Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 1071
- x 596
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
De vader van Marianne was "rechter" (natuurlijk moet die wel eerst rechten gestudeerd hebben en advocaat geweest zijn).
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Slecht bezig Marianne, dat arm kind een beetje manipuleren, ocharme!
0 x

-
Lazylady
- x 435
Inderdaad, er een kind bij betrekken is het slechtste wat je kunt doen.Poolaapje schreef:Slecht bezig Marianne, dat arm kind een beetje manipuleren, ocharme!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik geloof niet echt dat ze Sandrine wilde manipuleren, maar eerder dat het haar allemaal veel te hoog zat, ook door de woorden van Rosa, die ongetwijfeld als een schok kwamen. Maar om daar dan tegen zo'n klein kind over te beginnen op die manier... Dat gaat inderdaad echt véél te ver. 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Sans
- Poster rang 1

Ik denk dat ze eigenlijk min of meer een luisterend oor nodig had.. Dat ze bang is om Sandrine te verliezen.. Ze wil immers deel blijven uitmaken van haar leven.. en dat het zeker niet met slechte bedoelingen was.. De frustratie van heel die zaak, Rosa die er ineens stond.. waarschijnlijk ook de pijn die het veroorzaakt.. Ik zag er geen echte manipulatie in.. en hoe dat Ann dan tekeer ging.. Ja zeg.. dat vond ik wel overdreven. Sandrine die alles kon horen op de gang.. Dat is pas traumatisch!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ze moeten van Mariannes hesp af blijven !!! 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Hardop mee moeten lachenCrackers schreef:Ze moeten van Mariannes hesp af blijven !!!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik ookNickos schreef:Hardop mee moeten lachenCrackers schreef:Ze moeten van Mariannes hesp af blijven !!!.
En Ann had inderdaad ook wel wat minder uit haar slof mogen schieten (maar daar heeft ze de laatste tijd wel vaker last van
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

Zoals Marianne tegen Sandrine was fout maar beter te begrijpen na het binnenvallen van Rosa met die smoes van dat kleedje. De kans om Marianne te pesten dat ze sedert haar afwezigheid de weg naar Sandrines kamer alleen vindt.Vulgair.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

De Marianne-Rosa vete wordt natuurlijk weer extra in de verf gezet nu Ann en Mayra gaan logeren bij Rosa. Moet Marianne weer veel extra pijn en leed bezorgen. De andere bomma die nu haar kleinkind zoveel te zien krijgt.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ze sprak eigenlijk tegen zichzelf en vergat in haar verdriet dat het een jong kind was die niet begrijpt wat er gaande is en enkel onthoudt dat ze haar Oma niet meer zal zien .Nickos schreef:Nu heeft Marianne toch een serieuze grens overschreden...
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik denk ook dat Marianne het niet manipulatief bedoelde. Geert steunt haar wel maar heeft het duidelijk minder moeilijk met de hele situatie. Ze zocht gewoon een beetje troost en bevestiging bij Sandrientje.
(Maar ze had het eigenlijk niet mogen zeggen, akkoord).
Toch straf é, een tijdje geleden kon ik Marianne echt niet uitstaan want vond ik ze veel te bemoeizuchtig maar nu sta ik echt volledig aan haar kant.
Waar ze wél een héél terecht punt van maakte: de boodschappen! Als Mayra en Ann Marianne niet willen, moeten ze haar geld ook niet willen (ook al is het maar een yoghurtje, het is het principe!)
(Maar ze had het eigenlijk niet mogen zeggen, akkoord).
Toch straf é, een tijdje geleden kon ik Marianne echt niet uitstaan want vond ik ze veel te bemoeizuchtig maar nu sta ik echt volledig aan haar kant.
Waar ze wél een héél terecht punt van maakte: de boodschappen! Als Mayra en Ann Marianne niet willen, moeten ze haar geld ook niet willen (ook al is het maar een yoghurtje, het is het principe!)
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Marianne is in shock als haar dochter haar buiten wil gooien.Dat gaat door met ordinair gepest.Ze ziet tot wat Mayra ,Rosa en vooral haar eigen kind Ann in staat zijn ! Ze moet hen een grote neus opzetten en weggaan. Ze gingen veel te ver in hun diepe haat. Dat is ondraaglijk lijden voor Marianne.Geert vind na verloop van tijd 'n nieuwe praktijk. Zij beginnen een nieuw leven en hebben nooit nog iets te maken met de rest. Ann moet achteraf niet komen bleiten en vragen terug te komen als ze ziet wat Mayra uitspookt. Marianne zal bevrijd zijn want zoals nu krijgt ze nog een hartinfarct. Sandrientje kan ze zien via een tussen persoon. Thuis kennende gaat dat goed komen met Ann en haar moeder. Dit is gewoon de zoveelste spannende verhaallijn maar ik ben die twee feeksen Ann en Mayra kotsbeu. Daartegen was Marianne klein bier.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Geef die 2 "feeksen" zoals ge ze terecht noemt elk een bezem en laat ze vliegen

0 x