Duimelijntje schreef:Dag schat" precies of ze kwam terug van de bakker..

Duimelijntje schreef:Dag schat" precies of ze kwam terug van de bakker..
karolien85 schreef:Duimelijntje schreef:Dag schat" precies of ze kwam terug van de bakker..![]()
Even raar deed als toen ze vertrok? Vind ik niet, ik vind haar nu nog zotter dan een achterdeur.Flower-Power schreef:Vond dat Julia nog even raar deed als toen ze vertrok duidelijk nog helemaal niet de oudekarolien85 schreef:Duimelijntje schreef:Dag schat" precies of ze kwam terug van de bakker..![]()
Benieuwd waar ze de hele tijd uit gehangen heeft
Linne schreef:Deed me denken aan een toverheks, een gevaarlijke want knetter !
Volgens mij is ze het nu nog meer ! In alle geval, het "oups" effect was compleet !!satine schreef:Inderdaad, ze is nog even kierewiet als voor ze vertrok.karolien85 schreef:Klaar voor een bezoek (20 beurten kaart ofzo) bij Ruben!
Ze had eerder wat weg van Cruella De Vil, van 101 Dalmatiersfuisthan schreef:Linne schreef:Deed me denken aan een toverheks, een gevaarlijke want knetter !
Ik dacht eerder dat ze ontsnapt was uit een "tweedehands" kaberdoeschje.spike schreef:In een soort bizarre combinatie van Gothic en Flowerpower leek ze me zo klaar voor Aalst-carnaval.
helemaal hetzelfde gedacht gisterenavondikke schreef:Even raar deed als toen ze vertrok? Vind ik niet, ik vind haar nu nog zotter dan een achterdeur.Flower-Power schreef:Vond dat Julia nog even raar deed als toen ze vertrok duidelijk nog helemaal niet de oudekarolien85 schreef:Duimelijntje schreef:Dag schat" precies of ze kwam terug van de bakker..![]()
Benieuwd waar ze de hele tijd uit gehangen heeft
En 't was precies een overjaarse prostitué die daar opeens bij Paulien stond.
Niet te doen!