Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Heb ook zo de indruk maar dat zou wel heel vlug zijn na het overlijden van Sam :eek:

Maar nogmaals een :clap: voor Tim hoe hij Thilly samenvatte tov Simonne : helemaal hetzelfde wat ik al altijd over haar gedacht heb vanaf het ogenblik dat zij de woonkamer van Juju kwam binnengestormd enkele dagen voor het huwelijk Juju met Tom.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

martha schreef: wo 12 mar 2025, 11:11 Heb ook zo de indruk maar dat zou wel heel vlug zijn na het overlijden van Sam
ken er nog zo hoor, is hier ook omdat hij met Femke altijd een band gehad heeft, dan kan dit wel sneller gaan, ook om het overlijden te verwerken
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik moet zeggen dat ik die plotse bocht (medeleven met Lyn) van Tim toch wel heel verrassend vind...

Het is niet zo dat Lyn hier alweer het onschuldig lammetje is bij de dood van Adil (net zoals bij de dood van Sam/Anouk), maar blijkbaar vindt broerlief dat ze genoeg geboet heeft. Nog even en ze mag intrekken in het appartement dat nog door Peter gehuurd werd. Alles vergeten en vergeven, tot het volgende drama, want - zoals ze zelf zegt - overal waar Lyn komt gaan er blijkbaar mensen dood...
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: do 27 mar 2025, 22:32 overal waar Lyn komt gaan er blijkbaar mensen dood...
Begrijp Tim soms niet. Iedereen is het unaniem eens dat Lyn oorzaak is van zoveel miserie en hoe meer boel er is rond haar, hoe meer Tim schijnt toenadering te zoeken. Misschien is het voor z'n dochter die toch wel een band schijnt te hebben met haar.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Hannah is boos op Lyn want ze stuurt geen berichtjes meer en misschien wil Tim daarom inderdaad weer contact met Lyn. Of uit medelijden omdat hij weet wat het is om je partner te verliezen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Met dàt grote verschil dat Lyn méé de oorzaak is dat hij zijn partner verloor en dat Lyn (in tegenstelling tot Tim & Sam) méé de oorzaak is dat zij haar partner verloor...

In dit geval moet Tim zich afvragen of het wel in Hannah's beste belang is dat ze veel contact heeft met tante Lyn. Het drama gaat nu niet eindigen hé - straks volgt ongetwijfeld weer een ander drama...
2 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Tim is Sam blijkbaar vlug vergeten.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Hypocriete Tim doet Simonne geloven dat Femke hem out of the blue "zomaar" kuste...

Denkt hij nu écht dat zijn schoonmoeder niet van roeptoeter Nancy (of Thilly/Christine...) gaat vernemen wat hier aan voorafging :doh:

Moderator bericht:
Spoiler verwijderd
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: wo 16 apr 2025, 14:47 Hypocriete Tim
da's een geschikte naam voor hem. Had zoveel medelijden met hem toen Sam stierf, maar nu....weet niet hoor! Vind dat hij Hannah niet de aandacht geeft die ze verdient, hij heeft nochtans een bureeljob aangevraagd bij de politie voor zijn veiligheid en meer vaste uren. Maar er is weinig te merken van de aandacht die ze zo nodig heeft van haar papa. En dat hij zo loog tegen Simonne, dat was er helemaal over. Hij heeft er misschien niet zoveel mee te maken, zij is onder die auto gelopen. Maar toch, hij heeft het helemaal verkeerd aangepakt. Toch iets teveel verkeerde signalen uitgestuurd waardoor ze hoop had en dan was die afwijzing toch niet zo geslaagd. Pijnlijk voor Femke.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik snap niet waarom jullie zo streng zijn voor Tim? Ik heb helemaal niet de indruk dat Tim Sam vergeten zou zijn, integendeel!
Hij kijkt constant naar haar foto en wordt verscheurd door een verschrikkelijk schuldgevoel. Tuurlijk snap ik het wel, maar het is eigenlijk niet nodig.
Tim moet verder zonder Sam die nooit meer terugkomt, en dat is hard! Het is toch normaal dat hij graag verder wil, en dat hij een manier tracht te zoeken om terug gelukkig te zijn. Dat zal ook met vallen en opstaan zijn. Dat wil niet zeggen dat Sam ooit vervangbaar zal zijn.

Ik snap Simonne haar gevoel ook, maar eigenlijk heeft ze het recht niet om voor hem te beslissen wat hij wel of niet mag doen.
Natuurlijk is het menselijk maar toch...
5 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Niks verkeerd mee dat hij seks had met én Marie én de week nadien met Femke, alledrie single en alledrie deden het duidelijk met volle goesting.

Mijn commentaar gaat erover dat hij er zich blijkbaar voor schaamt en er dus maar over liegt, terwijl intussen half thuisdorp op de hoogte is. Niet slim :nope:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het enige wat mij wat stoort bij Tim is dat hij - in mijn ogen - meer tijd met Hannah zou mogen doorbrengen.
Dat kind is ook haar moeder kwijt, die nooit meer terug komt. Ze heeft haar vader meer dan nodig.
Maar Tim die kookt met Hannah, haar voorleest, samen met haar knutselt, is natuurlijk geen interessante tv op termijn - zeker niet in Drama-Thuis ;)

Tim zoekt ook maar een manier om verder te gaan met zijn leven en is het niet aan anderen om zich daar mee te moeien.
En al ZEKER NIET op de manier dat sommigen dit menen te mogen doen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Misschien moet hij het dan iets discreter aanpakken? Vorige keer met Marie was het in zijn eigen deel van het huis, die volgende ochtend had Marie óók Simonne tegen het lijf kunnen lopen. En Is het écht nodig dit op het werk te bespreken, Thilly lacht hem nu al om het minste uit...
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

satine schreef: do 17 apr 2025, 09:56 meer tijd met Hannah zou mogen doorbrengen.
Dat kind is ook haar moeder kwijt, die nooit meer terug komt. Ze heeft haar vader meer dan nodig.
Maar Tim die kookt met Hannah, haar voorleest, samen met haar knutselt, is natuurlijk geen interessante tv op termijn - zeker niet in Drama-Thuis
Hannah woont ook wel in 't zelfde huis als dat van haar oma en opa, dus ze wordt ook niet aan haar lot overgelaten. We hebben wel eens gezien dat hij boos was op Hannah, en ook dat hij eens begon rond te bellen voor een oppas. Hij is nu ook alleen en kan niet meer rekenen op Sam, en wellicht is dat ook niet zo makkelijk om daar constant bij te zitten. Ik heb de indruk dat hij daar zich ook wel schuldig over voelde.
Als ik naar Christine kijk, zie ik haar eigenlijk ook nooit bezig met haar zoontje. Hij is ook zijn vader kwijt. Maar we nemen wel aan dat hij daar ergens in dat huis op zijn kamer zit ofzo! ;-) Maar van haar heb ik wel het gevoel dat ze wat meer met haar kind zou mogen bezig zijn. De reden waarom ik minder mild ben met Christine dan met Tim, is omdat ze al haar energie lijkt te verspillen met mensen rondom haar te irriteren.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: do 17 apr 2025, 00:34 Mijn commentaar gaat erover dat hij er zich blijkbaar voor schaamt en er dus maar over liegt
Hoe liegt? hij heeft toch niets gezegd, moet hij aan de grote klok gaan hangen dat hij sex had met Marie en Femke? Dat zijn privé zaken toch. Dat zijn toch geen pubers mee, daar moet Simonne of Nancy hun niet mee moeien, laat staan de kijkers.
0 x
Plaats reactie