En dat er dan blijkbaar helemaal niks op papier gezet wordt...
Maar goed, Adil is hier wel de dupe van - en zijn moeder ook.
Da's waar, daarom vind ik het een overdreven campagne voor een boek met een niet eens zo vernieuwend thema.satine schreef:Wel vreemd dat zo'n 'belangrijke firma' die zo'n 'grootse reclamecampagne' voorziet, op het allerlaatste momentje nog een fotograaf moet gaan zoeken voor een coverfoto.![]()
Was het nu niet dat de vaste fotograaf niet beschikbaar was en ze met een krappe deadline zaten?Caligula schreef:Het is natuurlijk een Thuis-situatie hé. Maar het is idd vreemd dat zo een bedrijf geen "vaste" fotograaf heeft.
lord F. schreef:Da's waar, daarom vind ik het een overdreven campagne voor een boek met een niet eens zo vernieuwend thema.satine schreef:Wel vreemd dat zo'n 'belangrijke firma' die zo'n 'grootse reclamecampagne' voorziet, op het allerlaatste momentje nog een fotograaf moet gaan zoeken voor een coverfoto.![]()
Ja, met al die aandacht voor Paulien en Adil zou je haast vergeten dat er iemand dat boek geschreven heeft.hannanaske schreef:lord F. schreef:Da's waar, daarom vind ik het een overdreven campagne voor een boek met een niet eens zo vernieuwend thema.satine schreef:Wel vreemd dat zo'n 'belangrijke firma' die zo'n 'grootse reclamecampagne' voorziet, op het allerlaatste momentje nog een fotograaf moet gaan zoeken voor een coverfoto.![]()
Idd! En dat er zelfs al fans naar Adil gingen voor een handtekening! Had die kerel dan al zo snel dat boek gelezen?![]()
En volgens Paulien en de studenten was't boek ook niet zo heel spannend. Misschien vandaar zo'n grote campagne; om te hopen dat ze hun sh¨t op die manier sneller kwijtraken!
Ik snap echt niet dat die affiches daar nog steeds hangen!jessie V. schreef:Nou, er is wel het een en ander aan vooraf gegaan, wat toch uiteindelijk leidde tot het feit dat hij moest kiezen tussen zijn familie en Paulien En daar had Paulien wel een rol in. Was dat met die foto's allemaal niet gebeurd dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Dat wil niet zeggen dat ik het niet te ver vind gaan dat hij niet meer thuis mag komen.