Ja, het ligt er natuurlijk aan met wie je buitenkomt of niet ! Een mens kan er niet verzorgd genoeg uitzien.Sardonis schreef:Klopt , toen mijn vrouw zich drie weken lang niet geschoren had ging ik er ook niet mee over straat.daffy duck schreef:een stoppelbaard vind ik best sexy ( en dat nog op mijn leeftijd !Luc schreef:vind dat ook, maar wij als mannen hebben daar mss een ander zicht oplord F. schreef:idd. denk je daar zelfs wat werk mee hebt.Luc schreef:Er zit gel in volgens mij.
trouwens, een stoppelbaard is toch niet persé onverzorgd ? Allez, ik loop meestal zelf met een stoppelbaard rond door maar in één richting te scheren.) maar het is te zien bij wie en hoe het verzorgd is .
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
Re: Peter Vlerick
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Sardonis
- Nog geen rang
Nee , ik hou niet van "haar",,, Al kan ik een BRAZILIAN WAX wel appreciëren .jessie V. schreef:Flauw zeg, Sardonis. Dan hou je ook niet echt van haar
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Gisteren was Peter tegen Femke aan het vertellen over het gesprek, dat hij had met zijn moeder en toen zei hij iets, wat zijn moeder tegen hem gezegd zou hebben, maar dat ik haar niet heb horen zeggen. Het stomme is dat ik niet meer weet wat dat was. Maar ik weet wel dat ik toen meteen dacht: oei, zijn de rollen nou eigenlijk omgedraaid en is Peter degene die niet te vertrouwen is? Of zie ik nou spoken? Of heb ik een waanidee? 
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Els heeft dat niet letterlijk gezegd maar daar kwam het wel op neer eigenlijk.
Ze was hem toch aan het uitvragen dat hij altijd op meisjes valt met een verleden
Ze was hem toch aan het uitvragen dat hij altijd op meisjes valt met een verleden
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Luc
- Poster rang 4

-
Rieka
- x 435
Niet goed opgelet?Luc schreef:En blijkbaar is ze nu dus al vertrokken. Geen idee eigenlijk wat ze kwam doen
Ze kwam Femke een reden geven om te crashen, zodanig dat Vanya in bevallingsverlof kan gaan?!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik weet weer wat Els volgens Peter gezegd zou hebben: dat hij haar (Femke) moest laten vallen, omdat ze hem anders zou meesleuren in haar ongeluk. Daar heeft Els volgens mij niet op gezinspeeld. En waarom was hij er zo tegen dat Femke afscheid zou gaan nemen van Els? Die twee mochten elkaar niet meer ontmoeten, want dan kwam zijn leugen uit.
Of ben ik nou weer aan het doordraven? Het zou de zaak wel wat interessanter maken als dat zo was, want nu verdwijnt Els en is het verhaal uit.
Of ben ik nou weer aan het doordraven? Het zou de zaak wel wat interessanter maken als dat zo was, want nu verdwijnt Els en is het verhaal uit.
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

- Luc
- Poster rang 4

Tja, dat kan een reden zijn, maar ik bedoelde dat er voor de rest weinig verhaal was voor haar. Had ze zich nu eens gemoeid met Peggy - Tom - BiancaRieka schreef:Niet goed opgelet?Luc schreef:En blijkbaar is ze nu dus al vertrokken. Geen idee eigenlijk wat ze kwam doen
Ze kwam Femke een reden geven om te crashen, zodanig dat Vanya in bevallingsverlof kan gaan?!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Volgens mij klopt het helemaal wat jij zegt. Van de andere kant denk ik ook dat Els gewoon een reden is geweest om Femke helemaal te laten crashen, en gaan we niet veel meer van haar horen.jessie V. schreef:Ik weet weer wat Els volgens Peter gezegd zou hebben: dat hij haar (Femke) moest laten vallen, omdat ze hem anders zou meesleuren in haar ongeluk. Daar heeft Els volgens mij niet op gezinspeeld. En waarom was hij er zo tegen dat Femke afscheid zou gaan nemen van Els? Die twee mochten elkaar niet meer ontmoeten, want dan kwam zijn leugen uit.
Zij was "de laatste druppel" denk ik, aan Femke's reactie te zien..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
Is inderdaad zo. Ik had toch geen zo'n liegebeest in dat vetkopje gezien.
Dat had Els nu eigenlijk ook niet verdiend. Ik denk dat ze toch ergens Femke wilde helpen, hoe bemoeizuchtig het overkwam.
Dat had Els nu eigenlijk ook niet verdiend. Ik denk dat ze toch ergens Femke wilde helpen, hoe bemoeizuchtig het overkwam.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Rieka
- x 435
kat 't gezei, hé, dat dat vrouwmens niet deugde?!daffy duck schreef:Is inderdaad zo. Ik had toch geen zo'n liegebeest in dat vetkopje gezien.![]()
Maar 'k vind 't ook flauw van Peter dat ie loog tegen Femke, dat heeft/had Els niet verdiend.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Maar ie heeft toch niet gelogen. Ik vond echt dat Els tijdens dat gesprek/ruzie met Peter daar op aan het insinueren was.
En ze zat al van in het begin constant te vissen achter Femke's verleden bij iedereen, dat doe je toch ook niet zomaar als je geen slechte bedoelingen hebt.
En ze zat al van in het begin constant te vissen achter Femke's verleden bij iedereen, dat doe je toch ook niet zomaar als je geen slechte bedoelingen hebt.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
lord F.
- Poster rang 5

ja idd, en dat was wel erg obsessief dat ze dingen over Femke wou te weten komen.Mieke schreef:Maar ie heeft toch niet gelogen. Ik vond echt dat Els tijdens dat gesprek/ruzie met Peter daar op aan het insinueren was.
Maar denk toch niet dat we al van Els af zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Eindelijk eens iemand die er iets van zegt als zijn personeel maar komt en gaat onder werktijd zoals ze zelf willen.
Tom ging maar even met Peggy naar bed, Barbara deed het werk wel. Bovendien heeft hij nog het lef om tegen Barbara op te merken dat de telefoontjes die ze om de haverklap krijgt "wel onder werktijd zijn, he".
Tom ging maar even met Peggy naar bed, Barbara deed het werk wel. Bovendien heeft hij nog het lef om tegen Barbara op te merken dat de telefoontjes die ze om de haverklap krijgt "wel onder werktijd zijn, he".
0 x