Neen, maar op WikipEdia misschien welRieka schreef:Zouden we dat kunnen vinden op Wikipdia?lord F. schreef:en wat vertelde die Paulus eigenlijk van wijsheden ?

Neen, maar op WikipEdia misschien welRieka schreef:Zouden we dat kunnen vinden op Wikipdia?lord F. schreef:en wat vertelde die Paulus eigenlijk van wijsheden ?
Ik kan Waldek wel begrijpen eigenlijk... Zijn gevoelens zitten hem duidelijk erg dwars en hij zal daarom zijn hart eens hebben willen luchten. Ik vraag me wel af of het verstandig was van hem om dat tegenover Cois te doen overigens, want die had het inderdaad al direct moeilijk om het geheim te houden, wat ook wel weer begrijpelijk isjessie V. schreef:Van die Waldeck begrijp ik ook geen steek. Waarom gaat hij nou aan Cois vertellen dat hij verliefd is op Kris?
Dat is op zich al "merkwaardig, maar bovendien zadelt hij Cois weer op met "gewetensvragen", want die wordt weer helemaal zenuwachtig van zulke berichten.
maar tegen wie moest hij het anders vertellen ? Z'n beste vriend is eigenlijk Mo en t lijkt me logisch dat hij z'n hart daar niet gaat uitstorten.Christel schreef:Ik kan Waldek wel begrijpen eigenlijk... Zijn gevoelens zitten hem duidelijk erg dwars en hij zal daarom zijn hart eens hebben willen luchten. Ik vraag me wel af of het verstandig was van hem om dat tegenover Cois te doen overigens, want die had het inderdaad al direct moeilijk om het geheim te houden, wat ook wel weer begrijpelijk isjessie V. schreef:Van die Waldeck begrijp ik ook geen steek. Waarom gaat hij nou aan Cois vertellen dat hij verliefd is op Kris?
Dat is op zich al "merkwaardig, maar bovendien zadelt hij Cois weer op met "gewetensvragen", want die wordt weer helemaal zenuwachtig van zulke berichten.![]()
Zijn vriend Wa... Willy die hij al 10 jaar niet meer gezien had!daffy duck schreef:en dat het zal uitkomen ....daar zorgt de Cois wel voor !
Inderdaad schitterend!Rieka schreef:Prachtig!Cataclysm Child schreef:Zijn vriend Wa... Willy die hij al 10 jaar niet meer gezien had!daffy duck schreef:en dat het zal uitkomen ....daar zorgt de Cois wel voor !![]()
![]()
![]()
Julia had het ook meteen door.
Daar sluit ik me bij aan... Misschien ook wel omdat Waldek's "crisis" nu al zo'n tijd duurt en ik zijn "gedraai en gekeer" tegenover Rosa nu inmiddels wel gezien heb. Dat hij Rosa nu in elk geval eens gewoon zegt waar het op staat!Nickos schreef:In de waarschijnlijk nakende verhaallijn "Waldek bedriegt Rosa en ze komt er niet meteen achter" heb ik eerlijk gezegd echt geen zin.