Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Caligula »

Nee, on topic: Ik heb idd Ann zien kuisen handschoenen en al. Dat kan ze dan toch nog.
0 x
Potentia Principatum
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 550

Bericht door Kiki_Dee »

Ann zegt dat Tom blind is voor de manipulatie van z'n moeder, zij is nog blinder dan Peggy!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Marianne is een grote manipulator, maar Mayra? Nee hoor; de onschuld zelve! :eek: :hand:

Maar nu kan ze toch lekker met haar liefke alleen gaan wonen!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:Marianne is een grote manipulator, maar Mayra? Nee hoor; de onschuld zelve! :eek: :hand:

Maar nu kan ze toch lekker met haar liefke alleen gaan wonen!
Inderdaad!

Hilarisch, die snikkende preek van Ann tegen Tom. Wie was er nu het "lijdend voorwerp"? Ik heb daar namelijk geen verzoeningspoging gezien hoor, eergisteren. Eerder dat Marianne moest buigen of barsten, als ze haar kleinkind nog wilde zien.
Jammer dat Tom zich weer in de twijfels heeft laten kletsen, en raar ook, want had hij nou echt verwacht dat Ann hem daar naar waarheid had staan bedanken? Hij heeft bovendien eigenlijk geen woord verkeerd gezegd, want Ann is ook veranderd...

En had Ann die lezing over blind zijn voor manipulaties niet even tegen zichzelf kunnen houden een paar maanden geleden? Dat had ons een hoop ergernissen rond haar en haar "liefke" bespaard... :boo:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Ja ze is inderdaad blind voor de manipulatie van Mayra, maar ooit zal ze het ook wel zien zeker. Bij Marianne toch ook :twisted:

Maar ze had toch ook gelijk dat Marianne haar ook provoceert. Bedoel telkens als Ann een stap zette richting Marianne , reageerde Marianne op provocerende manier. Eerst toen ze die bemiddeling doen : Mayra wat gaan beledigen (al had ze gelijk ze wist dat dat Ann uit haar kot zou lokken) en nu eergisteren opnieuw, want die uitval van Ann hoe ongepast ook kwam er wel degelijk na provocatie van Marianne.

Ook nu weer daar wat met haar zakdoek gaan staan zwaaien. Eender welk persoon met wat verstand weet dat dat op zo een moment wat gaan uitdagen is en dan moet ze dat toch weer doen.
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wat ik wel een beetje vreemd vond is dat Tom zijn zus maar heeft laten kletsen zonder een woord te zeggen.
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

[quote="Lazylady"]Marianne is een grote manipulator, maar Mayra? Nee hoor; de onschuld zelve! :eek: :hand:
/quote]

x2
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Wat ik wel een beetje vreemd vond is dat Tom zijn zus maar heeft laten kletsen zonder een woord te zeggen.
Inderdaad vreemd dat hij zich zo door haar in een hoek liet praten.
Alsof hij helemaal vergeten was wat zij en Mayra de afgelopen maanden al gezegd en gedaan hebben, en dat er aan hun woorden qua waarheid niet bepaald zoveel waarde gehecht hoeft te worden de laatste tijd... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat Tom op dat moment wel in zag dat An eigenlijk toch wel gelijk had. Hij was zelf ook totaal niet blij met zijn getuigenis, dat was aan alles te merken.
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Ja Marianne is een manipulator en ja Tom heeft zich laten vangen maar hoelang laat Ann zicht al manipuleren door Mayra zonder dat ze het door heeft of dat NIET wil zien
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Marianne haar verzoeningspoging : " ik stop de rechtszaak en je mag het huis hebben ".
Wat een cadeau !
Resultaat : opgestoken vinger van onschuldig liefje.

Ann haar verzoeningspoging : " Je mag altijd op bezoek komen ".
Wat een cadeau !
Resultaat : Ondankbare stoute Marianne schiet in een Franse colère.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Maar dat Mayra ook een manipulator is ga ik mee akkoord hoor. Hoe sneller aan daar vanaf is hoe beter. Maar ik vind gewoon dat Ann niet de volledige schuld draagt van wat er fout is gegaan met haar moeder. Ze zijn beiden verantwoordelijk.

Vind ook dat niet mag vergeten worden dat Marianne in feite de katalysator van alles was door daar op dat één feest de plannen van Mayra en Ann om Kurt als donor te nemen in openbaarheid te brengen omdat het haar niet aanstond, nadat Ann uitdrukkelijk gevraagd had dat niet te doen. Het was pas vanaf dat punt dat Mayra eigenlijk haar wraakactie t.o.v. Marianne begon. Ervoor waren er al wat strubbelingen maar niet op die manier. Was dat juist van Mayra? Natuurlijk niet. Ze is volledig doorgedraaid. Maar Marianne die daar de onschuldigheid zelve speelde, is ook verre van onschuldig in alles.
0 x
"You can call me Root"
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ikweetnix schreef:Maar dat Mayra ook een manipulator is ga ik mee akkoord hoor. Hoe sneller aan daar vanaf is hoe beter. Maar ik vind gewoon dat Ann niet de volledige schuld draagt van wat er fout is gegaan met haar moeder. Ze zijn beiden verantwoordelijk.

Vind ook dat niet mag vergeten worden dat Marianne in feite de katalysator van alles was door daar op dat één feest de plannen van Mayra en Ann om Kurt als donor te nemen in openbaarheid te brengen omdat het haar niet aanstond, nadat Ann uitdrukkelijk gevraagd had dat niet te doen. Het was pas vanaf dat punt dat Mayra eigenlijk haar wraakactie t.o.v. Marianne begon. Ervoor waren er al wat strubbelingen maar niet op die manier. Was dat juist van Mayra? Natuurlijk niet. Ze is volledig doorgedraaid. Maar Marianne die daar de onschuldigheid zelve speelde, is ook verre van onschuldig in alles.
Inderdaad, het was al veel eerder aan de gang voor de gedwongen verhuis en zelfs al voor het kerstfeest. Het was al bezig toen Marianne triomfeerde toen Mayra een anonieme donor gewijgerd werd omdat ze te oud was.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is niet dat Ann in deze schuld treft. Ze kan er niks aan doen dat haar Mayra taxi-uitstapjes deed,maar dat gewoon aanvaarden dat gaat mijn petje te boven. En dan nog blij zijn dat ze zwanger is van een verkrachter(dat weten we toch wel zeker,ja?) daar heb ik meerdere petjes voor nodig.
En dat Marianne dominant en manipulatief is dat weten we toch al 19 jaar hé.
Maar wat Mayra doet dat is smeerlapperij.
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Caligula schreef:Het is niet dat Ann in deze schuld treft. Ze kan er niks aan doen dat haar Mayra taxi-uitstapjes deed,maar dat gewoon aanvaarden dat gaat mijn petje te boven. En dan nog blij zijn dat ze zwanger is van een verkrachter(dat weten we toch wel zeker,ja?) daar heb ik meerdere petjes voor nodig.
Hiermee ga ik volledig akkoord hoor. Ik snap ook niet dat ze bij Mayra blijft na alles wat gebeurd is. Soms heb ik het gevoel dat haar zelfbeeld zo laag is dat ze denkt dat ze niet beter verdient ofzo.
En dat Marianne dominant en manipulatief is dat weten we toch al 19 jaar hé.
Maar wat Mayra doet dat is smeerlapperij.
Dat is zo. En ik moet Mayra totaal niet. Maar vond Marianne toch ook vrij ver gaan toen ze daar de kansen van Kurt als donor voor expres ging verpesten.
0 x
"You can call me Root"
Gesloten