Guy De Herdt (Erik Goris)

Gesloten
lelie
Nog geen rang

Re: Guy De Herdt (Erik Goris)

Bericht door lelie »

Julia beseft niet waar ze aan begint! :shock:
0 x
lml
Nog geen rang

Bericht door lml »

Nu nog niet. Hoe zal ze reageren als alles uitkomt?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Wallanderjunior schreef: Guy kan dit niet ongestraft doen maar ik hoop wel dat hij na zijn straf nog kans krijgt om zich te herpakken
Ik zou hier volledig akkoord mee gaan, als hij zich nu zou aangeven.
Nu hij doet alsof zijn neus bloedt, vind ik dat hij een fikse straf mag krijgen als uitkomt dat hij verantwoordelijk is voor de dood van Fien.
En of hij op het moment van de feiten al dan niet toerekeningsvatbaar was, maakt geen verschil vind ik.
Hij weet heel goed waar hij NU mee bezig is.

De ouders van Fien hebben net levenslang gekregen, ook al weten ze het nog niet.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als brandweerman zal hij wel al genoeg meegemaakt hebben en doden gezien, vandaar dat dat hem niet zo van zijn stuk brengt.

Maar de angst in zijn ogen, zijn slordigheid op t werk, de uitval naar Bram etc zullen ms puzzelstukjes zijn die samen gaan vallen.
0 x
lml
Nog geen rang

Bericht door lml »

Aan doden wen je toch niet echt, lijkt mij. Pompiers en flikken zullen er op een bepaalde manier wel aan moeten wennen, maar dat het ze koud laat, vind ik vreemd. Tenzij je zelf al een donker kantje hebt natuurlijk.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Aan doden mensen zien, kun je op zich wel wennen. Niet dat het je niks meer doet, maar je leert ermee omgaan (heeft men mij eens verteld).
In dit geval is het wel een ander verhaal, aangezien Fien niet zomaar een dode is. Guy heeft Fiens dood zelf veroorzaakt, en dat maakt toch wel een groot verschil!
Ik ben het dan ook helemaal met Satine eens.
Dat hij zich nu niet aangeeft, en dus heel goed weet waar hij mee bezig is, zegt in mijn ogen behoorlijk veel over zijn karakter...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Ik dacht efkens gisterenavond dat hij Madeleine iets ging aandoen.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

ik hoop nog altijd dat hij alles zal opbiechten, ik kan me niet voorstellen dat hij zo kil is en kan blijven doen alsof er niets aan de hand is :denk:
0 x
lelie
Nog geen rang

Bericht door lelie »

Die blijft zwijgen,let op mijn woorden,het zal op een andere manier moeten uitkomen,hij heeft immers al sporen uitgewist(gsm fien,zijn naam verwijderd),hy zal alles doen omdat het niet zou uitkomen! :shock:
0 x
lml
Nog geen rang

Bericht door lml »

Ik denk ook niet dat hij het vrijwillig gaat zeggen. Maar het laat hem beslist niet koud. Dat is wel duidelijk. Maar misschien denkt hij dat Fien niet gevonden wordt en dan kunnen ze hem ook niets doen.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

lelie schreef:Die blijft zwijgen,let op mijn woorden,het zal op een andere manier moeten uitkomen,hij heeft immers al sporen uitgewist(gsm fien,zijn naam verwijderd),hy zal alles doen omdat het niet zou uitkomen! :shock:
indien Guy ooit wat begrip hoopt te krijgen zal hij wel zelf moeten opbiechten wat hij gedaan heeft, volgens mij beseft hij heel goed dat hij een zware fout begaan heeft en daarvoor gestraft moet worden maar wanneer neemt hij zijn verantwoordelijkheid? Ofwel is hij echt een koude moordenaar ofwel is hij bang of laf ...
0 x
lml
Nog geen rang

Bericht door lml »

Ik denk eerder bang.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Natuurlijk beseft hij wat hij heeft gedaan, of hij er ook spijt van heeft??? :denk:

Guy is vanaf de eerste dag zo'n beetje 'geïntroduceerd' als 'de Geweldige Held', maar hij lijkt mij koud en egocentrisch - niet gewoon om een 'nee' te krijgen.
De manier waarop hij eiste dat Mayra terug zou komen gaf mij het gevoel dat hij gewoon is om altijd zijn zin te krijgen.

Ik denk niet dat hij zichzelf gaat aangeven.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^Daar sluit ik me bij aan. Op mij komt het in elk geval niet echt over alsof hij spijt heeft, maar eerder gewoon ongerust dat alles uitkomt. Zo iemand gaat zich echt niet vrijwillig aangeven.
Aangezien Fien nog altijd niet gevonden is, zal hij haar dan toch misschien met auto en al in het water geduwd hebben :denk:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij gaat hij Julia ook iets aandoen...
0 x
Gesloten