Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door tvx1 »

Marianne was weer in haar typische doen vanavond. Het is altijd de schuld van een andere en nooit van zichzelf... :roll:
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Ik zou heel graag de beelden eens zien hoe dat huis nu exact geschonken is. :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:Marianne was weer in haar typische doen vanavond. Het is altijd de schuld van een andere en nooit van zichzelf... :roll:
Niet aardig van haar, maar wel menselijk.
Marianne was gewoon in paniek omdat ze van de ene nare verrassing in de andere valt de laatste tijd. Je huis te goeder trouw aan je kind schenken, en daar vervolgens keihard mee om je oren geslagen worden; een mens zou voor minder kriegelig worden. En dan lijkt het er ook nog hoe langer hoe meer op dat ze met die schenkingsakte geen poot heeft om op te staan. Peter heeft haar goed de waarheid gezegd, maar leek haar wel te begrijpen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waarom heeft Marianne nu niet gewoon gezwegen...?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ze had weinig keus.

Ik begrijp overigens niet wat die twee advocaten nog willen gaan bemiddelen. Je kan niet iemand "een beetje" uit huis zetten. Of je zet die persoon buiten of je laat die persoon wonen. In deze zaak kan je niet veel water bij de wijn doen volgens mij, van beide kanten niet: of je giet de wijn weg en doet er water in of je laat de wijn in het glas en zuipt het leeg, een tussenweg is er niet, toch?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Natuurlijk snap ik Marianne, maar nu is het alleen nog erger geworden...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eigenlijk kon het niet erger worden denk ik, wat Marianne ook gezegd of niet gezegd zou hebben...
Ik ben het helemaal met Crackers eens; in feite viel er niks meer te bemiddelen.
Je kunt niet ergens een beetje blijven wonen, dus het zou hoe dan ook een keertje geëscaleerd zijn...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ocharme Marianne ! Dit moet toch verschrikkelijk erg zijn als moeder zo'n haat te horen uitkramen !!! En, wat een super geniale actrice is Leah Thys toch !
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Leah Thys speelt i.i.g. veel geloofwaardiger "depressief zijn" dan Monica Van Lierde vorig jaar.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ann speelde naar binnen gericht, onbereikbaar van impulsen van buitenaf een echte depressie.
Marianne speelde woede, pijn en ongeloof die haar kapot maken maar wel nog in staat dit er uit te gooien.
Wat een actrice ! Als ze echt uit haar huis moet zie ik wel 'n depressie toeslaan, dan klapt alles dicht.
Zover komt het niet, tenminste dat kan ik mij niet voorstellen.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

1. Als Marianne echt uit het huis zou gaan wordt er toch een belangrijk karakter van Thuis weggenomen. Madam Marian hoort in dat huis en vandaaruit de praktijken van artsen en advocaten te beinvloeden - zij daar weg is hetzelfde als Marianne helemaal uit de serie, Ik zie niet hoe haar rol nog zo effektief kan zijn als ze in een seniorenflatje woont met Geert. :D

2. Ik krijg bij dit scenario hetzelfde gevoel als bij dat gedoe over Sandrine en Robin destijds. Het is te absurd en te overdreven dramatisch naar mijn mening. Ik merk dat ik al begin door te spoelen. Mooi dat anderen hier op het forum het een spannende ontwikkeling vinden - wat ik best begrijp, want het zorgt voor flink wat vuurwerk en haalt het beste uit de acteurs - maar mij verveelt het thema. Misschien komt het omdat de drama's er zo met de haren bijgesleurd worden - eerst is er wat misverstand, dan wat onvrede, een beetje ruzie, maar dan ineens moet er vol uitgehaald worden en zijn daar geen echte argumenten voor. Zal ook wel met onvoldoende dan wel inkonsekwente karakterontwikkeling te maken hebben.

Ik hoop toch vooral dat het niet te lang wordt uitgekouwd.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Amiche schreef:1. Als Marianne echt uit het huis zou gaan wordt er toch een belangrijk karakter van Thuis weggenomen. Madam Marian hoort in dat huis en vandaaruit de praktijken van artsen en advocaten te beinvloeden - zij daar weg is hetzelfde als Marianne helemaal uit de serie, Ik zie niet hoe haar rol nog zo effektief kan zijn als ze in een seniorenflatje woont met Geert. :D

2. Ik krijg bij dit scenario hetzelfde gevoel als bij dat gedoe over Sandrine en Robin destijds. Het is te absurd en te overdreven dramatisch naar mijn mening. Ik merk dat ik al begin door te spoelen. Mooi dat anderen hier op het forum het een spannende ontwikkeling vinden - wat ik best begrijp, want het zorgt voor flink wat vuurwerk en haalt het beste uit de acteurs - maar mij verveelt het thema. Misschien komt het omdat de drama's er zo met de haren bijgesleurd worden - eerst is er wat misverstand, dan wat onvrede, een beetje ruzie, maar dan ineens moet er vol uitgehaald worden en zijn daar geen echte argumenten voor. Zal ook wel met onvoldoende dan wel inkonsekwente karakterontwikkeling te maken hebben.

Ik hoop toch vooral dat het niet te lang wordt uitgekouwd.
Ik vindt het net een heel goede en sterke verhaallijn, misschien niet allemaal even realistisch en er worden nogal zaken uit het verleden vergeten, maar desalniettemin een plezier om naar te kijken. Leah Thys kan haar beste acteertalent nog is bovenhalen, en Geert komt hierdoor eindelijk ook nog is op de voorgrond (wat toch ook al geleden was van het gedoe met David). Het is over het algemeen een zeer sterk seizoen naar mijn mening, er zijn weinig verhaallijnen geweest waar ik de behoefte voelde om door te spoelen, maar bon, het is hier het topic van Marianne natuurlijk.

Alleszins ben ik benieuwd hoe dit gaat aflopen, soms zie je dat bij Thuis al van ver aankomen, maar wat mij betreft deze keer toch niet. Zal de relatie van Ann en Mayra er misschien beginnen onder te lijden? En zal Marianne nu echt uit haar eigen huis worden gegooid? Ik kan het alleszins niet voorspellen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Maar Marianne is wel de dochter van een befaamd advocaat of niet ? Zij zal dus waarschijnlijk wel een pak geld geerfd hebben en de interest die zoiets opbrengt was vroeger niet niks ! Ik ken mensen die jaren van de interesten van hun erfenis hebben geleefd en goed geleefd .Dus zou het wel kunnen dat Ann en haar chagrijnige vriendin jaren op kosten van Marianne geleefd hebben en daar was ze dan wel goed genoeg voor !
0 x
tvx1
x 435

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door tvx1 »

nounake schreef:Maar Marianne is wel de dochter van een befaamd advocaat of niet ? Zij zal dus waarschijnlijk wel een pak geld geerfd hebben en de interest die zoiets opbrengt was vroeger niet niks ! Ik ken mensen die jaren van de interesten van hun erfenis hebben geleefd en goed geleefd .
Maar Marianne is wel geen enig kind. We hebben weet van minstens één broer (Charles) en één zus (Claire). Daar heeft ze wel de erfenis mee moet delen...
Moderator bericht:
Om te vermijden dat de discussie over het inkomen van Marianne verder gaat in het topic van Ann, heb ik dit bericht verplaatst.
Wie gemist heeft wat hier aan voorafging maar het toch wil lezen, kan even in dit topic gaan kijken:
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=1& ... start=1365
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ah ja , dat is waar ook ! Totaal vergeten .
0 x
Plaats reactie