Nina Oostvoghels (Daisy Van Praet)

Gesloten
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

catherine schreef: do 08 apr 2021, 16:28 Ik denk dat Nina op de vlucht is voor iets of iemand. Het zal wel met haar moeder te maken hebben denk ik. Hier werd geschreven dat die op een lijst van Interpol stond maar dat heb ik niet kunnen zien (maar kan me vergissen). Haar moeder stond wel op een lijst, maar ik kon niet zien van wat.
Uit de aflevering van maandag:
Afbeelding
Afbeelding

Voor alle duidelijkheid, de "Red Notice" lijst van Interpol is hun lijst van internationaal gezochte voortvluchtige misdadigers.
3 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Amai. Dat was wel een hele boterham. Nina is dus eveneens voortvluchtig. Ze riskeert ook naar de gevangenis te moeten. Ocharme Yasmine.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En de kans is zeer groot dat ze haar dochter bij Peter gaat dumpen, zeker nu Leo op de hoogte is.

En Femke die kiest zoals altijd eieren voor haar geld. Binnenkort één happy family op de Withoeve.
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Nina en Yasmine hebben er nu alle belang bij om zo ver mogelijk uit de buurt van Peter te blijven. Want als Peter te weten komt dat Nina voortvluchtig is, zal hij zonder twijfel al zijn juridische capaciteiten inzetten om haar te laten oppakken. Met alle gevolgen van dien voor Yasmine... Dus ik hoop maar dat Tom niets doorzegt aan Peter.

En wie weet kennen nog niet eens het hele verhaal. Wie is bijvoorbeeld de Belgische passpoortennamaker die Nina heeft geholpen?

En arme Leo... die weet nog niet eens dat Peter de vader is.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Icarus123 schreef: do 08 apr 2021, 21:23 Want als Peter te weten komt dat Nina voortvluchtig is, zal hij zonder twijfel al zijn juridische capaciteiten inzetten om haar te laten oppakken.
Kan hij proberen ja, maar hij is dan wel de vader, dan zal hij moeten instaan voor de opvang van zijn dochter.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Raar dat we haar niet gezien hebben op de Interpol lijst...
1 x
Frederique
Nog geen rang
x 21
x 13

Bericht door Frederique »

Wat ik niet snap: waren Nina & Dominique al niet voortvluchtig toen ze al die jaren geleden uit België vertrokken met die € 800 000? Hebben Peter en Tom toen geen klacht ingediend bij de politie? En waarom hebben noch Peter noch Tom ondertussen melding gemaakt bij de politie van haar terugkomst?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Frederique schreef: vr 09 apr 2021, 10:23 Wat ik niet snap: waren Nina & Dominique al niet voortvluchtig toen ze al die jaren geleden uit België vertrokken met die € 800 000? Hebben Peter en Tom toen geen klacht ingediend bij de politie? En waarom hebben noch Peter noch Tom ondertussen melding gemaakt bij de politie van haar terugkomst?
Denk het niet. Het is Peter die destijds verdacht werd van fraude. Nina & Dominique hadden er goed voor gezorgd dat er niets was dat naar hen wees.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ik denk dat Peter, gezien Femke nog niets wist van Jasmine, niet geneigd was Nina aan te geven. En het was idd Peter die verdacht werd van verduistering van zijn derdenrekening, niet Nina. Daardoor heeft hij ook zijn notariaat moeten overlaten aan een conculega want hij heeft nooit kunnen bewijzen dat Nina en Dominique de schuldigen waren (correct me if I'm wrong over dat laatste).
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nee, dat klopt helemaal hoor, hij kon inderdaad niet bewijzen dat Nina dat geld weggesluisd had :nope:
Ze werkte al een tijdlang bij hem op kantoor en hij had haar dus alle mogelijkheden en middelen om die transacties te doen, zelf in handen gegeven.
Kiki_Dee schreef: vr 09 apr 2021, 10:16 Raar dat we haar niet gezien hebben op de Interpol lijst...
Dat snap ik ook niet zo goed, eigenlijk... Ze heeft daar in Belize toch samen met haar moeder gehandeld en ze zijn toch samen gepakt? Waarom staat Nina dan niet op die lijst? :-?
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Misschien omdat die lijst meerdere pagina's lang is en zij maar 1 bekeken heeft?
Toen ze wist dat haar moeder er op stond, wist ze waarschijnlijk genoeg.
En het hield de spanning er nog een beetje in, Leo moest eerst haar verzameling paspoorten nog vinden. ;)
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: vr 09 apr 2021, 13:22 Leo moest eerst haar verzameling paspoorten nog vinden.
Nu weet ik wel dat Thuis fictie is, maar als Nina pas in België die paspoorten heeft laten maken, hoe is ze dan als "door Interpol gezochte persoon" zowel in Belize als in België door de grenscontrole geraakt ?? Heel vreemd.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: vr 09 apr 2021, 18:57 Nu weet ik wel dat Thuis fictie is, maar als Nina pas in België die paspoorten heeft laten maken, hoe is ze dan als "door Interpol gezochte persoon" zowel in Belize als in België door de grenscontrole geraakt ?? Heel vreemd.
Kan dus niet anders dan dat ze helemaal niet op die lijst staat.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

tvx1 schreef: vr 09 apr 2021, 19:29 Kan dus niet anders dan dat ze helemaal niet op die lijst staat.
Dat zou dan betekenen dat ze niet helemaal de waarheid vertelt.
Maar waarom de valse paspoorten dan? :denk:
Zelf moet ze toch weten of ze op die lijst staat, ook al hebben wij alleen de pagina gezien met haar moeder er op.
Tiboko schreef: vr 09 apr 2021, 18:57 Nu weet ik wel dat Thuis fictie is, maar als Nina pas in België die paspoorten heeft laten maken, hoe is ze dan als "door Interpol gezochte persoon" zowel in Belize als in België door de grenscontrole geraakt ?? Heel vreemd.
Misschien is ze halsoverkop vertrokken, nog voor het internationaal aanhoudingsbevel officieel werd.
Ze zei tegen Leo dat ze al een tijdje op de vlucht is, misschien is ze dus al even in Europa.
Ik kan me niet herinneren dat ze verteld heeft hoe lang dit hele gedoe in Belize geleden was, maar misschien heb ik niet goed opgelet.
Iemand die weet of ze hier iets van gezegd heeft?
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Het is alleen Dominique, haar moeder die we op de Interpol-lijst gezien hebben. Niet Nina
0 x
Gesloten