Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Caligula »

Ik ook! Er zat niks vuur en vlam in. Het was gewoon statisch, technisch goed maar zonder passie verdorie!
Tango is passie. Ik had tenandere Mayra wel verwacht in een splitkleedje al was het maar om Ann een beetje te jennen.
Laatst gewijzigd door Caligula op vr 04 dec 2015, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

jessie V. schreef:Ik vond het maar een tamme tango.
Inderdaad, zoals verwacht (=gevreesd) was die dance battle een overbodige en vooral erg platte bedoening. Gelukkig leidde de intense muziek (vermoedelijk Gotan Project) de kijker snel af van het stuntelig gedoe van op de dansvloer. Uit diepe schaamte in hun plaats zal ik over Paulien en Ann niks schrijven.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Idd, over Bob en Mayra kun je nog iets schrijven, over Ann en Paulien helemaal niks.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Moderator bericht:
Voor postings die niets met de personages te maken hebben, is er ook nog het Offtopic/Zeverforum ;)
En dan nu terug naar Mayra :yup:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Eerder heb ik hier al uitvoerig de esthetische kwaliteiten van Mayra belicht. Zij paste perfect in het plaatje en straalde véél meer de sensuele spirit van Tango uit dat Bob-de-rijinstructeur, ondanks zijn rood hemd.
Vermoedelijk heeft echter alleen Ann die uitstraling aangevoeld. :whistle:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:Eerder heb ik hier al uitvoerig de esthetische kwaliteiten van Mayra belicht. Zij paste perfect in het plaatje en straalde véél meer de sensuele spirit van Tango uit dat Bob-de-rijinstructeur, ondanks zijn rood hemd.
Vermoedelijk heeft echter alleen Ann die uitstraling aangevoeld. :whistle:
Misschien was het Mayra net daarom te doen: Ann een beetje jaloers maken en zo hun relatie wat opkoteren?
0 x
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

Wat een akelig mens is die Mayra toch. :boo: Die onbeschofte opmerkingen over hoe tevreden ze is dat Marianne toch maar zo weinig mogelijk van zich laat horen. Ik zie haar zelfs in staat om tegen het plafond te springen van vreugde wanneer zou blijken dat Marianne vermoord is door William.

Ik hoop eigenlijk stiekem dat Ann iets krijgt met Charité, enkel en alleen om de reactie van Mayra.
Laatst gewijzigd door slipstreamdrive op zo 27 dec 2015, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad, haar reacties zijn zeer ongepast. Hopelijk gaat ze zich diep schamen als zou blijken dat Marianne in gevaar is, of ja beter, dat Ann haar buitenzet voor Charité.
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Ze kon het weer eens niet laten om steeds diezelfde reactie te geven op d'r schoonmoeder!
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Wat een antipathiek mens is dat toch !
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

nounake schreef:Wat een antipathiek mens is dat toch !
Inderdaad... ik snap dat ze niet met Marianne onder één dak wil wonen, maar dan had ze bij Ann moeten aandringen op een verhuis en een eigen woning. Een beetje profiteren van gratis onderdak, en dan de schoonmoeder wegpesten, is een klein beetje grof.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat vind ik persoonlijk niet eens een klein beetje grof, maar zo is Mayra blijkbaar nou eenmaal.

Maar buiten dat, vind ik haar reacties vooral kinderachtig, eigenlijk. Hoe ze daar gisteren ook weer stond bij Simonne op kantoor, met haar: "Marianne blijft waarschijnlijk niet lang. Jippie!" :roll:

Al had ik als buitenstaander nog zo'n hekel aan Marianne, bij keer op keer dezelfde flauwe opmerkingen van haar schoondochter zou ik toch ook mijn bedenkingen hebben. Het blijft wel de moeder van Ann, en van een vrouw van Mayra's leeftijd zou ik wel een iets meer volwassen houding verwachten. Ze kan ook gewoon niks zeggen, bijvoorbeeld. Iedereen weet nu wel dat ze niks van haar schoonmoeder moet hebben.

Maar goed, Mayra kon zich deze keer op dat vlak toch al inhouden tijdens het gesprek met Ann en Tom zelf, dus dat viel alweer mee... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Er is eigelijk maar een ding dat Mayra al een hele tijd wil en dat is Marianne weg. En als het dan met die William is,het zij zo. Ik denk niet dat het haar veel kan schelen,als ze maar weg is en blijft.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Er is eigelijk maar een ding dat Mayra al een hele tijd wil en dat is Marianne weg. En als het dan met die William is,het zij zo. Ik denk niet dat het haar veel kan schelen,als ze maar weg is en blijft.
Daar ben ik het helemaal mee eens en dat is ook eigenlijk al een hele tijd duidelijk.
Wat ik zo frappant vind (juist omdat haar afkeer voor Marianne al een hele tijd geweten is door iedereen) is dat Mayra dat toch telkens moet zeggen of laten merken. Is het niet tegen Ann of Tom zelf, dan is het wel tegen een van haar collega's.
Het wordt een beetje zielig vind ik... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef: Wat ik zo frappant vind (juist omdat haar afkeer voor Marianne al een hele tijd geweten is door iedereen) is dat Mayra dat toch telkens moet zeggen of laten merken. Is het niet tegen Ann of Tom zelf, dan is het wel tegen een van haar collega's.
Het wordt een beetje zielig vind ik... ;)
Ik zou zelfs meer zeggen: 't is ergerlijk. Moest ik zo'n collega hebben, ik zou 't heel subtiel laten weten dat ik daar niet zou blijven inwonen, mocht ik in haar plaats zijn. Zeker weten! En als subtiliteit niet zou helpen om haar plaat stil te leggen, ja dan... :mrgreen:
0 x
Gesloten