Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Ganja »

Het werd eens dikke tijd dat Tom zijn mamaatje op haar plaats zette en haar deels dumpte :clap: :clap: :clap:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Helemaal mee eens. Ze wist ook telkens weer Tom te manipuleren en telkens onder druk te zetten. Oef! Ze speelde hem telkens uit tegenover Peggy! Heel goede zet van hem om de verdediging neer te leggen. Ik vraag mij wel af hoe hij zal reageren als hij er achter komt dat Peggy degene is die er voor heeft gezorgd dat het niet is gelukt om de kleine naar België mee te nemen. Hij zal daar niet blij mee zijn. Ik vraag mij echt af of Peggy en Tom samen en lang leven beschoren is. :oops:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kwast schreef:Heel goede zet van hem om de verdediging neer te leggen. Ik vraag mij wel af hoe hij zal reageren als hij er achter komt dat Peggy degene is die er voor heeft gezorgd dat het niet is gelukt om de kleine naar België mee te nemen. Hij zal daar niet blij mee zijn. Ik vraag mij echt af of Peggy en Tom samen en lang leven beschoren is. :oops:
Dat vraag ik me ook af... Die 2 samen zorgt voor niks anders dan problemen. En het is niet alleen dat Peggy die "ontvoering" heeft voorkomen, maar ze heeft er in eerste instantie ook mee voor gezorgd dat Bianca met Robin is kunnen vertrekken. Ik denk niet dat Tom daar blij mee gaat zijn, mocht hij dat ontdekken. In feite hebben zowel Marianne als Peggy hem "in hun straatje" lopen manipuleren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: In feite hebben zowel Marianne als Peggy hem "in hun straatje" lopen manipuleren...
Wat alweer bewijst wat een briljant man en advocaat hij is. :lol: :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Christel schreef: In feite hebben zowel Marianne als Peggy hem "in hun straatje" lopen manipuleren...
Echt hè... :laughing-rolling:
Ik schrok me echt kapot gisteren, toen hij zo kalm en duidelijk tegen Marianne zei waar het op stond. Hij heeft zowaar een eigen mening! :shock: :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Peggy en Marianne hebben Tom al de hele tijd voor hun kar gespannen! Hij had zichzelf veel ellende kunnen besparen door zich vanaf het begin niet in de ruzie tussen zijn moeder en schoonmoeder te mengen.
Ben benieuwd of hij zijn mama kan blijven trotseren of toch weer door de knieën gaat als "madam de baronnes" uit haar krammen schiet
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef:
satine schreef:
Ik schrok me echt kapot gisteren, toen hij zo kalm en duidelijk tegen Marianne zei waar het op stond. Hij heeft zowaar een eigen mening! :shock: :mrgreen:
Niet helemaal waar, het was vooral de mening van Peggy - als zij niks gezegd had, was er geen vuiltje aan de lucht geweest wat hem betreft, denk ik.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Christel schreef:
satine schreef:
Niet helemaal waar, het was vooral de mening van Peggy - als zij niks gezegd had, was er geen vuiltje aan de lucht geweest wat hem betreft, denk ik.
Zou het? Als Peggy niks gezegd had, dan had Tom natuurlijk niks geweten van Marianne haar actie wat betreft de Noorderzon. Maar nu hij het weet, leek hij gisteren toch wel echt zelf boos op Marianne. Het zag er in mijn ogen toch niet echt naar uit dat Peggy veel moeite heeft moeten doen om hem deze beslissing te doen nemen... :denk:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Waar Marianne mee inzit. Ze zou beter blij zijn dat ze nu eens een deftige advocaat bij de hand kan nemen :mrgreen: !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Luc schreef:Waar Marianne mee inzit. Ze zou beter blij zijn dat ze nu eens een deftige advocaat bij de hand kan nemen :mrgreen: !
:lol: :lol:

Ik ben wel benieuwd hoe lang hij boos gaat blijven - niet erg lang vrees ik.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

volgens mij geraakt hij nooit helemaal vanonder moeders vleugels weg ... zo'n moederskindje ;)
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

"En het is niet alleen dat Peggy die "ontvoering" heeft voorkomen, maar ze heeft er in eerste instantie ook mee voor gezorgd dat Bianca met Robin is kunnen vertrekken. Ik denk niet dat Tom daar blij mee gaat zijn, mocht hij dat ontdekken."

