Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Gaat het licht stilaan aan na de opmerking van Lieven over Lyn? Hopelijk hoort hij ook eens het verhaal van Rosa en Simonne.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Tim die anders toch redelijk neutraal is en over alles goed nadenkt en alles doorgrond, zegt nu gewoon ‘Lyn zal het wel uitgelokt hebben’. Terwijl hij er niet bij was en Lieven is nu ook geen braaf zieltje
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind Tim in heel die situatie met Lieven heel naïef. Een vos verliest zijn haren, maar niet zijn streken.
Hij weet hoe zijn vader is, hij is er van gaan lopen - en nu zou Lyn over de hele lijn de slechte zijn? :denk:
Ze heeft hem wel uitgelokt, maar zijn uitval was toch wel heel overdreven - dat was niet de reactie van een 'veranderde man die tot inzichten is gekomen', zoals hij zichzelf noemt.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Heeft Lyn niet gezegd tegen ik denk Sam :denk: dat Tim van zijn vader slaag kreeg nadat Anouk verongelukt was ? Ik meen me zo iets te herinneren dus vind ik het ook zo vreemd dat Tim zoete broodjes bakt met zijn vader.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: di 17 dec 2024, 13:37 dat Tim zoete broodjes bakt met zijn vader.
Hij heeft toch een vlugge en totale ommekeer gehad in z'n houding t.o.v. z'n vader. Eerst moest hij er niks van weten en nu is hij precies de heilige prins in hoogst eigen persoon. Hoe kan een mens zo vlug van gedacht veranderen als je zoveel is aangedaan, zoals hij toch in het begin beweerde tegen Sam. Vreemde situatie en familietje die Cremers!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Hij keek toch maar raar na de mededeling van Dieter.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

d'r hangt nog altijd een waas over die Cremers familie. De dood van die zus, de mama die uit hun leven verdwenen is, onbeschofte vader die blijkbaar nog geen haar bijgestuurd heeft en dan profiterende Lyn. We zullen nog wat moeten wachten en dieper graven.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Zag ik deze avond toch enige twijfel bij Tim? Vader Lieven trachtte z'n vel te redden en het goed te praten, volgens hem uitleggen, maar ik denk dat er meer zal nodig zijn dan een anti agressiviteit cursus om hem op het juiste pad te houden.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Eigenlijk moest ik aan Soundos denken.
"Mijn man had voor het begin van deze tour een hernia. Ik wist niet eens dat hij een ruggengraat had".
Perfecte omschrijving van Tim, die laat altijd wel iemand over zich heen walsen.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Als flik en voordien hoofdinspecteur, heeft hij toch weinig voeling en z'n ellebogen zijn ook steriel want hij heeft blijkbaar geen zesde zintuig.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Zo naief! Ik dacht dat hij aan het commanderen en de eenzijdige beslissingen van zijn vriendin wel genoeg had, maar hij laat zich door zijn vader ook nog in de luren leggen.
Manmanman... :nope:
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Arme Tim : Sam in coma en komt ze er nog uit, zijn vader waar hij juist n band mee kreeg overleden en Hannah heeft hem vermoord ... Hannah die dan nog constant naar haar ma vraagt ... Je zou idd voor minder psych problemen krijgen. Gaat hij nog werken of is hij thuis wegens te betrokken bij t onderzoek ?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

johan1969 schreef: do 02 jan 2025, 08:13 Hannah heeft hem vermoord ...
Nee dat heeft ze helemaal niet gedaan. Den traploper is losgeschoten en hij is van de trap gedonderd. Trouwens, moord houdt voorbedachtheid in en je kan 99,99% van de 7-jarigen daar moeilijk van verdenken.
Ik denk overigens ook niet dat Tim, nu hij de waarheid weet, de dood van die paljas nog als een groot verlies zal beschouwen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ok, niet vermoord maar het kan wel dat ze zich schuldig voelt aan de dood van haar bompa maar dat het trauma pas later komt.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tim toch😥
Er zelf niet in geloven maar meegaan in het verhaal van Simonne om haar niet te kwetsen...
Terwijl hij toch klaar lijkt om Sam te laten gaan en duidelijk ziet dat die Zahra een ordinaire oplichter is.
0 x
Plaats reactie