Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Mayra "ik vind het een ongezonde dokter-patiënt-relatie" Magiels. Ze is gewoon stikjaloers 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Hmm...nu is deze dokter-patient relatie echt wel ongezond hoor.
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Aangezien frankbomans afsluit met een smiley, denk ik dat het vooral om sarcasme ging.Caligula schreef:Hmm...nu is deze dokter-patient relatie echt wel ongezond hoor.

Maar wat heeft die Adil toch eigenlijk? Die is pas stikjaloers!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Chiara, die werkt ontzettend op mijn zenuwen. En ze heeft een te mooi snoetje om haar zomaar een lap te geven
Tamara, eigenlijk al op het moment dat zij in Thuis haar opwachting maakte. En de die zou ik geen lappen durven geven, krijg er gegarandeerd een volle mand terug van "vlinder".
En beiden snappen blijkbaar niet dat "studeren" of "stage lopen" belangrijker zijn dan naar feestjes te gaan of te gaan shoppen.

Tamara, eigenlijk al op het moment dat zij in Thuis haar opwachting maakte. En de die zou ik geen lappen durven geven, krijg er gegarandeerd een volle mand terug van "vlinder".
En beiden snappen blijkbaar niet dat "studeren" of "stage lopen" belangrijker zijn dan naar feestjes te gaan of te gaan shoppen.
0 x
-
- x 435
Chiara vind ik ook ergerlijk... Tamara niet zo, die vind ik eerder grappig.
Het personnage waar ik mij het meest aan erger is toch Sam. Ze is gewoon niet consequent. Ze eist dat 'haar mannen' hun privéproblemen thuis laten, maar ze kan het zelf niet laten om zich te moeien met haar mannen hun leven. Moest ze zelf het goede voorbeeld geven, zou ik mij zo niet ergeren denk ik.
Het personnage waar ik mij het meest aan erger is toch Sam. Ze is gewoon niet consequent. Ze eist dat 'haar mannen' hun privéproblemen thuis laten, maar ze kan het zelf niet laten om zich te moeien met haar mannen hun leven. Moest ze zelf het goede voorbeeld geven, zou ik mij zo niet ergeren denk ik.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik erger me ook heel hard aan Sam, en vooral aan haar stopwoorden
0 x
-
- Poster rang 1
Tamara vind ik evolueren, maar Chiara ?
Ik erger mer ook stillaan dood aanMayra en zelfs Ann. Hoevvel schrik had die toen ze verantwoordelijk werd geacht voor de dood van da madammeke in't rusthuis ? en wat ze nu deed, bloed verwissel, kan zomaar ?
Ik erger mer ook stillaan dood aanMayra en zelfs Ann. Hoevvel schrik had die toen ze verantwoordelijk werd geacht voor de dood van da madammeke in't rusthuis ? en wat ze nu deed, bloed verwissel, kan zomaar ?
0 x
-
- Nog geen rang
Zonder twijfel Bob en Chiarra.
Beiden erg bedenkelijke personages, vertolk door zeer bedenkelijke acteurs.
Niveau familie.
Moderator bericht:
Beiden erg bedenkelijke personages, vertolk door zeer bedenkelijke acteurs.
Niveau familie.
Moderator bericht:
Dit zijn de topics van de personages.
Niet van de acteurs, ook niet van andere soaps.
Gelieve ontopic te blijven.

Niet van de acteurs, ook niet van andere soaps.
Gelieve ontopic te blijven.

0 x
-
- Poster rang 1
Ik vind die Chiara geweldig
Ergeren doe ik mij aan Sam, een saai en kleurloos personage

Ergeren doe ik mij aan Sam, een saai en kleurloos personage
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
@ Lolplayer.
ER kan veel gezegd worden van Sam, maar saai kan ik haar toch niet noemen.
ER kan veel gezegd worden van Sam, maar saai kan ik haar toch niet noemen.
0 x
-
- x 435
Ik vind Sam toch ook eerder aan de saaie kant. De enige interessante aspecten aan Sam zijn haar 'overkomen' (haar jeugd enzo), dat zijn geen dingen die toe te schrijven zijn aan enige vorm van persoonlijkheid van haar kant. Het enige wat die daar loopt te doen is "echt waar, komaan, gast" sputteren en zich moeien met een ander zijn spannend leven, omdat dat van haar niks voorstelt.
De enige die haar qua saaiheid van haar troon kan stoten is manlief Tim. Een vriendelijke jongen, waar ik mij niet aan erger, maar die voor mij al jaren aan een stuk in de schaduw loopt van de anderen. In dat opzicht is het wel het koppel van de eeuw.
En toen ze deze week met die pop op haar schoot zat dacht ik even "ok, zelfs Hannah hebben ze vervangen door een pop, ook dat kind heeft geen persoonlijkheid nodig".
De enige die haar qua saaiheid van haar troon kan stoten is manlief Tim. Een vriendelijke jongen, waar ik mij niet aan erger, maar die voor mij al jaren aan een stuk in de schaduw loopt van de anderen. In dat opzicht is het wel het koppel van de eeuw.
En toen ze deze week met die pop op haar schoot zat dacht ik even "ok, zelfs Hannah hebben ze vervangen door een pop, ook dat kind heeft geen persoonlijkheid nodig".

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Volgens mij was Sam gewoon een pop van hannah aan 't aankleden en was dat niet de bedoeling om een kind te spelen zoals in de krant stond vanmorgen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
^ Ik vond dat zelfs overduidelijk dat ze die pop gewoon terug aan het aankleden was.
Hannah is geen kleine baby meer, dus die zal wel een pop hebben. Of meerdere.
Hannah is geen kleine baby meer, dus die zal wel een pop hebben. Of meerdere.
0 x
-
- x 435
Ja, ik weet dat die pop niet Hannah voorstelde, maar het flitste wel door mijn hoofd "allez, nu hebben ze dat kind al vervangen door een pop, lol".
Heel dat gezin is voor mij een punt van ergernis geworden, wat eigenlijk jammer is, want de verhaallijn van de verloren dochter van Simonne vond ik wel goed. Uiteindelijk word er niks meer mee gedaan, buiten de kijkers ergeren.
Heel dat gezin is voor mij een punt van ergernis geworden, wat eigenlijk jammer is, want de verhaallijn van de verloren dochter van Simonne vond ik wel goed. Uiteindelijk word er niks meer mee gedaan, buiten de kijkers ergeren.
0 x