Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
Beffie
Nog geen rang

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door Beffie »

En wiens deur zal er altijd voor Julia open staan, in Benidorm, en zeker nu hij niet meer bij Angèle is ? Dikke Cois, natuurlijk. Julia zit op een terrasje in de zon met een glaasje cava en met haar ex.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat ze Julia wel mogen vinden, t begint langdradig te worden !

En welke dochter reist er nu naar de andere kant van de wereld als haar ma vermist is ????
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

johan1969 schreef:Ik vind dat ze Julia wel mogen vinden, t begint langdradig te worden !

En welke dochter reist er nu naar de andere kant van de wereld als haar ma vermist is ????
Ja maar misschien zit die ma daar wel :razz:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Effe op bezoek bij Katrien en Waldek en Simonne laten opdraaien voor een 'moord' ?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

johan1969 schreef:Effe op bezoek bij Katrien en Waldek en Simonne laten opdraaien voor een 'moord' ?
Ze was toch al niet meer normaal dus ....
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

nounake schreef:
johan1969 schreef:Ik vind dat ze Julia wel mogen vinden, t begint langdradig te worden !

Ja maar misschien zit die ma daar wel :razz:
Dat heb ik ook zo zitten denken. Paulien was deed wel heel erg hard haar best om Adil te overtuigen om niet mee te gaan naar Hong Kong. Misschien is daar wel iets (of iemand) dat Adil niet mag zien. Julia die aldaar een nieuw leven wil beginnen samen met haar dochters... :think:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wie weet ...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ze is in alle geval helemaal opengebloeid na haar beslissing .
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Ik krijg zo een stil vermoeden dat we nooit gaan weten wat er is gebeurd met Julia
T kan dan eens voor het eerst zijn dat een moord onopgelost blijft in Thuis?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Een verdwijning onopgelost bedoel je dan, want ze is vermist, of ze vermoord is weet niemand.

In dat geval: Veronique Vansevenant, de vrouw van Lou en later samen met Mo, is ook verdwenen zonder dat ze er ooit nog iets van gehoord of gevonden hebben.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

ze zou mss wat belacgelijk overkomen als ze nu zou moeten toegeven dat ze iedereen ten onrecgte beschuldigd heeft. ze was ineens wel heel opgelucht en snel om te vertrekken naar HKG
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Guapa schreef:ze zou mss wat belacgelijk overkomen als ze nu zou moeten toegeven dat ze iedereen ten onrecgte beschuldigd heeft. ze was ineens wel heel opgelucht en snel om te vertrekken naar HKG
Wie, Julia? :eh:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik weet niet of ze in HKG een uitleveringsprocedure hebben,want als gekke Julia dat allemaal zelf bedacht heeft is ze toch ook ergens schuldig.
Nu (oude koe) het laatste beeld van die Veronique was wel dat ze oog in oog stond met haar moordenaar en die schreef naar zijn Belgische kompaan: het is volbracht.
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik kan me niet inbeelden dat Katrien zou meegaan in die waanzin. Van Paulien kan je dat nog verwachten (en dan nog...), maar minder van Katrien. Die weet wat het is om vals beschuldigd te worden van moord.

Ik denk in ieder geval dat Julia niet dood is. Ze komt misschien niet direct terug, maar volgens mij duikt die nog wel eens op. Ik denk dat ze Waldek bij gebrek aan lijk gaan moeten vrijlaten, maar dat heel het dorp hem scheef zal bekijken, niemand zal echt in zijn onschuld geloven. Simone is hij kwijt, zijn beste maat Frank ook... In die omstandigheden zie ik hem niet teruggaan naar de kabouters, dus werk heeft hij ook al niet. Ik hoop dat Rosa hem gewoon een beetje heeft willen steunen met Kerst, maar dan wel iemand anders leert kennen. Ze moet hem niet terugnemen...

In dat opzicht heeft Julia het wel goed gespeeld. Waldek dreigt heel eenzaam te eindigen. Hij kan gaan samenhokken met Mayra :lol:
0 x
jeuken
Nog geen rang

Bericht door jeuken »

Mijn mening: ik denk dat het dat ventje is waar Olivia achter zit (die vertrokken is naar het buitenland om daar te gaan studeren).
Ik denk dat hij Julia vermoord heeft. Hij is het ook die naar de psychiater gaat en iets zegt me dat hij er iets mee te maken heeft, met die moorden.
0 x
Gesloten