Ze woont in een luxueus huis aan een spotprijsje...
En nu Sandrine in geen velden of wegen meer te bespeuren valt, hoeft ze zich om een babysit ook al geen zorgen meer te maken.

Geen van beide, denk ik, ze is opgelucht dat de kuisvrouw weer terecht is?heidiw schreef:Stond ze nu zo te glunderen en opgelucht te wezen omdat ze haar goed hart kon tonen of omdat Charité bij hen in wou trekken.

Dat zou ook wel eens mogelijk kunnen zijn, gezien haar onbestaande kook- en poetskunsten. En als ze wel bestaan hebben we er toch nog niet veel van gezien.ikke schreef:Geen van beide, denk ik, ze is opgelucht dat de kuisvrouw weer terecht is?heidiw schreef:Stond ze nu zo te glunderen en opgelucht te wezen omdat ze haar goed hart kon tonen of omdat Charité bij hen in wou trekken.

.... de geschiedenis herhaalt zich???? Liever niet, in dit geval!martha schreef:Idem. Ik dacht nog : Mayra je gaat toch weer niet herbeginnen hé naar het zoeken van de geschikte spermadonor.

Dat komt omdat zowel Mayra als Ann er van overtuigd waren dat Bob homo is, daar hebben ze het eens over gehad, al een langere tijd geleden, ze dachten dat vanwege het feit dat hij dans leraar is, cliché clichéCaligula schreef:Ik vond vooral Mayra's gezicht de moeite waard toen ze te horen kreeg dat Jana Bob's lief is.