En heeft die hand toen niet opnieuw gebloed? dat was in het appartement van Julia !nounake schreef: En die gekwetste hand van Julia heeft hij zelf nog verzorgd, dik tegen de zin van Julia maar toch ...
De 2 superflikken stellen ook niet de juiste vragen alhoewel Tim precies toch een klein lichtje ziet branden ....
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar wie die 5000 euro heeft afgehaald moet toch vrij gemakkelijk te achterhalen zijn? Waldek zegt dat Julia over zijn kaart kon beschikken en dat zij zijn code kende. Ze hebben het uur en de datum van afhaling (leve onze privacy). Het moet nu toch niet zo moeilijk zijn om te weten wie er voor dat machientje stond op dag en uur?
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
ja dat herinner ik mij ook .annekeHU schreef:En heeft die hand toen niet opnieuw gebloed? dat was in het appartement van Julia !nounake schreef: En die gekwetste hand van Julia heeft hij zelf nog verzorgd, dik tegen de zin van Julia maar toch ...
De 2 superflikken stellen ook niet de juiste vragen alhoewel Tim precies toch een klein lichtje ziet branden ....
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Is die 5000 euro in 1 keer afgehaald?
Is dat gezegd?
Ik dacht dat het ging om verschillende opvragingen met een totaal van 5000 euro
Is dat gezegd?
Ik dacht dat het ging om verschillende opvragingen met een totaal van 5000 euro
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat weet ik niet echt. Ik dacht toch dat het om één keer 5000 euro ging. Zo is het toch voorgesteld tijdens zijn ondervraging en bij zijn conversatie met Peter. Nu was Julia mss wel verkleed als Waldek toen ze dat geld afhaalde!

0 x
Potentia Principatum
-
Linne
- Poster rang 2

Dat gebeurt toch regelmatig
en dat onze flikken daar niet opkwamen 
0 x
-
ikke
- x 435
In welke bank kan je in één keer 5000 euro afhalen???Caligula schreef:Dat weet ik niet echt. Ik dacht toch dat het om één keer 5000 euro ging. Zo is het toch voorgesteld tijdens zijn ondervraging en bij zijn conversatie met Peter. Nu was Julia mss wel verkleed als Waldek toen ze dat geld afhaalde!![]()
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Nergens tenzij op aanvraag aan het loket, op voorhand dan nog. De limiet met visa is 600 euro om de 4 dagen met een maximum van 5000 per maand (bnpparibasfortis.be). We mogen dus concluderen dat Waldek zijn bankrekeningen niet controleert.ikke schreef:In welke bank kan je in één keer 5000 euro afhalen???Caligula schreef:Dat weet ik niet echt. Ik dacht toch dat het om één keer 5000 euro ging. Zo is het toch voorgesteld tijdens zijn ondervraging en bij zijn conversatie met Peter. Nu was Julia mss wel verkleed als Waldek toen ze dat geld afhaalde!![]()
0 x
-
tvx1
- x 435
Er zijn wel nog andere banken in België. En die limieten kan je ook laten aanpassen.heidiw schreef:Nergens tenzij op aanvraag aan het loket, op voorhand dan nog. De limiet met visa is 600 euro om de 4 dagen met een maximum van 5000 per maand (bnpparibasfortis.be). We mogen dus concluderen dat Waldek zijn bankrekeningen niet controleert.ikke schreef:In welke bank kan je in één keer 5000 euro afhalen???Caligula schreef:Dat weet ik niet echt. Ik dacht toch dat het om één keer 5000 euro ging. Zo is het toch voorgesteld tijdens zijn ondervraging en bij zijn conversatie met Peter. Nu was Julia mss wel verkleed als Waldek toen ze dat geld afhaalde!![]()
0 x
-
ikke
- x 435
Mijn ervaring is dat je zo'n groot bedrag niet in één keer kunt opnemen, laat staan zomaar "uit de muur halen".tvx1 schreef:Er zijn wel nog andere banken in België. En die limieten kan je ook laten aanpassen.heidiw schreef:Nergens tenzij op aanvraag aan het loket, op voorhand dan nog. De limiet met visa is 600 euro om de 4 dagen met een maximum van 5000 per maand (bnpparibasfortis.be). We mogen dus concluderen dat Waldek zijn bankrekeningen niet controleert.ikke schreef:In welke bank kan je in één keer 5000 euro afhalen???Caligula schreef:Dat weet ik niet echt. Ik dacht toch dat het om één keer 5000 euro ging. Zo is het toch voorgesteld tijdens zijn ondervraging en bij zijn conversatie met Peter. Nu was Julia mss wel verkleed als Waldek toen ze dat geld afhaalde!![]()
Dat moet op voorhand aangevraagd worden. En dan kun je kiezen of je een bankchecque wil of cash geld.
Waldek kreeg altijd zijn drinkgeld van Julia? En daardoor weet ie helemaal niets af van bankverrichtingen???
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hier kun je bijvoorbeeld de bank bellen en je limiet eenmalig laten ophogen, zodat je 1 keer meer geld kan opnemen dan de standaardlimiet van (ik geloof zo'n) €1.250,- . Na die eenmalige opname, wordt de limiet automatisch terug gezet.
Maar dan nog... Ik kan me voorstellen dat de politie niet zo snel alle camera's gaat checken die er vaak toch wel hangen in de buurt van een pinautomaat, maar bij een onrustwekkende verdwijning zoals die van Julia, waarbij ze serieus het idee hebben dat ze vermoord is, vind ik het ook wel heel erg raar dat ze nog steeds geen enkel beeld opgevraagd hebben.
Het zou alleszins een hoop duidelijkheid kunnen brengen...
Maar dan nog... Ik kan me voorstellen dat de politie niet zo snel alle camera's gaat checken die er vaak toch wel hangen in de buurt van een pinautomaat, maar bij een onrustwekkende verdwijning zoals die van Julia, waarbij ze serieus het idee hebben dat ze vermoord is, vind ik het ook wel heel erg raar dat ze nog steeds geen enkel beeld opgevraagd hebben.
Het zou alleszins een hoop duidelijkheid kunnen brengen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Wel ik ken wel een bank waar je zo'n bedrag in één keer kan afhalen hoor.
0 x
Potentia Principatum
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Er was toen ook duidelijk gezegd dat er verschillende opnames waren met een totaal van 5000 euro hoor, heb dan ook dadelijk gezegd, misschien zit er een dag bij dat hij in Polen zat, konden ze het direct nagaan of hij het had gedaan of niet
0 x
-
tvx1
- x 435
Inderdaad. En het gaat ook om Waldek's VISA-kaart (=een kredietkaart), niet om een gewone bankkaart.vdbemdsa schreef:Er was toen ook duidelijk gezegd dat er verschillende opnames waren met een totaal van 5000 euro hoor, heb dan ook dadelijk gezegd, misschien zit er een dag bij dat hij in Polen zat, konden ze het direct nagaan of hij het had gedaan of niet
0 x