Ik vind nog steeds dat Tom de aanstichter is van al die problemen en dat Peggy mede slachtoffer is van zijn gedoe. Peggy heeft Robin niet ontvoerd, Bianca en Mo hebben zelf besloten weg te gaan. Peggy heeft alleen haar mond gehouden.
Peggy heeft hen kunnen waarschuwen voor een aktie van Tom waar niemand het mee eens is (behalve Marianne dan), maar Tom was de eerste die haar niets vertelde en haar ineens met een 'gezin' wilde konfronteren, met alle juridische konsekwenties die dat weer zou hebben. Nee, dat is lekker!
Uiteraard zal Tom er niet blij mee zijn, maar het is toch echt koekje van eigen deeg. Geef hem ook een kuikenhanddoek!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

een kuikenhanddoek? :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amiche schreef:Ik vind nog steeds dat Tom de aanstichter is van al die problemen en dat Peggy mede slachtoffer is van zijn gedoe.
Peggy mede slachtoffer? Zij is samen met Tom destijds de aanstichtster geweest van alle problemen. Ze heeft niks meer verantwoordelijkheidsgevoel dan Tom en wil alleen maar dat de dingen op haar manier verlopen. Daarom heeft ze Jenny ingelicht, echt niet omdat ze zo met Bianca in zit. Als dat wel het geval was geweest, dan had ze vroeger wel wat meer rekening gehouden met haar zus.
Maar nee, toen wilde ze Tom, dus had Bianca pech. Nu wil ze Robin niet, dus heeft Tom pech...
En Tom? Die wilde eerst zijn kinderen niet en daarna weer wel. Gedrag wat Peggy ook vertoonde met Sandrine, alsof het om een stuk speelgoed gaat. :roll:
Zij en Tom zijn 2 grote egoïsten, waar al een hele hoop andere mensen de dupe van zijn geworden sinds hun terugkeer uit Canada...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

In mijn herinnering had Peggy voorgoed afscheid genomen van haar verleden, toen ze vertrok na de adoptie. Doordat ze met dat auto-ongeluk in Duitsland weer terug thuis kwam was het Tom die op haar gemoed begon te spelen. Hij wilde niet voor haar kiezen, maar liet haar ook nooit met rust. Uiteindelijk heeft hij met Bianca gebroken, terwijl Peggy nog steeds bezwaar had om haar eigen zus verdriet te doen. Hij heeft haar ook steeds gevoerd inzake Sandrine, wilde perse die omgangsregeling waardoor zij steeds weer met Sandrine werd geconfronteerd, ook toen ze daar onderuit probeerde te komen. Dat ze depressief werd was niet zo vreemd, en prompt wordt ze onder de hoede genomen van de familie van Tom (An en Geert) die haar duidelijk maken dat ze Sandrine moet accepteren om haar eigen gemoedsrust te vinden en haar relatie goed te houden.
Dit zijn zo wat dingen, die mij Peggy vooral doen zien als een speelbal van wie dan ook en niet van de eigenlijke aanstichtser. Rosa en Jenny hebben steeds hun eigen agenda gevolgd en haar gemanipuleerd, Marianne uiteraard ook als de grote provocator, An had en heeft haar eigen agenda (Tom dwarszitten en een kind bezitten). Het begon eigenlijk al met een vader, die haar nooit dezelfde aandacht heeft gegeven als aan Bianca en Frankie.
Missch daarom dat ik echt een warm plekje heb voor Peggy - zij is een pittige tante van vlees en bloed, waarbij Bianca veel meer een kartonnen model was. Ze zit altijd in de hoek waar de klappen vallen, maar ze krabbelt overeind en ze vecht voor haar geluk. En nee, niet altijd met nette akties, maar laten we wel wezen, geen van die waar ze toe veroordeeld is behandelt de zaken netjes.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Plaats reactie