Plaats hier al je creaties over thuis zoals screenshots, filmpjes, collages, gedichtjes, bewerkte afbeeldingen,... die je zelf gemaakt hebt en niet zomaar van Internet gehaald.
Moet je ook een abonnement afsluiten of is het gewoon eenmalig dat antennetje kopen ?
Ziet er in ieder geval wel leuk en handig uit.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ge koop dat ding (79 euro dacht ik) en dat is een digitale ontvanger.
In België zenden enkel één en Ketnet/Canvas, la une, la deux en la troix en alle radiozenders digitaal uit. Ge kunt die gewoon gratis opvangen, zijn niet gecodeerd of zo. Andere zenders kan ik niet pakken maar niet getreurd, VTM, VR4 en al die andere commerciële bazaar ondertitelen toch niks.
ThomSten schreef:Ge koop dat ding (79 euro dacht ik) en dat is een digitale ontvanger.
In België zenden enkel één en Ketnet/Canvas, la une, la deux en la troix en alle radiozenders digitaal uit. Ge kunt die gewoon gratis opvangen, zijn niet gecodeerd of zo. Andere zenders kan ik niet pakken maar niet getreurd, VTM, VR4 en al die andere commerciële bazaar ondertitelen toch niks.
Dus je kan door eenmalig 80 te betalen bij wijze van spreken levenslang één (andere zenders kijk ik toch bijna niet) op je computer ontvangen ? En als ik goed heb gelezen kan je ook opnemen ?
Even tussenhaakjes, het gaat dus niet via internet de verbinding ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Nee geen internet nodig.
Opnemen? Laten we zeggen dat ik sinds 2007 nog maar zeer zelden Thuis bekijk. Thuis bekijken met 5 minuten vertraging -om in NMBS-sfeer te blijven-, het is allemaal geen probleem bijvoorbeeld...
Werkt wel alleen maar met Windows 7 of Mac.
Oei thomsten, hoe komt dat we z'on balkje bovenaan zien ?
Voor de rest weer geweldige shots !
0 x