Dat is dan jouw opinie. Voor mij zijn ze elkaar waard. Efkens recapituleren wat Marianne al allmaal heeft uitgestoken in 20 jaar? Nee toch!Christel schreef:Of je nu begrip op kunt brengen voor de manier waarop Marianne is doorgeslagen of niet, dat haar karakter niet te vergelijken is met dat van Hélène, valt nu toch echt niet meer te ontkennen hè...
Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat hoeft niet, dat heb ik zelf ook allemaal voorbij zien komen.Caligula schreef:Dat is dan jouw opinie. Voor mij zijn ze elkaar waard. Efkens recapituleren wat Marianne al allmaal heeft uitgestoken in 20 jaar? Nee toch!Christel schreef:Of je nu begrip op kunt brengen voor de manier waarop Marianne is doorgeslagen of niet, dat haar karakter niet te vergelijken is met dat van Hélène, valt nu toch echt niet meer te ontkennen hè...

Let's agree to disagree inderdaad...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Da's heel simpel: geen van beide!!! Zo ver mogelijk uit de buurt blijven.Caligula schreef:Tja, als je met 2 egoïstische krengen te doen hebt, welke moet je dan kiezen?Een echt dilemma!
Geert jong, wegwezen!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Da's waar! Maar als alle egoïsten in Thuis alleen door het leven zouden moeten, dan zouden er geen koppels meer overblijven denk ik

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Volgens mij komt het terug in orde tussen Geert en Marianne. Ik zie Marianne nog niet naar Toscane verhuizen, dan zou ze uit Thuis geschreven moeten worden, en zij is juist één van de spilfiguren samen met de familie Bomans (de rest hangt er zomaar bij).
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is een waarheid als een koe! Bedankt!Christel schreef:Da's waar! Maar als alle egoïsten in Thuis alleen door het leven zouden moeten, dan zouden er geen koppels meer overblijven denk ik![]()

0 x
Potentia Principatum
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Er zijn wel meer acteurs tijdelijk uit Thuis verdwenen hé, waarom zou Marianne daarop de uitzondering zijn ?johan1969 schreef:Volgens mij komt het terug in orde tussen Geert en Marianne. Ik zie Marianne nog niet naar Toscane verhuizen, dan zou ze uit Thuis geschreven moeten worden...
Het lieve dametje is tenslotte al zeventig of zo, een rustpauze is haar best wel gegund

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Omdat Marianne en haar aanhang 'kern 1' van Thuis zijn, en de Bomansen 'kern 2'. (en 'kern 3' zijn Rosa en Peggy)
Ann en Mayra, Tom en Judith, Franky, Peter en Femke, Nancy, Jenny en Leo ... etc zijn maar 'aanhangsels' die niet veel meemaken.
Ann en Mayra, Tom en Judith, Franky, Peter en Femke, Nancy, Jenny en Leo ... etc zijn maar 'aanhangsels' die niet veel meemaken.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ze zullen het graag horenjohan1969 schreef:

Mayra, Judith en Leo kun je nu moeilijk vergelijken met Ann en Femke, of Peter en Tom, dat zijn toch serieuze personages die wél heel wat meemaken, om maar te zwijgen van Nancy, dat is een hoofdfiguur !
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ze tonen delen van het huis van Geert en Hélène, zou dat betekenen dat er oets zal gebeuren in de seizoensfinale.
Luc z'n bureau: Frank komt er snuisteren en vindt iets terug
Marianne haar bovenverdieping: zij en Mayra vallen van de trap

Luc z'n bureau: Frank komt er snuisteren en vindt iets terug
Marianne haar bovenverdieping: zij en Mayra vallen van de trap

0 x
- k de vis
- Poster rang 2
die locatie wordt idd niet zomaar getoond, staat nog wel iets te gebeuren daar... de afrekening
0 x
-
- x 435
Dit vind ik speculeren, en dat mag je van mij naar hartelust in het juiste topic gaan doen.k de vis schreef:die locatie wordt idd niet zomaar getoond, staat nog wel iets te gebeuren daar... de afrekening
Geert heeft nog helemaal geen weet van een afrekening. Hij is bezig met Nancy en Eddy tijdelijk uit de geldnood te helpen. Niet echt met de zin van zijn kersverse echtgenote die voortdurend tijdens haar strijk wordt onderbroken door Henri.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik vond wel dat Geert er zou moeten op drukken dat het geld wel voor de toekomst van Britney is en niet om pintjes te kopen ....
0 x
-
- x 435
Ik kan er niets aan doen, maar heb al een hele tijd het gevoel dat Geert Marianne diep in zichzelf nog altijd graag ziet. Zijn gezicht toen ze aankondigde te trouwen met William bv.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,maar alles wat hij nu geeft aan Nancy is Britney al kwijt hé.nounake schreef:Ik vond wel dat Geert er zou moeten op drukken dat het geld wel voor de toekomst van Britney is en niet om pintjes te kopen ....
0 x
Potentia Principatum