Een slot vervangen is misschien wat efficiënter om je huurders buiten te houden dan je deuren dichttimmeren.johan1969 schreef:Was t niet dichtgetimmerd ?

Een slot vervangen is misschien wat efficiënter om je huurders buiten te houden dan je deuren dichttimmeren.johan1969 schreef:Was t niet dichtgetimmerd ?
frank schreef:wel grappig dat Nancy zo'n lelijke tuinkabouter meegenomen had.
De vriend van haar ma is natuurlijk ook gene gewone heRieka schreef: Moet ze maar zo kattig niet doen tegen de vriend van haar ma!
Ze woont tijdelijk(?) in bij haar moeder en ze denkt dat ze hem mag wegjagen, waar haalt ze dat recht?
Vond toch niet dat ze er een schep bovenop deed zunne. t klopte allemaal wel wat ze zei.Rieka schreef:Vroeger mocht ze dat doen van mij, maar nu ze zelf alleen maar op kosten van haar ma leeft en zuipt, moet ze zwijgen.
En ze mocht van Luc niet minimaliseren, maar ze deed er zo'n schep bovenop dat ze meteen in een opvanghuis werd geplaatst.
En dan maar verschieten dat ze niet meteen een sociale woning kreeg toegewezen?
Jawadde giedadde!
Heb jij ook zo'n jeugd gehad dan?Rieka schreef:Ik doe niet zo stom.frank schreef:Vond toch niet dat ze er een schep bovenop deed zunne. t klopte allemaal wel wat ze zei.Rieka schreef:Vroeger mocht ze dat doen van mij, maar nu ze zelf alleen maar op kosten van haar ma leeft en zuipt, moet ze zwijgen.
En ze mocht van Luc niet minimaliseren, maar ze deed er zo'n schep bovenop dat ze meteen in een opvanghuis werd geplaatst.
En dan maar verschieten dat ze niet meteen een sociale woning kreeg toegewezen?
Jawadde giedadde!
en hoe zou je zelf doen moest je dezelfde problemen hebben ?
Daar sluit ik me bij aan...satine schreef:ik zou ook graag zien dat ze zich herpakt, maar ik vind dit een heel realistische reactie.