Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Tania zou ik geen draai rond haar oren geven maar wel een ferme uitbrander, zich zo laten meeslepen door Karin, die twee zaten te vrijen dat de vonken er af vliegen en dus is Tania bezig met Ann te bedriegen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tania krijgt van mij wel een lap rond haar oren, en een flinke. Dit is niet de eerste keer dat ze loopt te rommelen met Karin, en ook al moest die haar deze keer overhalen, daar was echt totaal geen moeite voor nodig. Karin is vrijgezel en was ladderzat, maar welk excuus heeft Tania?
Als ze zich toch zo slecht in kan houden, wat doet ze dan in vredesnaam bij Ann? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Tania verdient lappen. En die geef ik graag.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Vaneigens verdient Tania lappen. Niet alleen omdat ze nu al voor de tweede keer Ann bedriegt, maar tenminste evenveel om te profiteren van iemand in zatte toestand, die nuchter geen gevoelens voor haar heeft. Oké, de aanzet kwam van Karin, maar gezien je de alcohol uit haar ogen kon scheppen zie ik haar niet verantwoordelijk voor haar daden.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk ook niet dat ze het An verteld zou hebben als Tom niet plots kwam opdagen. "Ik zal altijd eerlijk tegen u zijn". Nou, mooi niet.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Een aantal stevige lappen volstaan alleen niet meer voor mensen als Tania. Ze is duidelijk niet betrouwbaar relatiematerie :roll:

Verder ook een klein lapje voor Peter. Hij zal het allicht niet zo bedoeld hebben , maar hij had toch Nancy iets vriendelijk mogen aanspreken over het incident.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Thom schreef: vr 05 apr 2019, 21:17 Hij zal het allicht niet zo bedoeld hebben
Daar twijfel ik aan. We hebben hem al vaker "betrapt" op het kleineren van zijn schoonmoeder.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

jessie V. schreef: vr 05 apr 2019, 21:15 Ik denk ook niet dat ze het An verteld zou hebben als Tom niet plots kwam opdagen. "Ik zal altijd eerlijk tegen u zijn". Nou, mooi niet.
Toen Ann diezelfde bedenking maakte en Tanja daarop antwoordde, dacht ik ook bij mezelf "gij leugenaar, en je hebt haar al eens bedrogen"
maar uiteindelijk gaf ze enkele seconden later ook toe dat het niet de eerste keer was.
En als Ann haar vraagt of het bij die twee keer gaat blijven, kan Tanja niets beloven.
Dus dan is ze daar wél eerlijk geweest zeker? :shock:

Dus een lap van mij voor Tanja, maar tsjah….het zal aan Ann zijn om te beslissen of ze met Tanja verder wil gaan of niet.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Lowie krijgt van mij toch een lap op hoe hij de situatie met Emil nu aanpakt. Geeft hij nu hem niet het idee dat het allemaal zijn schuld is? :-?
Ik begrijp dat hij met Paulien en Adil inzit, maar is het nu zoveel gevraagd om er een goed gesprek met Emil mee te hebben , om zijn schuldgevoelens te verzachten ?
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Thom schreef: ma 08 apr 2019, 21:25 is het nu zoveel gevraagd om er een goed gesprek met Emil mee te hebben , om zijn schuldgevoelens te verzachten ?
Lowie was pas thuis van ziekenhuis, Emiel was in zijn kamer, weet niet meer of hij sliep of een boek aan het lezen was, maar de tijd om met hem te babbelen heeft Lowie alleszins nog niet gehad, dat gesprek zal wel komen zeker.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Net gekeken via "thuis herbekijken", en ik zie geen enkele reden om Lowie een lap te geven. Wat ik wel opvallend en heel ergerlijk vond is dat niemand meteen antwoord op een vraag. Waarom kunnen ze niet gewoon meteen zeggen wat er gebeurd is, maar maken ze het extra "spannend" :crazy: door eerst een halve minuut met hun ogen te rollen en dan pas iets te zeggen? Daarom had ik wat lappen willen uitdelen. Aan Olivia en aan Bob.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

ikke schreef: di 09 apr 2019, 11:26 Waarom kunnen ze niet gewoon meteen zeggen wat er gebeurd is,
Inderdaad, dit klopt. Daar erger ik me ook aan.

