Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Als ge die 2 ziet (Mayra en Ann) als verliefd en gelukkig koppel...bah!
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Zonder dat de vod het helemaal doorhad zei ze wat ze eigenlijk is "naiëf" 
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Echt, hè... Ik vind het ook zo dwaas hoe die nog steeds samen kunnen zijn...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Zoals ze bij Rosa binnen ging met hangende pootjes, ze lijkt wel een verslagen hond die dan nog zegt: "we gaan er alles aan doen dat het goed komt". Wie is we? Zij en Mayra die in voorhechtenis is genomen??? Ze weet zelf niet meer wat ze zegt maar slijmen of dat Sandrientje mag komen logeren daar denkt ze wel aan alsof dat dit alles goedmaakt want daarvoor gebruikt ze haar kind deels wel voor want anders had ze dit wel aan Peggy gevraagd.
0 x
-
baaltje
- Nog geen rang
Bah ik vond dat zoooo degoutant dat ze dat vroeg voor Sandrientje! Wat was da nu weer? Ze willen een tweede kind, maar Sandrien mag zo snel mogelijk naar Peggy! ZEG AUB!!!! 
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Er zijn geen woorden om te beschrijven hoe brutaal van Ann om bij Rosa te leuren met Sandrientje.
Haar ' liefke ' is opgepakt.Alleen zijnde moet ze bekomen. Daarvoor moet dat kind dan buiten. Zo geobsedeerd door
haar egootje dat ze niet ziet dat Sandrientje in haar spontaniteit wel eens onbewust de beste afleiding/troost kan zijn.
Neen, ze gaat uitgerekend naar de enige persoon die ook alleen is omdat haar ' liefke ' is opgepakt. En wel wegens
doodslag omwille van Mayra te helpen. Niet gehinderd door het feit dat die misschien ook moet bekomen?
Dat Ann zich daar dierf laten zien en dan ook nog zoiets vragen pas eigenlijk in ' wat niet klopt '.
Haar ' liefke ' is opgepakt.Alleen zijnde moet ze bekomen. Daarvoor moet dat kind dan buiten. Zo geobsedeerd door
haar egootje dat ze niet ziet dat Sandrientje in haar spontaniteit wel eens onbewust de beste afleiding/troost kan zijn.
Neen, ze gaat uitgerekend naar de enige persoon die ook alleen is omdat haar ' liefke ' is opgepakt. En wel wegens
doodslag omwille van Mayra te helpen. Niet gehinderd door het feit dat die misschien ook moet bekomen?
Dat Ann zich daar dierf laten zien en dan ook nog zoiets vragen pas eigenlijk in ' wat niet klopt '.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Kijk Rosa, ik en mijn vriendinneke zijn alletwee stout geweest en als zoenoffer mag je een paar dagen met mijn pop die sandrine noemt, spelen. Ga je niet meer boos op ons zijn ? 
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
Ann heeft helemaal niemand meer.
Haar moeder, broer en collega's hebben haar allemaal min of meer de rug toegekeerd.
Ze gebruikt Sandrine waarschijnlijk zodat ze toch bij iemand terecht kan (denk ik).
Haar moeder, broer en collega's hebben haar allemaal min of meer de rug toegekeerd.
Ze gebruikt Sandrine waarschijnlijk zodat ze toch bij iemand terecht kan (denk ik).
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Triestig personage. Waarschijnlijk heeft ze haar diploma in de tijd in een doos Bonux gevonden.
0 x
Potentia Principatum
-
Summer85
- Poster rang 1

Zo zie je maar dat een hoger diploma niet altijd garant staat voor intelligentie.
Sandrine is tegenwoordig meer bij Rosa en Peggy dan thuis, plezant voor dat kind...
Sandrine is tegenwoordig meer bij Rosa en Peggy dan thuis, plezant voor dat kind...
0 x
-
tvx1
- x 435
Eerlijk gezegd denk ik dat Sandrine het wel degelijk plezant vindt bij Oma Rosa en "Tante" Peggy.Summer85 schreef:Zo zie je maar dat een hoger diploma niet altijd garant staat voor intelligentie.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Nooit gedacht dat het nog eens zover zou komen, maar ik denk ook dat Sandrine daar een veel stabielere en plezierigere situatie aantreft dan "thuis". Voor zover het doktershuis nog haar thuis is tenminste, want bijna alle zekerheden van Sandrine zijn daar inmiddels weggenomen.tvx1 schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat Sandrine het wel degelijk plezant vindt bij Oma Rosa en "Tante" Peggy.Summer85 schreef:Zo zie je maar dat een hoger diploma niet altijd garant staat voor intelligentie.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Ja idd, mama Ann gaat zich dringend moeten herpakken als dat ook maar mogelijk is. In de eerste plaats van mama Mayra afgeraken denk ik.
0 x
Potentia Principatum
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Maar wat Mayra gedaan heeft is toch nooit Ann haar fout. Wat Mayra deed was allemaal achter haar rug. Zij wist er niets van. Dat ze Mayra hierin blijft steunen is onbegrijpelijk, maar ze kan Mayra ook moeilijk gaan dwingen om abortus te doen. Ze heeft van in het begin toch geprobeerd Mayra die morning after pill te laten nemen, maar ze kan ze haar ook moeilijk dwingen dat te nemen.
Ga er uiteraard mee akkoord dat ze geen ruggegraat heeft, maar vind haar niet schuldig in wat er nu met Mayra/Waldek gebeurt. Dan treft Waldek meer schuld door zolang te zwijgen en Mayra te laten doen.
Ga er uiteraard mee akkoord dat ze geen ruggegraat heeft, maar vind haar niet schuldig in wat er nu met Mayra/Waldek gebeurt. Dan treft Waldek meer schuld door zolang te zwijgen en Mayra te laten doen.
0 x
"You can call me Root"
- zanacht
- Poster rang 2

We kunnen misschien weer vrienden woorden als alle misverstanden opzij gezet worden, zei ze dat nu echt tegen Judith? Kan ze haar eigen woorden nu echt geloven??? Dat ze naief was dat is al gebleken maar oerdom is ze ook nog eens dat is bijna niet te geloven.
Had Judith moeten zeggen van "ja, we worden terug vrienden en misschien kunnen onze kinderen elk jaar samen met Pasen eitjes rapen want ze zijn dan toch allemaal broers en zusje onder mekaar, dat zullen de kinderen leuk vinden".
Had Judith moeten zeggen van "ja, we worden terug vrienden en misschien kunnen onze kinderen elk jaar samen met Pasen eitjes rapen want ze zijn dan toch allemaal broers en zusje onder mekaar, dat zullen de kinderen leuk vinden".
0 x