Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Applausje voor Frank
Iets kan lang duren maar het resultaat telt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Arme Frank! Hij moest eens weten waar Simonne mee bezig is. Daar komen vodden van! 
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Zo mooi van Frank op zijn eigen verlegen macho manier naar Kaat toe stappen.
En dan zelfs ook nog een stevige hugh krijgen waarbij hij haar toch ook even vast nam.
En ja, arme Frank, komt misschien te laat wat betreft Simonne, die beter haar verstand zou gebruiken dan haar hormonen te volgen, of diepe vriendschap te verwarren met verliefdheid.
En dan zelfs ook nog een stevige hugh krijgen waarbij hij haar toch ook even vast nam.
En ja, arme Frank, komt misschien te laat wat betreft Simonne, die beter haar verstand zou gebruiken dan haar hormonen te volgen, of diepe vriendschap te verwarren met verliefdheid.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Hij heeft inderdaad niets zinnigs gezegd. Het ligt er zo dik bovenop dat hij alleen een voet tussen de deur wil.jessie V. schreef:Van mij krijgt Frank een heel klein pluimpje. Hij kwam "om te praten"werd er gezegd. Nou ik heb hem niks zinnigs horen zeggen. Maar dat komt misschien nog.
Eigenbelang, meer was het niet.
Ik hoop dus ook dat het nog komt en dat hij zich niet nog eens belachelijk maakt.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het enkel uit eigenbelang issatine schreef:Hij heeft inderdaad niets zinnigs gezegd. Het ligt er zo dik bovenop dat hij alleen een voet tussen de deur wil.jessie V. schreef:Van mij krijgt Frank een heel klein pluimpje. Hij kwam "om te praten"werd er gezegd. Nou ik heb hem niks zinnigs horen zeggen. Maar dat komt misschien nog.
Eigenbelang, meer was het niet.
Ik hoop dus ook dat het nog komt en dat hij zich niet nog eens belachelijk maakt.
Toen Kaat hem een knuffel gaf zag ik toch ook voorzichtig zijn armen rond haar middel glijden
Als het enkel uit eigen belang was zou ik veronderstellen dat hij een knuffel nog zou aanvaarden maar niet een terug zou geven.
Maar het kalf is helaas al verdronken. Hij heeft te lang gewacht
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Het is hoe dan ook een toenadering, weliswaar op zijn Franks maar het is er toch een. Kaat scheen dat de begrijpen. Maar als zij nu vol enthusiasme naar ma holt om dat te vertellen gaat ze mss wel een koude douche krijgen.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Als Frank ooit verneemt hoe Simonne reageerde op zijn eerste poging tot gesprek met Kaat, zal de douche zelfs ijskoud zijn.Caligula schreef:Het is hoe dan ook een toenadering, weliswaar op zijn Franks maar het is er toch een. Kaat scheen dat de begrijpen. Maar als zij nu vol enthusiasme naar ma holt om dat te vertellen gaat ze mss wel een koude douche krijgen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Dat is inderdaad dan heel jammer voor Kaat, want zij doet echt haar best.Captain Cuckoo schreef:Als Frank ooit verneemt hoe Simonne reageerde op zijn eerste poging tot gesprek met Kaat, zal de douche zelfs ijskoud zijn.
Maar dan had Frank maar eerder zijn kar moeten draaien/water bij de wijn doen/bereid zijn tot een gesprek.
In de seizoensfinale zei hij nog dat hij Kaat nooit zou kunnen aanvaarden.
NOOIT.
En dat was niet de eerste keer dat hij dat zei.
Vorige week liep hij nog weg toen hij zijn dochter zag in de Frens
Dat hij het nu allemaal opeens wel kan, is toch wel wat opportunistisch, vind ik.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Frank heeft eigelijk altijd dat probleem gehad hé: zijn emoties voluit tonen.
Volgens hem is dat eerder iets voor vrouwen. Zo zit de man nu eenmaal in mekaar.
Maar deze keer deed hij het wel tov Kaat op zijn weliswaar onbeholpen manier.
Volgens hem is dat eerder iets voor vrouwen. Zo zit de man nu eenmaal in mekaar.
Maar deze keer deed hij het wel tov Kaat op zijn weliswaar onbeholpen manier.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Zijn emoties tonen tegen de persoon die het betreft (Simonne, Kaat)doet hij inderdaad niet, maar hij loopt er wel tegen Jan en alleman over te mekkeren 
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Eerder tegen Toon en allemanjessie V. schreef:Zijn emoties tonen tegen de persoon die het betreft (Simonne, Kaat)doet hij inderdaad niet, maar hij loopt er wel tegen Jan en alleman over te mekkeren
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Als Frank eens wist wat er speelde tussen Waldek en Simon, ik vrees dat het Thuisdorp te klein zal zijn.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Ik dacht even dat het vanavond zou gebeuren, niet dus.Jammer! 
0 x
Potentia Principatum