Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Caligula »

Het is gewoon verschrikkelijk. Hoe laag kan je vallen zeg.
0 x
Potentia Principatum
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

'Zijt ge nu helemaal zot geworden?'

'Nee Tom, ik ben gewoon een schotelvod zonder ruggengraat en ik laat graag over mij heen lopen, ken je mij nu nog niet? En ja, ik ben ook wel een beetje zot, moest dat niet het geval zijn zou ik mijn compleet doorgedraaide vriendin al lang hebben buiten gegooid of toch op zijn minst voor een abortus gaan. En rekening houden met andere mensen doe ik ook niet, wat kan mij het schelen dat Judith, Stan en Emma met de gedachte moeten leven dat dat kind het resultaat is van het feit dat hun ex/vader een verkrachter is?'
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad...

En oh, wat heeft Mayra toch een spijt, en wat heeft ze het Waldek toch moeilijk gemaakt... Maar Mayra heeft niet zoveel spijt dat ze toegeeft een vuil spel gespeeld te hebben tegenover Marianne. En ons Anneke slikt ook nog liever haar tong in dan dat toe te geven. Akelig stelletje dat het is... :thumbdown:
Maar Tom zijn ogen zijn vanavond in ieder geval wel open gegaan, hoop ik toch.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Wat is Ann nu ver gekomen met haar lieveke! Iedereen is nu tegen haar gekeerd en ze staat er helemaal alleen voor. Goed gedaan Anneke! :clap: :mrgreen:
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

je oogst wat je zaait zeker heb geen medelijden met Ann
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Medeleven verdient ze zeker niet omdat zij zelfs geen greintje medeleven toont aan de mensen in haar omgeving. Het maakt haar allemaal niet uit als ze Mayra maar kan plezieren om het kind te houden. Het kwam ook belachelijk over als ze zei tegen Tom dat ze daar heel goed over nagedacht om het te houden. Hoelang heeft ze erover nagedacht? 1 dag of zelfs niet want ze gaf Mayra een vitaminepil ipv een abortuspil en heb haar achteraf tegen Mayra niet meer horen zeggen dat zij het kind niet wou. Dégoutant van haar. :twisted:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het lijkt wel alsof het haar is ingefluisterd: "Wij hebben er samen voor gekozen!" en de onzekerheid die Ann tegelijk uitstraalt als ze het zegt... Alsof ze niet anders durft en er zelfs toch niet helemaal 100% achter staat.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik zou toch zeggen: Anneke, toon nu eens een keer dat ge ook iets van uw moeder hebt,want anders zou ik beginnen denken...
0 x
Potentia Principatum
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik vind het nog altijd ongeloofwaardig dat Ann als dokter zo'n belachelijke beslissing kan steunen. Dan mag ze nog zo slaafs zijn... :-?
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Nul niks nada noppes respect voor die 2. Er gaat al véééél moeten gebeuren om hen nog terug sympathiek te maken.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Wat hebben de schrijvers van die twee gemaakt !
Mayra doet heel overtuigend kleine bekenteniskes, Ann die gelooft dat ze telkens alles weet. Zoiets kan in het echt met dat verschil.....één keer. Geen woord zegt ze per ongeluk teveel, is ze in 't nauw, schakelt ze naadloos over op schuldbewust slachtoffer en intussen gaat ze door met liegen. De lol is er af als die twee in beeld komen.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ann die Geert zegt dat ze gelukkig is? Als dat haar manier is van gelukkig te zijn is ocharme want wreed gelukkig ziet ze er toch niet uit. En het is haar hoop miserie zei ze, het lijkt wel dat ze alleen bij Mayra blijft om haar moeder niet te moeten toegeven dat ze verkeerd is geweest en om haar te bewijzen aan haar moeder dat zij nu de beslissingen neemt en dat het daarom is dat ze steeds het omgekeerde doet van wat haar moeder zegt of vind. Triestig is dat voor een volwassen vrouw en een portie gezond verstand is ver te zoeken. Misschien kan Marianne een beetje van haar verstand kan geven dat ze tot bezinning komt. :thumbdown:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ann is duidelijk NIET gelukkig, maar wil er gewoon niet aan toegeven.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lazylady schreef:Ann is duidelijk NIET gelukkig, maar wil er gewoon niet aan toegeven.
Je bedoelt zeker dat ze niet wilt toegeven dat ze niet gelukkig is? Als ze er zou aan toegeven zou dat betekenen dat ze zich laat gaan, en dat is nooit goed. :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

zanacht schreef:En het is haar hoop miserie zei ze, het lijkt wel dat ze alleen bij Mayra blijft om haar moeder niet te moeten toegeven dat ze verkeerd is geweest en om haar te bewijzen aan haar moeder dat zij nu de beslissingen neemt en dat het daarom is dat ze steeds het omgekeerde doet van wat haar moeder zegt of vind.
Daarmee sla je echt de nagel op de kop. Het is net een dwarse puber...
Als Ann de dingen netjes en zelfstandig geregeld had, zoals zelf verhuizen naar hun eigen plek en Sandrine niet gebruiken als inzet om haar moeder op haar plek te wijzen, dan had ze recht van spreken gehad en verdiende ze respect. Het is ontzettend makkelijk en onvolwassen om te schermen met je onafhankelijkheid als je deze verkregen hebt op kosten en moeite van iemand anders.
Ik vind het ontzettend jammer dat Geert haar daar gisteren niet op gewezen heeft...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten