Ik zat ook al op het puntje van mijn stoel omdat ik verwachtte dat Frank met zijn bloemen ging binnen komen net als Simonne en Waldek gezellig aan hetCaligula schreef:Ik dacht even dat het vanavond zou gebeuren, niet dus.Jammer!
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Captain Cuckoo schreef:Ik zat ook al op het puntje van mijn stoel omdat ik verwachtte dat Frank met zijn bloemen ging binnen komen net als Simonne en Waldek gezellig aan hetCaligula schreef:Ik dacht even dat het vanavond zou gebeuren, niet dus.Jammer!waren
Jullie zijn niet alleen.
Maar ik ben blij dat het niet gebeurde.
En nu heb ik zo iets van arme Frank
Oké hij heeft misschien te lang gewacht
Het zou nooit te laten mogen zijn
Maar helaas de paashaas ......
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Terug gaan naar zijn huis mag hij dus vergeten. Waar gaat Frank dan wonen? Terug naar Toon, of naar de Withoeve om Julia troosten?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

als hij het echt meent dat hij Kaat wil aanvaarden( het prille begin is er)... dan is er nog een kamer vrij in het gemeenschapshuis...maar ik denk eerlijk gezegd niet, dat het tot een scheiding zal komen!Captain Cuckoo schreef:Terug gaan naar zijn huis mag hij dus vergeten. Waar gaat Frank dan wonen? Terug naar Toon, of naar de Withoeve om Julia troosten?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Met Simonne die kersvers van een heu...uitstapje terugkwam en toch heel gedecideerd zei dat ze wou scheiden?
0 x
Potentia Principatum
-
zarsas
- Nog geen rang
- Caligula
- Poster rang 5

De Frank die daar stond met zijn boeketje, wel om te lachen vond ik! De arme man weet niet wat er allemaal gaande is,maar als hij het te weten komt (en dat gaat gebeuren) gaat het kot te klein zijn. Waldek, verschans u acher gewapend beton! 
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Frank kan dat boeket nog gebruiken om naar Waldek zijn kop te smijten.Caligula schreef:De Frank die daar stond met zijn boeketje, wel om te lachen vond ik! De arme man weet niet wat er allemaal gaande is,maar als hij het te weten komt (en dat gaat gebeuren) gaat het kot te klein zijn. Waldek, verschans u acher gewapend beton!
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

...of naar die van Simonne?Lazylady schreef:Frank kan dat boeket nog gebruiken om naar Waldek zijn kop te smijten.Caligula schreef:De Frank die daar stond met zijn boeketje, wel om te lachen vond ik! De arme man weet niet wat er allemaal gaande is,maar als hij het te weten komt (en dat gaat gebeuren) gaat het kot te klein zijn. Waldek, verschans u acher gewapend beton!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Frank die aan Waldek vraagt of hij niet eens met Simonne kan gaan klappen (klappen hé)! Om te gieren. Ze kunnen er toch een zootje van maken.

0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 983
- x 584
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Vandaag toch maar bewezen dat satine vorige week gelijk had. Ik dacht dat frank echt wat spijt kreeg over zijn gedrag tav kaat, maar nu heeft hij getoond hoe egoïstisch hij eigenlijk wel is
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,wat had je gedacht? Hij heeft Kaat gewoon gebruikt om zo zijn suske terug te krijgen, maar suske is het niet meer om Kaat te doen,die is met iets heel anders bezig.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het zal niet lang duren eer Frank gaat denken dat aanvaarding van Kaat een drogreden van Simonne was om hem te dumpen. Als Kaat ook zo gaat denken heeft Simonne (nóg) een serieus probleem.Caligula schreef:Ja,wat had je gedacht? Hij heeft Kaat gewoon gebruikt om zo zijn suske terug te krijgen, maar suske is het niet meer om Kaat te doen,die is met iets heel anders bezig.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Hij speelt het weer klaar om de schuld op een ander te schuiven, Kaat in dit geval. Hij is weer het slachtoffer.
0 x