Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
Je weet wat ze zeggen liefde maakt blind. Als er zoiets zo gebeuren met mij zou ik het ook aan mijne partner vertellen
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Ik vond dat wel leuk eigenlijk....johan1969 schreef:Wel laag van Bram dat hij Franky probeert te pakken omdat hij denkt dat die zijn vriendin afbreekt en maar wat verzint...

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind het erg kansloos van Bram om nu op deze wijze zijn vriend in de steek te laten. Ik vind ook dat Franky zo nu en dan erg soft doet maar daarom hoeft Bram zijn beste vriend niet te laten vallen. Ik krijg ook vaak slappe knieën van het getrut tussen Franky en Tibo en hoe Franky tegen Bram doet maar dat is weer een heel ander onderwerp.
Tibo vind ik maar een vreemd persoon. Hoezo zouden ze in bed zijn beland als hij haar niet had tegen gehouden? Hij wil toch niets met meisjes?
Tibo vind ik maar een vreemd persoon. Hoezo zouden ze in bed zijn beland als hij haar niet had tegen gehouden? Hij wil toch niets met meisjes?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nee, hij wil dat niet, maar Lynn wilde hem maar al te graag blijkbaar. Ik denk dat hij dat bedoelde tegenover Franky...Kwast schreef:Tibo vind ik maar een vreemd persoon. Hoezo zouden ze in bed zijn beland als hij haar niet had tegen gehouden? Hij wil toch niets met meisjes?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Tibo heeft hier volgens mij helemaal niets verkeerd gedaan! Zelfs als hij met Lynn iets zou gaan drinken, betekent dat nog niet dat hij haar wil versierenChristel schreef:Nee, hij wil dat niet, maar Lynn wilde hem maar al te graag blijkbaar. Ik denk dat hij dat bedoelde tegenover Franky...Kwast schreef:Tibo vind ik maar een vreemd persoon. Hoezo zouden ze in bed zijn beland als hij haar niet had tegen gehouden? Hij wil toch niets met meisjes?
vrienden gaan toch ook samen op café of naar een concert of naar de film, zonder bijbedoelingen?
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ik vond zijn kwaad zijn nogal stom, hoe hij die handdoek gooide, nogal jeanetterig
.

Laatst gewijzigd door Luc op vr 27 jan 2012, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
ik vind het een beetje dubbel - ik vind het ook niks speciaals als gewone vrienden samen iets doen - maar met iemand iets gaan drinken om hem of haar uit zijn of haar 'kot te lokken', dat vind ik nog iets anders.Wallanderjunior schreef: Tibo heeft hier volgens mij helemaal niets verkeerd gedaan! Zelfs als hij met Lynn iets zou gaan drinken, betekent dat nog niet dat hij haar wil versieren
vrienden gaan toch ook samen op café of naar een concert of naar de film, zonder bijbedoelingen?
En dat hij met Lynn ook iets was gaan drinken, heeft hij blijkbaar niet tegen Franky verteld, die moest het dan later van Lynn horen.
Ik vind het niet het toppunt van eerlijkheid en ook niet helemaal vrij van bijbedoelingen...
0 x
-
- x 435
Tibo zal wel opletten als hij nog eens een vamp als Lynn tegen het lijf loopt
Franky en hij hebben de plooien al gladgestreken

Franky en hij hebben de plooien al gladgestreken

0 x
-
- Nog geen rang
Vraag me af hoe lynn gaat reageren op tibo als bram het uitmaakt
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Het is toch niet omdat een collega met zwangerschapsverlof is, dat de rest van het personeel geen vakantie meer kan krijgen ?
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
- Poster rang 5
mja, het gaat natuurlijk wel over een maand vakantie en erg kortbij. niet genoeg verplegend personeel van het kaliber van Tibo zeker daar op die afdeling?eddy en nancy schreef:Het is toch niet omdat een collega met zwangerschapsverlof is, dat de rest van het personeel geen vakantie meer kan krijgen ?
Eddy

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Benieuwd wat Bram ervan vindt dat Tibo bij hun komt wonen ! En Franky vraagt het hem dan nog geeneens !
Gegarandeerd zware ruzie !
Ik denk dat Bram nu niet veel zin heeft om op een verliefd koppel te zien nu hij weer single is.
Gegarandeerd zware ruzie !
Ik denk dat Bram nu niet veel zin heeft om op een verliefd koppel te zien nu hij weer single is.
0 x
-
- Nog geen rang
Tibo en bram zulle waarscheinelijk nooit ech goe overeenkomen. Hoewel ze veel op elkander gelijke, vinnek.
0 x
-
- Poster rang 5
Het wordt mss ook eens tijd dat Bram alleen gaat wonen. Zo met vrienden een appartement delen is wel leuk in het begin, maar na een tijdje heb je toch wat meer privacy nodig.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!