Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ook Frank had een zwarte vest aan, dus allebei eigenlijk tegendraads.
Wat mij verbaasde was dat er niemand van de school aanwezig was en dat ook Eddy niet present gaf, hij heeft toch jarenlang bij de Kabouters voor Sam gewerkt ?? Ook die Stef (broer) van Sam niet gezien, eigenlijk - of stond die als figurant in de achtergrond ??
Wat mij verbaasde was dat er niemand van de school aanwezig was en dat ook Eddy niet present gaf, hij heeft toch jarenlang bij de Kabouters voor Sam gewerkt ?? Ook die Stef (broer) van Sam niet gezien, eigenlijk - of stond die als figurant in de achtergrond ??
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Hij had wel een gekleurd hemd aan! Wat betreft de genodigden, die zullen op de uitvaart zelf geweest zijn, dit was de koffietafel onder familie en naaste vriendenTiboko schreef: wo 22 jan 2025, 15:48 Ook Frank had een zwarte vest aan, dus allebei eigenlijk tegendraads.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Simonne! Stop met je slachtoffergedoe en verwijten rond te gooien! Frank heeft al veel meer voor Hannah gedaan dan voor Lowieke. Dat voogdijschap over je enige kleinkind is op papier goed en een teken van vertrouwen en waardering. Maar zie het ook eens van de andere kant. Frank is al 70, Simonne wordt 60. Zijn ze nog in staat om 15 jaar voor de zorg in te staan ? Want voor hetzelfde geld sterft Tim idd eerder dan zij. En dan? Wat als zij hem snel volgen? Dan maar doorgeven aan Kaat?
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Ik vond dat kunstwerk van Simonne niet echt mooi. Als ik nu al eens wist wat het was
Ik had gedacht dat Rosa en/of Frank ermee zouden lachen.
Ik had gedacht dat Rosa en/of Frank ermee zouden lachen.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Ze vertelde gisteren tegen Lyn dat het een eerbetoon aan Sam was en hoe het haar karakter weerspiegelt.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Ja, heeft elke vorm en kleurtje uitgelegd aan Lyn toen die ernaar vroeg. Hoe alles wat er in haar kunstwerk verwerkt zat een weerspiegeling is van het karakter van Sam. Maar ja, moet het mooi zijn voor ons?? Als het voor haar zoveel betekent en ook voor Tim, en ze er troost in vinden, dan is ze meer dan geslaagd in haar opzet.heidiw schreef: do 27 feb 2025, 23:33 Ze vertelde gisteren tegen Lyn dat het een eerbetoon aan Sam was en hoe het haar karakter weerspiegelt.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Die hebben hun efkes ingehouden, het was bijna van datte, maar dan was Simonne er al terug met Tim.frankeneddy1 schreef: do 27 feb 2025, 22:04 Ik had gedacht dat Rosa en/of Frank ermee zouden lachen.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Nee. Kunst is subjectief en relatief. Het ontwerp op zich was best wel goed, maar de afwerking was niet mijn ding.
Ik hou enorm van Frida Kahlo en Dalì terwijl bij veel anderen hun neus krult tot achter hun oren.
Ik vind oudheidkunde fascinerend terwijl anderen het maar een hoop stenen en brokken vinden.
En net dat is wat kunst waardevol maakt: iedereen mag er zijn eigen mening over hebben.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Eer je een ander als een krijsend kieken zonder kop de huid volscheldt, kijk je best eerst in eigen boezem Simonne Achterbackx!
Baby was destijds (het gedoe met dubbelganger Manfred) nog veel rapper vervangen door Mo of was het Polanski en had zelfs LETTERLIJK Frank's plaats in huis ingenomen.
Frank werd zowat ingeruild voor Dirk omdat hij te saai was, niet dood.
Simonne heeft alleen nog begrip voor Simonne en is een verbitterde ouwe taart geworden.
Baby was destijds (het gedoe met dubbelganger Manfred) nog veel rapper vervangen door Mo of was het Polanski en had zelfs LETTERLIJK Frank's plaats in huis ingenomen.
Simonne heeft alleen nog begrip voor Simonne en is een verbitterde ouwe taart geworden.
Laatst gewijzigd door heidiw op za 19 apr 2025, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Frank zou haar beter eens afbakken haar kleioven en er een nieuwe versie van maken. Le nouveau Sus est arrivé!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Inderdaad!heidiw schreef: za 19 apr 2025, 14:13 Eer je een ander als een krijsend kieken zonder kop de huid volscheldt, kijk je best eerst in eigen boezem Simonne Achterbackx!
En wat een ommezwaai ineens - Tim is de duivel in hoogsteigen persoon plots.
Hij was jarenlang de ideale schoonzoon en een goede papa voor Hannah en nu kan hij niks goed meer doen en moet hij op alle mogelijke manieren gedwarsboomd worden.
Want Tim heeft zich van hen afgekeerd, niet andersom
En het feit dat ze Hannah hierin betrekt en de manier waarop, is gewoon heel laag en vuil.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Vooral dit! Hoeveel lager kan ze eigenlijk nog vallen?
Wij zeggen wel eens "in de grond is het een aardig mens, je moet ze er alleen in krijgen", wel ik wil gerust de put komen delven.
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Mooi dat Simonne luisterde naar Frank - hij leek wel tot haar te kunnen doordringen.
Maar ergens had ik het gevoel dat ze niet helemaal meende wat ze zei tegen Tim en dat ze nu als een havik op de loer gaat liggen om zijn doen en laten in het oog te kunnen houden.
Maar ergens had ik het gevoel dat ze niet helemaal meende wat ze zei tegen Tim en dat ze nu als een havik op de loer gaat liggen om zijn doen en laten in het oog te kunnen houden.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Haar grootste drijfveer om haar excuses aan te bieden was Hannah denk ik. Voor de rest meende ze er weinig van inderdaad. Ze zal nooit aanvaarden dat Sam “vervangen” wordt.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ze wéét natuurlijk dat Tim zijn dreigement "Hannah niet meer zien" nooit kan hard maken. Ten eerste zal Hannah dit nooit pikken (ze was maanden geleden al razend toen ze tante Lyn niet meer mocht zien) en verder verliest Hannah dan in één klap haar netwerk, want Tim zal dan constant op betaalde hulp (of Lyn) beroep moeten doen.
De verzoening/excuses kwamen trouwens langs beide kanten heel geforceerd over....
De verzoening/excuses kwamen trouwens langs beide kanten heel geforceerd over....
0 x