Kasper
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
frank
- Poster rang 4

goh, maar ik vind dat geen zo'n slechte ingeving dat ze van Kasper z'n 2 pestkoppen 2 normale gasten gemaakt hebben.Luc schreef:Van die 2 Harry Potters zou je echt wel schrik krijgen(alweer een geloofwaardig gespeelde verhaallijn coming up
). En die ene (die met de bril) is dus de zoon van Bart Van Avermaet.
Vroeger zondigden ze zich in Thuis daar wel eens aan dat ze van zo'n figuur een karikatuur maakten (zie Benny in de eerste afleveringen). Nu zijn het op het eerste gezicht geen slechte gasten die bij de directrice wellicht ook direct het voordeel van de twijfel krijgen als ze moet een kant kiezen tss lieve gasten gelijk die 2 en een zonderling gelijk Kasper.
Laatst gewijzigd door frank op wo 18 okt 2006, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat klopt...satine schreef:inderdaad, je zou er van versteld staan welke tengere en ogenschijnlijk brave jongeren soms een hele klas (of meer) terroriseren - het zijn niet allemaal bullebakken hoor!
Bovendien gebeurt pesten ook niet alleen fysiek, maar vaak ook geestelijk. Daar hoef je geen spierballen of een "gevaarlijk" uiterlijk voor te hebben om dat te kunnen doen he...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Elvje
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
Zeg dat wel, als het om mensen gaat met een andere Etnische herkomst wordt er wel meet een schuin oog gekeken.... Maar dat is altijd.. de angst voor het onbekende? Mensen die afwijkend zijn van de rest, en mensen die met de meute mee gaan... tussen hen wordt dikwijls met twee maten gemeten
Maar ik zal Kasper aanraden een brooddoos van Tupperware te kopen
die zijn onbreekbaar. Ben benieuwd hoe dit zal aflopen.
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
Lap in België is toch alles goedkoper dan hier? We hebben nog net geen brooddozen belastingsatine schreef:Dan gaat hij met zijn 10 euro lang niet toekomen hoor!visje schreef: Maar ik zal Kasper aanraden een brooddoos van Tupperware te kopendie zijn onbreekbaar.
![]()
Maar kasper kan het ook in een plastic zakje doen net als ik Ideaal maar wel weer slecht op het milleu...
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat gevoel heb ik in deze situatie ook..visje schreef:en die pestkoppen.... wat een etterbakken zeg, spijtig dat je niet zo een tv binnen kan lopen![]()
![]()
![]()
![]()
0 x
-
koetje36
- Poster rang 1

ik wee niet wat jullie vinden. maar vinden jullie ook niet dat de kloof tussen Franky en kasper nogal groot is. Franky zit nog op de lagere school en Kasper zou een jaar of 16 zijn. Ik vind het nogal onrealistisch eigenlijk. ik kan me niet echt voorstellen dat een jongen van zestien een vriend heeft van een jaar of 10. Franky had beter wat ouder geweest dan had het realistischer overgekomen.
0 x
-
Essa
- Nog geen rang
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hoe leuk ik die 2 ook met elkaar vind omgaan (vind ze wel aandoenlijk bij elkaar), onrealistisch is het wel ja. Dat leeftijdsverschil is toch wel erg duidelijk, ook al loopt Kasper wat achter... Ik had vandaag wel met hem te doen hoor, met zijn cijferkaart. 
0 x