Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:Ik denk dat het nog vonken zal geven ten huize Bastiaens als Marianne nu Peter gaat inschakelen om te blijven wonen waar ze woont. Peter is met Peggy. Peggy is de moeder van Sandrine. Als Peter tegen Ann procedeert zou het wel eens kunnen dat Sandrientje niet meer naar Peggy mag, wanneer hebben we dat nog gehad? Peter is de vennoot van Tom en Tom de zus van Ann en de zoon van Marianne. Heel die familie weer in stukken vaneen. Mooi gedaan van Mayra :thumbdown:
En waarom is ook dit weer de schuld van enkel Mayra?? :naughty: Marianne heeft er zelf voor gekozen om net Peter om advies te vragen, niet Mayra. Ze kon dat aan om het even welke advocaat gevraagd hebben. Desnoods aan Ivo Courtois!!! Bovendien treffen Marianne en Mayra minstens evenveel schuld aan de onderlinge strubbelingen!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:En waarom is ook dit weer de schuld van enkel Mayra?? :naughty: Marianne heeft er zelf voor gekozen om net Peter om advies te vragen, niet Mayra. Ze kon dat aan om het even welke advocaat gevraagd hebben. Desnoods aan Ivo Courtois!!! Bovendien treffen Marianne en Mayra minstens evenveel schuld aan de onderlinge strubbelingen!
Als Mayra niet zo rancuneus was geweest/is, zou het nooit zover zijn gekomen!
Stomme Mayra!:twisted: Marianne is nog altijd Marianne en dat zullen we geweten hebben!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

tvx1 schreef:En waarom is ook dit weer de schuld van enkel Mayra?? :naughty: Marianne heeft er zelf voor gekozen om net Peter om advies te vragen, niet Mayra. Ze kon dat aan om het even welke advocaat gevraagd hebben. Desnoods aan Ivo Courtois!!! Bovendien treffen Marianne en Mayra minstens evenveel schuld aan de onderlinge strubbelingen!
Ik ben het niet vaak met je eens, maar deze keer heb je overschot van gelijk. Beiden treft schuld, niet enkel Mayra.
0 x
Afbeelding
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Eigenlijk heb ik nog het meeste compassie met Geert. Diene braven duts heeft geen enkele schuld in deze hele situatie maar wordt wel vriendelijk verzocht om mee te verhuizen.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind dat Marianne gelijk heeft dat ze het er niet bij laat zitten. Overigens zou ik verbaasd zijn geweest als ze géén actie had ondernomen. Beetje sneu om Peter te vragen maar bij gebrek aan andere advocaten zal ze wel moeten. :lolno: Ik heb de aflevering van de bitchslap gemist maar eeh... dit zijn mensen met een boven gemiddeld niveau en die gaan als een stel losgeslagen Tokies elkaar slaan? Dat vind ik werkelijk bespottelijk. Wat een stel kleine kinderen!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wat mij opviel: Marianne draagt al drie of vier dagen datzelfde rode kleedje, dat is toch niet haar gewoonte :denk:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1722
x 2656

Bericht door satine »

Da's een vestje, toch?

Het is inderdaad niet van haar gewoonte, maar ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd momenteel...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:Da's een vestje, toch?

Het is inderdaad niet van haar gewoonte, maar ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd momenteel...
Ja vestje, kleedje, deux-pièceke, iets met bloemekes enfin ;)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Kwast schreef:Ik vind dat Marianne gelijk heeft dat ze het er niet bij laat zitten. Overigens zou ik verbaasd zijn geweest als ze géén actie had ondernomen. Beetje sneu om Peter te vragen maar bij gebrek aan andere advocaten zal ze wel moeten. :lolno: Ik heb de aflevering van de bitchslap gemist maar eeh... dit zijn mensen met een boven gemiddeld niveau en die gaan als een stel losgeslagen Tokies elkaar slaan? Dat vind ik werkelijk bespottelijk. Wat een stel kleine kinderen!
Tja Marianne heeft ooit nog een bitch fight gehad met Rosa op een perron. :razz: Daar was die scene met Mayra helemaal niks tegen. Ons Marianne is er niet vies van hoor. :lol:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Het is toch niet verwonderlijk dat Marianne wil nagaan of ze het vruchtgebruik heeft in deze omstandigheden ?
Dat noemt Ann een oorlogsverklaring. Iedereen zou dat toch doen, bitch of geen bitch.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad, ook ik snap heel goed dat Marianne gewoon wilde weten waar ze aan toe was. En dat ze dat vraagt aan degene die dat destijds geregeld heeft, vind ik ook niet bepaald raar. Het moet voor Ann bovendien toch ook geen verrassing meer zijn dat Marianne niet wil verhuizen, en dus niet stilletjes af zou gaan zitten wachten tot de tijd gekomen is dat ze haar buiten schoppen of zo... Maar een oorlogsverklaring heb ik daar alleszins ook niet in gezien.

In Ivo Courtois inhuren daarentegen... :crazy:

Benieuwd hoe Marianne, maar ook Geert en Tom daar op gaan reageren!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Marianne vind ik ook niet echt de sympathiekste maar in dit geval sta ik volledig achter haar. Ik hoop van ganser harte dat Mayra aan het kortste eind trekt en zelf zal moeten verhuizen!!!!!
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ja en dat zou logisch zijn ook. Mayra verklaarde de oorlog en zeker nu met Courtois m.
Ook begaat ze de foutToch zou ze zich nog serieus kunnen mispakken aanMarianne staat in verdediging maar haar kennende ben ik er ondanks alles nogal gerust in.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Mayra heeft aan Marianne de oorlog verklaard allemaal uit wraak voor die babykwestie. Hierbij onderschat ze Marianne want die geeft zich niet over. Dat is een beetje geruststellend. Hierboven staat dat haar kinderwens met Guy helemaal niet wou en nu heeft ze er geen en reageert haar frustraties op Marianne. Go Marianne laat je niet doen !
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik vind die hele omslag absurd. Dat Kurt niet meer wilde was geen reden om het af te blazen. Als de wens zo groot is doe je er alles aan om een andere donor te vinden, klaar. En die woede naar Marian is er helemaal over, dat is zeker nog oud zeer van toen ze pas met An begon en die hele affaire met Guy nog speelde. Dat Marian zich 'versprak' is toch ook eigenlijk hun eigen schuld, als ze het geheim wilden houden hadden ze met Kurt nooit op de praktijk moeten afspreken en meteen na zijn bezoek melden dat ze een donor hadden gevonden. We weten allemaal dat een geheim, zodra gedeeld met een geen geheim meer is.

Zo dom dit :crazy:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Plaats reactie