Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)
Nee,en nu Jana het weet moet hij maar zijn moed bij mekaar rapen en sorry zeggen tegen haar. Ik denk wel dat Jana het een plaatske zal kunnen geven.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Hij heeft wel veel praat voor een jongen van zijn leeftijd.
Alsof Judith dit zo zou laten...
Alsof Judith dit zo zou laten...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Wel opvallend dat niets laat vermoeden dat Tom Judith van het voorval op de hoogte heeft gebracht.
0 x
-
- x 435
Ik denk dat hij(bij wijze van spreken) bij z'n haren zou meegesleurd worden naar Jana om METEEN z'n excuses aan te bieden.satine schreef: Alsof Judith dit zo zou laten...

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Bwa... Ik vind Tom zijn aanpak best wel ok. Stan moet natuurlijk naar Jana gaan om zich te excuseren en ook voor zijn eigen gemoedsrust. Hij kan Jana natuurlijk niet blijven ontwijken.Captain Cuckoo schreef:Wel opvallend dat niets laat vermoeden dat Tom Judith van het voorval op de hoogte heeft gebracht.
Als ik Tom was zou ik zijn moeder ook niet waarschuwen hoor. Ze kan toch niets doen vanuit Australië, behalve nog meer preken terwijl hij toch echt spijt heeft.
Zoveel spijt dat hij is beginnen koken, opruimen en dweilen! Als Stan nog es iets mispeutert heeft, mag em gerust naar hier komen

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
In Tom zijn plaats had ik meteen gebeld.
Alleen al maar om Stan zijn opmerking.
Hij gedraagt zich echt onmogelijk.
Hij heeft zijn gat verbrand en nu moet hij op de blaren zitten - zo gaat dat nu eenmaal in het leven.
En nee - niet alle pubers zijn zo.
Hij heeft zijn gat verbrand en nu moet hij op de blaren zitten - zo gaat dat nu eenmaal in het leven.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, ik vind zijn gedrag er ook behoorlijk over gaan. Van het "stalken" van Jana tot (vooral) het uitkafferen van Tom: zoiets heeft hij niet te doen.satine schreef:In Tom zijn plaats had ik meteen gebeld.
Judith mag wel op de hoogte gehouden worden als haar zoon zich misdraagt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat ventje weet zich gewoon geen raad. Die schaamt zich kapot en durft Jana absoluut niet onder ogen te komen. Judith inlichten heeft geen zin. Hij zal wel gaan. Zo onmogelijk vind ik zijn gedrag nou ook weer niet. Hij heeft zichzelf enorm voor gek gezet en zou waarschijnlijk de komende tijd het liefst in zijn bed gaan liggen met zijn dekbed over zijn hoofd.
Hij zal uiteindelijk wel door de zure appel heen moeten bijten, maar eerst zal hij moed moeten verzamelen.
Hij zal uiteindelijk wel door de zure appel heen moeten bijten, maar eerst zal hij moed moeten verzamelen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Als niemand iets tegen Judith zegt over het voorval, en ze komt het bij haar terugkeer toch te weten (vergeet niet: half Thuisdorp weet er van), zal het Stan en zeker Tom zijn beste dag niet geweest zijn. 

0 x
-
- Poster rang 5
Tom kan het vertellen als ze thuiskomt hé. Als hij het al vertelt via Skype neemt Judith mss de eerste vlieger naar huis.Captain Cuckoo schreef:Als niemand iets tegen Judith zegt over het voorval, en ze komt het bij haar terugkeer toch te weten (vergeet niet: half Thuisdorp weet er van), zal het Stan en zeker Tom zijn beste dag niet geweest zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Ik vind dat Tom het zelf moet oplossen. De kinderen hebben geen vader meer... als Judith thuis komt en merkt dat hij er zo goed zijn plan mee getrokken heeft, dan heeft hij een volwaardige plaats in het gezin. Dat hij er maar zijn plan mee trekt 

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Niet alleen daarom. Tom & Stan hebben toch wel een vrije goeie band met elkaar en als Tom nu zijn moeder zou bellen, zou dat aankomen alsof je op Tom niet kan rekenen of mag vertrouwen.Soapseut schreef:Ik vind dat Tom het zelf moet oplossen. De kinderen hebben geen vader meer... als Judith thuis komt en merkt dat hij er zo goed zijn plan mee getrokken heeft, dan heeft hij een volwaardige plaats in het gezin. Dat hij er maar zijn plan mee trekt
Ik weet ook niet wanneer Stan Tom zou uitgekafferd hebben. In een moment van woede heeft hij gezegd dat Tom altijd alles erger maakt en dat hij hem haat, maar ik heb hem Tom nog niet weten uitschelden. Ik denk dat veel pubers (zelfs volwassenen) tijdens een ruzie met iemand er es uitfloepen dat ze die persoon haten.
0 x
-
- Poster rang 5
Vanuit Stan's standpunt bekeken is het natuurlijk een "vernedering" voor hem dat z'n "papa" gaan praten is met Jana.hannanaske schreef: Ik weet ook niet wanneer Stan Tom zou uitgekafferd hebben. In een moment van woede heeft hij gezegd dat Tom altijd alles erger maakt en dat hij hem haat, maar ik heb hem Tom nog niet weten uitschelden. Ik denk dat veel pubers (zelfs volwassenen) tijdens een ruzie met iemand er es uitfloepen dat ze die persoon haten.

Maar soit, hij zal wel nog inzien zeker dat Tom niet echt andere opties had? En dat hij de verantwoordelijkheid moet opnemen voor z'n eigen daden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat Tom is moeten gaan is wel vernederend voor Stan, maar wel Stan zijn eigen schuld.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
lord F. schreef:hannanaske schreef:
Maar soit, hij zal wel nog inzien zeker dat Tom niet echt andere opties had? En dat hij de verantwoordelijkheid moet opnemen voor z'n eigen daden.
Toch lief dat hij Tom bedankt heeft voor de steun. En hopelijk is Stan toch een beetje opgelucht dat Jana niet al te boos is. Nu kan ie het een beetje verwerken.

Luduvudu in de pubertijd is nie zo gemakkelijk en volwassenen hebben dikwijls de neiging om het allemaal te minimaliseren. Tof van Tom dat hij echt luistert naar Stanneman.
0 x