De manier waarop bijvoorbeeld Tamara dit slechte nieuws moest horen. Toevallig kwam Kaat binnen en zei dan "ah ja, Paulien komt vandaag niet. Die heeft daarstraks een miskraam gehad". Kon dat niet iets subtieler ?

En waarom behandelt iedereen daar Emil als een debiel ? Nooit wordt er over iets serieus met hem gepraat. Zijn vader (liefst niks over zeggen), Sandrine ? Die zijn we al lang vergeten. Zijn nachtmerries. Dat grapje waarin hij (met bloed) voor dood speelde. Over zwijgen. Dat hij mogelijk wordt gepest op school (kwam naar voor in een gesprek tussen Paulien en Olivia), dat zal wel loslopen, liefst niet over praten met hem.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: di 09 apr 2019, 19:17 De manier waarop bijvoorbeeld Tamara dit slechte nieuws moest horen. Toevallig kwam Kaat binnen en zei dan "ah ja, Paulien komt vandaag niet. Die heeft daarstraks een miskraam gehad". Kon dat niet iets subtieler ?
Nou ja, niet eens een miskraam, want Tamara wist in het ziekenhuis nog niet dat Adil en Paulien hun kindje verloren zijn. Vandaar ook dat pijnlijk moment toen Paulien haar even niet wilde zien met haar dikke buik.
Ik vond het in dit geval dan ook vooral "apart" dat Tamara daar meteen in het ziekenhuis stond. Normaal bel je toch eerst even, of wacht je verder nieuws af voordat je langsgaat? Zoals met veel dingen in Thuis de laatste tijd, vond ik haar bezoekje misschien heel lief bedoeld maar wel behoorlijk opdringerig. Tot op het punt dat ik me hardop afvraag of mensen dat in normale omstandigheden ook zo zouden doen.
Het was misschien "leuk" voor het effect van de confrontatie, maar in mijn ogen totaal niet logisch.

Idem dito met de manier waarop men met Emil omspringt en inderdaad niks benoemt of bespreekt met dat manneke.

Maar goed, van mij dus een lap(je) voor Tamara.
En voor mevrouw Jacquemin, die blijkbaar na een bezoekje van een paar minuten al constateert dat Olivia en Lowie schitterend bezig zijn, terwijl dat uit niks blijkt wat daar de afgelopen tijd allemaal voorgevallen is met Emil. Met alle respect voor Lowie en Olivia, overigens, want ze bedoelen het echt heel erg goed. Maar ik vind de begeleiding die ze krijgen (of eigenlijk niet krijgen), nogal waardeloos.

En ook een lap(je) voor Paulien, met wie ik heel erg te doen heb, maar van wie ik het heel pijnlijk om te zien vind dat ze haar partner voor de zoveelste keer compleet buitensluit. Dat ze het moeilijk heeft, begrijp ik heel goed. Dat zij en Adil misschien een verschillende manier van verwerken hebben, snap ik ook nog wel. Maar dat ze zich gewoon omdraaide, niks mee zei en zijn gemoedstoestand daarmee voor de volle 100% negeerde, vond ik heel kwalijk.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vond het ook erg sneu voor Adil dat ze hem weg stuurde.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Hoe erg ik het ook vind voor Adil, ik begrijp Paulien ergens wel.
Ze is niet alleen ontzettend verdrietig, maar ook boos. Niet op Emil (denk ik) maar op zichzelf omdat ze 'zo stom geweest is' om van de trap te vallen.
En op haar lijf dat haar (alweer) in de steek laat.
Daarbij is ze net bevallen en dan doen hormonen door de grote veranderingen soms rare dingen.
Om het met Thuis te zeggen: 'Geef het wat tijd' - Paulien moet dit eerst even voor zichzelf een plaats geven.
Dus van mij geen lap voor Paulien.
0 x
Plaats reactie