Nee, ze niets anders in aanbieding in de Kringwinkel!RWSBfan schreef:Ze ergeren me ook,maar hey,ze moeten ook maar spelen wat de scenaristen hun geven he.Een jaar of 7 geleden speelde Eddy in Anderlecht-shirt,nu is hij terug Buffalo.Successupporter?
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ikke
- x 435
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Of misschien had hij dan wat verstand gekregen. Alhoewel dat daar wel een HEEL zware boenk voor nodig zou zijn.hannanaske schreef:Eddy had volgens mij beter een hardere boenk tegen zijn hoofd gekregen, dan kon hij thuis blijven en slurfkes drinken.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 934
- x 1497
Ja Eddy, leef er nu maar mee. Klaar en duidelijk wie dit op zijn geweten heeft!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2576
Hoe bedoel je? Het is toch niet zeker dat Peggy hier iets mee te maken heeft?heidiw schreef:Ja Eddy, leef er nu maar mee. Klaar en duidelijk wie dit op zijn geweten heeft!
Of denk je dat Eddy daar gewoon meteen van uit zal gaan?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Crackers
- Poster rang 5

Het kan Eddy zijn, Peggy ofwel gewoon toeval en dat Peggy haar CD echt gewoon onder de auto gerold was en er alleen misverstanden ontstaan. Eddy blijft onschuldig tot het tegendeel bewezen is. De rest is speculatie.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Toch wel een raar verhaal met die camionette vind ik. Zomaar over kop. Gaan ze dat goedgekeurde ding alsnog onderzoeken?
En moest Eddy te weten komen dat er iets aan scheelde vrees ik idd het ergste
En moest Eddy te weten komen dat er iets aan scheelde vrees ik idd het ergste
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2576
Eddy heeft toch niets gedaan?Crackers schreef:Eddy blijft onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 934
- x 1497
Neen, voor mij is na zijn reactie (da kan nie w.... en je zag hem duidelijk denken) Eddy de hoofdverdachte. Ook terugdenkend aan zijn nachtelijke zuippartij met Peter waarbij de één de ander nog zotter maakte concludeer ik dat Eddy zijn geduld op was en hij zelf tot "actie" is overgegaan.satine schreef:Hoe bedoel je? Het is toch niet zeker dat Peggy hier iets mee te maken heeft?heidiw schreef:Ja Eddy, leef er nu maar mee. Klaar en duidelijk wie dit op zijn geweten heeft!
Of denk je dat Eddy daar gewoon meteen van uit zal gaan?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik zou niet weten wat Eddy hier mee te maken heeft. 
Laatst gewijzigd door jessie V. op vr 19 feb 2016, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2576
Ik vrees dat Eddy niet gaat wachten tot hij weet dat er iets aan de camionette scheelde.Caligula schreef:En moest Eddy te weten komen dat er iets aan scheelde vrees ik idd het ergste
Hij heeft Peggy nog in de camionette gezien nadat ze verkocht was, dat zal voor hem wel genoeg zijn om 'conclusies' te trekken.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2576
Ow, je bedoelt dat Eddy aan de camionette geprutst heeft, niet wetende dat die verkocht was?heidiw schreef: Neen, voor mij is na zijn reactie (da kan nie w.... en je zag hem duidelijk denken) Eddy de hoofdverdachte. Ook terugdenkend aan zijn nachtelijke zuippartij met Peter waarbij de één de ander nog zotter maakte concludeer ik dat Eddy zijn geduld op was en hij zelf tot "actie" is overgegaan.
Zo had ik het nog niet bekeken.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat denk ik ook niet. Maar in het lappen rond de oren topic gaat het gerucht als zou Eddy de auto hebben gesaboteerd, in de veronderstelling dat Peggy daar nog mee rond rijdt.satine schreef:Eddy heeft toch niets gedaan?Crackers schreef:Eddy blijft onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Wat bedoel je dan eigelijk? Dat Eddy die camionette zou gesaboteerd hebben niet wetende dat ze ondertussen van Femke was?
0 x
Potentia Principatum
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 934
- x 1497
Anders is hij er als de kippen bij om Peggy den duvel aan te doen, en nu zwijgt hij als vermoord. Dat klopt nietsatine schreef:Ik vrees dat Eddy niet gaat wachten tot hij weet dat er iets aan de camionette scheelde.Caligula schreef:En moest Eddy te weten komen dat er iets aan scheelde vrees ik idd het ergste
Hij heeft Peggy nog in de camionette gezien nadat ze verkocht was, dat zal voor hem wel genoeg zijn om 'conclusies' te trekken.
0 x