Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Helemaal kleine Caligus 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Specuuuuulaaaaaaaaaas Heidi
(speculaties)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 236
*Algemeen moderatorbericht*
We zijn blij dat jullie hier zo enthousiast posten, maar mogen we jullie er aan herinneren dat hier ook speculatie-topics zijn?
Het zou fijn zijn als jullie daar verder van gedachten wisselen over mogelijke verhaallijnen.

We zijn blij dat jullie hier zo enthousiast posten, maar mogen we jullie er aan herinneren dat hier ook speculatie-topics zijn?
Het zou fijn zijn als jullie daar verder van gedachten wisselen over mogelijke verhaallijnen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2576
Wat er ook gebeurd is, ergens heb ik met hem te doen.
Lucas was zijn oogappeltje...
Lucas was zijn oogappeltje...
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ok dan! Ik had het al tussen de speculaties gezet! Maar nu iemand anders het al verklapt....satine schreef:Ow, je bedoelt dat Eddy aan de camionette geprutst heeft, niet wetende dat die verkocht was?heidiw schreef: Neen, voor mij is na zijn reactie (da kan nie w.... en je zag hem duidelijk denken) Eddy de hoofdverdachte. Ook terugdenkend aan zijn nachtelijke zuippartij met Peter waarbij de één de ander nog zotter maakte concludeer ik dat Eddy zijn geduld op was en hij zelf tot "actie" is overgegaan.
Zo had ik het nog niet bekeken.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 934
- x 1497
Dat Eddy de laatste dagen op springen stond omdat het niet rap genoeg ging. En van Eddy verwacht ik alles en verschiet ik in niks, of toch weinig.Caligula schreef:Wat bedoel je dan eigelijk? Dat Eddy die camionette zou gesaboteerd hebben niet wetende dat ze ondertussen van Femke was?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Omdat hij compleet in shock was misschien?heidiw schreef:Anders is hij er als de kippen bij om Peggy den duvel aan te doen, en nu zwijgt hij als vermoord. Dat klopt nietsatine schreef:Ik vrees dat Eddy niet gaat wachten tot hij weet dat er iets aan de camionette scheelde.Caligula schreef:En moest Eddy te weten komen dat er iets aan scheelde vrees ik idd het ergste
Hij heeft Peggy nog in de camionette gezien nadat ze verkocht was, dat zal voor hem wel genoeg zijn om 'conclusies' te trekken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Oei,oei als dat idd zo is en het komt uit hou ik echt mijn hart vast. Maar zoals de moddies zeggen: niet speculeren,dus Stop!
We zullen wel zien volgende week.
We zullen wel zien volgende week.
0 x
Potentia Principatum
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 236
*Algemeen moderatobericht*
En nu met zijn allen naar *het speculatiehoekje*
Dat is er niet voor niks
Gelieve het hier bij de personages te houden.

En nu met zijn allen naar *het speculatiehoekje*
Dat is er niet voor niks
Gelieve het hier bij de personages te houden.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Een CD in een CD-doosje rolt niet. Probeer maar eensCrackers schreef:Het kan Eddy zijn, Peggy ofwel gewoon toeval en dat Peggy haar CD echt gewoon onder de auto gerold was en er alleen misverstanden ontstaan. Eddy blijft onschuldig tot het tegendeel bewezen is. De rest is speculatie.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Captain Cuckoo schreef:Een CD in een CD-doosje rolt niet. Probeer maar eensCrackers schreef:Het kan Eddy zijn, Peggy ofwel gewoon toeval en dat Peggy haar CD echt gewoon onder de auto gerold was en er alleen misverstanden ontstaan. Eddy blijft onschuldig tot het tegendeel bewezen is. De rest is speculatie.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

De CD lag eronder. Het lege doosje had ze in haar hand.Captain Cuckoo schreef:Een CD in een CD-doosje rolt niet. Probeer maar eensCrackers schreef:Het kan Eddy zijn, Peggy ofwel gewoon toeval en dat Peggy haar CD echt gewoon onder de auto gerold was en er alleen misverstanden ontstaan. Eddy blijft onschuldig tot het tegendeel bewezen is. De rest is speculatie.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Nu moet ik wel zeggen dat ik nooit gesnapt heb hoe die CD in godsnaam onder die auto terechtkwam, een speciale Thuis-CD mss?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Als Eddy het begrip zou kennen, zou hij stilaan beseffen dat hij midden in een klassieke tragedie zit. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zoals je zegt: als hij het begrip zou kennen. Maar van de andere kant zou het natuurlijk ook kunnen dat hij zonder het te weten er midden in komt. Trouwens de meeste mensen beseffen niet direct dat ze in een tragedie zitten. Dat is pas acheraf.
0 x
Potentia Principatum