Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
-
Linne
- Poster rang 2

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Heb zo een voorgevoel dat Frank zijn vriend Waldek voorlopig geen kost en inwoon gaat geven 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Rosa zal hem wel met open armen (willen) ontvangen. 
Was wel aan het wachten op het moment dat Paulien, Adil of Tim ging zeggen "Ocharme die Waldek", maar dat kwam er nog niet.
Was wel aan het wachten op het moment dat Paulien, Adil of Tim ging zeggen "Ocharme die Waldek", maar dat kwam er nog niet.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Neen, vond het zelfs nog heel lang duren vooraleer ze hem lostenlord F. schreef:Rosa zal hem wel met open armen (willen) ontvangen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ergens begrijp ik Waldek wel.
Wetende dat Julia er helemaal door zit...
Ik denk dat hij ook Paulien geen pijn wil doen, door het haar moeder nog moeilijker te maken.
Aan de andere kant vind ik dat de paar gestolen kussen met Simonne niet opwegen tegen wat Julia gedaan heeft.
Hij had het haar moeten vertellen, dat zeker wel.
Maar die gevangenisstraf heeft hij nooit verdiend.
Wetende dat Julia er helemaal door zit...
Ik denk dat hij ook Paulien geen pijn wil doen, door het haar moeder nog moeilijker te maken.
Aan de andere kant vind ik dat de paar gestolen kussen met Simonne niet opwegen tegen wat Julia gedaan heeft.
Hij had het haar moeten vertellen, dat zeker wel.
Maar die gevangenisstraf heeft hij nooit verdiend.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

+ we weten ook nog niet of Julia niet nog andere plannetjes heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
En de heilige Waldek is weer verrezen...
Gaat hij ook Frank en Simonne niet laten vallen en proberen alle 'onrecht' ongedaan te maken?
Frank, zijn beste vriend en Simonne, de liefde van zijn leven.
Gaat hij ook Frank en Simonne niet laten vallen en proberen alle 'onrecht' ongedaan te maken?
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Hij kan geen relatie aan, hij kan geen vriendschap aan, hij helpt het altijd om zeep.
Het ergerlijkste is dat hij altijd de pastoor uithangt. Ik verwijt hem de Mayra-doofpot, idem bij Peggy
waar hij anderen mee de doofpot introk. Hij zou de wandaden van zelfs een bisschop in de doofpot steken.
Hoe afschuwelijk ook, daar is hij toe in staat want er klopt iets niet bij die vent.
Het ergerlijkste is dat hij altijd de pastoor uithangt. Ik verwijt hem de Mayra-doofpot, idem bij Peggy
waar hij anderen mee de doofpot introk. Hij zou de wandaden van zelfs een bisschop in de doofpot steken.
Hoe afschuwelijk ook, daar is hij toe in staat want er klopt iets niet bij die vent.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik snap niet dat hij Julia bijna meteen al een bezoek wil brengen.satine schreef:En de heilige Waldek is weer verrezen...
Hij zou minstens moeten wachten tot Paulien hem laat weten dat Julia naar hem vroeg, geen seconde eerder!
Hoe stom kan een mens toch zijn? Hij is er de oorzaak van dat zij helemaal het Noorden kwijt is en nu wil hij haar in de eerste weken van haar opname, al een bezoek brengen.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Ik ben zeer benieuwd naar Julia's reactie als Waldek opeens voor haar staat.
Wat bezielt die man
Wat bezielt die man
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Misschien heeft hij last van zijn geweten, en heeft hij het idee dat hij zo het e.e.a. goed kan maken?
Hoe dan ook kan ik zijn "heiliger dan heilig"-houding nooit uitstaan. Het komt in mijn ogen totaal niet oprecht over en is in het geval van Waldek eigenlijk altijd mosterd na de maaltijd...
Hoe dan ook kan ik zijn "heiliger dan heilig"-houding nooit uitstaan. Het komt in mijn ogen totaal niet oprecht over en is in het geval van Waldek eigenlijk altijd mosterd na de maaltijd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
Ik hoop dat ie Julia dat niet aandoet. Iets ergers kan ik mij niet voorstellen.jessie V. schreef:Ik ben zeer benieuwd naar Julia's reactie als Waldek opeens voor haar staat.
Wat bezielt die man
Ik mag er niet aan denken! *horror*
0 x
-
Guapa
- Poster rang 1

Waldek waant zichzelf heiliger dan de paus. Man, beetje ballen aan uw lijf aub !
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Ik mag hopen dat ze hem de toegang tot Julia verbieden en erop toezien dat hij zich daar ook niet meer laat zien.
Ik vraag me toch af hoe hij zich zijn ontmoeting met Julia had voorgesteld.
Ik vraag me toch af hoe hij zich zijn ontmoeting met Julia had voorgesteld.
0 x