'grootse reclamecampagne' voorziet, op het allerlaatste momentje nog een fotograaf moet gaan zoeken voor een coverfoto. :mrgreen:
Da's waar, daarom vind ik het een overdreven campagne voor een boek met een niet eens zo vernieuwend thema. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is natuurlijk een Thuis-situatie hé. Maar het is idd vreemd dat zo een bedrijf geen "vaste" fotograaf heeft.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Het is natuurlijk een Thuis-situatie hé. Maar het is idd vreemd dat zo een bedrijf geen "vaste" fotograaf heeft.
Was het nu niet dat de vaste fotograaf niet beschikbaar was en ze met een krappe deadline zaten?
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

lord F. schreef:
satine schreef:Wel vreemd dat zo'n 'belangrijke firma' die zo'n 'grootse reclamecampagne' voorziet, op het allerlaatste momentje nog een fotograaf moet gaan zoeken voor een coverfoto. :mrgreen:
Da's waar, daarom vind ik het een overdreven campagne voor een boek met een niet eens zo vernieuwend thema. :)

Idd! En dat er zelfs al fans naar Adil gingen voor een handtekening! Had die kerel dan al zo snel dat boek gelezen? :eek:

En volgens Paulien en de studenten was't boek ook niet zo heel spannend. Misschien vandaar zo'n grote campagne; om te hopen dat ze hun sh¨t op die manier sneller kwijtraken! :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

hannanaske schreef:
lord F. schreef:

Idd! En dat er zelfs al fans naar Adil gingen voor een handtekening! Had die kerel dan al zo snel dat boek gelezen? :eek:

En volgens Paulien en de studenten was't boek ook niet zo heel spannend. Misschien vandaar zo'n grote campagne; om te hopen dat ze hun sh¨t op die manier sneller kwijtraken! :lol:
Ja, met al die aandacht voor Paulien en Adil zou je haast vergeten dat er iemand dat boek geschreven heeft. ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik begrijp wel dat het goed was vanuit Lena's standpunt, maar Jens en Paulien hadden dat kunnen voorkomen :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

:clap: hij heeft voorlopig voor paulien gekozen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Mr. tact
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hij kan wel wat minder bot doen tegen Paulien! Wat kan zij er nu aan doen dat hij moest kiezen? ("Zijde nu content?!") :thumbdown:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Nou, er is wel het een en ander aan vooraf gegaan, wat toch uiteindelijk leidde tot het feit dat hij moest kiezen tussen zijn familie en Paulien En daar had Paulien wel een rol in. Was dat met die foto's allemaal niet gebeurd dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Dat wil niet zeggen dat ik het niet te ver vind gaan dat hij niet meer thuis mag komen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als hij zegt dat hij voor haar gekozen heeft waarom maakt hij zich dan zo kwaad tegen haar vraag ik mij af. Dan had hij beter voor zijn familie kunnen kiezen als het zo tegen zijn goesting is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

't Is misschien niet zozeer zijn goesting dan wel door het gedram Paulien om er over te praten.
Ze bedoelt het goed maar hij woont pas bij haar en de breuk thuis is ook pas.Paulien komt verder
door hem eerst wat te laten wennen. Die vraag vieren ze bij jullie Valentijn ? Ook geen tact he
als je net buiten ligt omwille van je lief. Ik had geantwoord ja, dan gooien wij de zonen buiten.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jessie V. schreef:Nou, er is wel het een en ander aan vooraf gegaan, wat toch uiteindelijk leidde tot het feit dat hij moest kiezen tussen zijn familie en Paulien En daar had Paulien wel een rol in. Was dat met die foto's allemaal niet gebeurd dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Dat wil niet zeggen dat ik het niet te ver vind gaan dat hij niet meer thuis mag komen.
Ik snap echt niet dat die affiches daar nog steeds hangen!
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Daar kan ik ook niet bij juist daarom begin ik Jens echt debiel te vinden.
0 x
Gesloten